با زبانتان کسب درآمد کنید._ آلمانی در رشت

 
با زبانتان کسب درآمد کنید._ آلمانی در رشت
آیا واقعا میتونم با دونستن یه زبان کسب درآمد کنم؟چه زبان هایی پولساز ترین زبان ها هستن؟ اگه دوست داری در رشت با زبان آلمانی کسب درآمد کنی، به سپانو مراجعه کن.

کسب در آمد و آموزش زبان

حتما با خوندن این جمله حسابی تعجب کردی. حق داری اما من بهت میگم که تو میتونی با زبونت به پول برسی. چون  منظور من از زبان چیزی نیست که تو فکر میکنی. منظورم یادگرفتن یه زبان خارجه است که میتونه بهت توی مسیر کسب درآمد کمک کنه. اگه میپرسی چه زبانی؟ پس با من تا انتهای این نوشته همراه باش تا بهت بگم. چون اینجا میخوام برات چند تا پولساز ترین زبان ها رو معرفی کنم که با یادگرفتنشون در شهر خودت و یا هر جای دیگه دنیا نونت تو روغن باشه.

چرا یادگرفتن زبان ؟؟

اگه حتی مدت کوتاهی دنبال کار گشته باشی، آگهی های مربوط به استخدام مترجم به چشمت خورده. درسته که این کار ممکنه آسون به نظر برسه اما سختی های خودش رو هم داره. البته بین زبان‌هایی که برای ترجمه انتخاب میشن، بعضی از اونا حق‌الزحمه‌ بیشتری برای ترجمه دارن. و اگه شما زبان مناسبی رو انتخاب نکنین، نمی‌توانین به کسب درآمد بالا از راه ترجمه خوش‌بین باشین. البته ترجمه یکی از راه های کسب درآمد از راه دونستن زبان خارجه اس. و حتما راه های دیگه ای وجود داره. اما قدم اول یادگرفتن یه زبانه.

پولساز ترین زبان های خارجه :

زبان فرانسوی

بیش‌تر از 200 میلیون نفر توی 5 قاره‌ی مختلف جهان به زبان فرانسوی صحبت می‌کنن. و این قضیه باعث شده تا زبان فرانسه بعد از زبان انگلیسی توی کل جهان مشهور بشه. از طرفی فرانسه به غذاهای خوشمزه‌ و همچنین صنعت مد و فشن معروفه. همین موضوع باعث شده تا یادگرفتن این زبان برای ترجمه‌ی کتاب ها و مقالات در این زمینه بسیار کارآمد باشه. در حال حاضر هم از دارالترجمه‌های زیادی توی کشور برای استخدام این افراد به صورت حضوری و غیرحضوری ظرفیت وجودداره. پس اگه شما هم به فرانسوی علاقه‌مند هستین می‌تونین یادگرفتن این زبان رو شروع کنین.

زبان چینی (زبان ماندارین)

چینی ماندارین توی چین، تایوان و همچنین توی بعضی از مناطق سنگاپور و مالزی به عنوان یه زبان بین‌المللی محسوب میشه. بسیاری از چینی‌ها هم توی کل جهان از زبان ماندارین برای برقرارکردن ارتباط با دیگران استفاده می‌کنن. همچنین این کشور با بیشتر از یک میلیارد جمعیت به‌عنوان یکی از غول‌های اقتصادی جدید در جهان به حساب میاد. این کشور حجم زیادی از محصولات کل جهان رو تولید میکنه. پس مترجمی این زبان یه راه خیلی خوب برای کسب درآمده. مخصوصا که یادگرفتن چینی ماندارین سخته و تعداد افراد مسلط به این زبان هم خیلی محدوده. هتل‌ها، اقامتگاه‌ها یا آژانس‌های مسافرتی علاقه زیادی به داشتن مترجم های مسلط به زبان چینی دارن. این موسسات سود زیادی کسب میکنن زمانی که این مترجم ها رو در تیم پرسنل خودشون داشته باشن.

کسب درآمد با یادگرفتن زبان خارجه
شما میتونین با یادگرفتن زبان، کسب درآمد کنین.

زبان روسی

علاوه بر روسیه مردم آسیای مرکزی، اروپای شرقی و قسمت بزرگی از جوامع پرجمعیت و پررونق در سراسر جهان هم روسی صحبت میکنن. روسی زبان‌ها بیش‌تر از بقیه به کشورهای مختلف سفر می‌کنن. و بابت خوشگذروندن هم هر هزینه‌ای که لازم باشه می‌پردازن. جالبه که بدونین روس ها برعکس بقیه کشورها نمیتونن خیلی خوب انگلیسی صحبت کنن و برای برقرار کردن ارتباط با اونا باید حتما روسی بلد باشین. پس برای رفاه حال توریست‌های روسیه‌ای و ارائه خدمات، حضور مترجمی که به زبان روسی مسلط باشه خیلی مهمه.

البته یادگرفتن زبان روسی هم کمی سخته. و همچنین جملات محاوره ای زیادی هم در زبان روسی وجود داره که به عنوان مترجم باید حتما اونا رو بدونین. اما اینو بدونین که یادگرفتن این زبان با همه سختی هایی که داره، نتیجه شیرینی داره و شما با یادگرفتن زبان روسی موقعیت‌های شغلی بسیاری در انتظارتونه.

زبان عربی

زبان عربی پنجمین زبان قدرتمند جهانه. بیشتر از 20 کشور توی خاورمیانه و شمال آفریقا به زبان عربی صحبت می‌کنن. البته زبان عربی به خاطر گویش‌های محلی و بومی زیادی که داره و همچنین شکل رسمی زبان عربی، یادگیری پیچیده ای داره. اما جای نگرانی نیست چون قرار نیست که شما تمام گویش‌های عربی رو یاد بگیرین. چون که بیشتر عرب ‌زبان‌ها می‌تونن عربی مدرن و استاندارد و حتی گویش‌های کشورهای همسایه رو به خوبی متوجه بشن. اگه شما زبان عربی رو به طور کامل بدونین برای شغل های آموزش، روزنامه‌نگاری، امور مالی، خدمات خارجی مترجمی و... آماده هستین.

کسب درآمد با یادگرفتن زبان عربی
شما با دونستن زبان عربی برای شغل های آموزش، روزنامه‌نگاری، امور مالی، خدمات خارجی، مترجمی و... آماده هستین.

زبان آلمانی

بعد از زبان انگلیسی که یه زبان بین المللی هستش، زبان آلمانی رو می تونیم توی رده های اول از لحاظ زبان های مهم به شمار بیاریم. خیلی از افراد توی کشور ما تمایل به یادگرفتن این زبان دارن. مخصوصا که آمار مهاجرت به کشور های آلمانی زبان مثل آلمان، سوییس و اتریش توی این چند سال اخیر خیلی بیشتر شده. پس آموزش دادن به این افراد میتونه راه مناسبی برای کسب درآمد باشه. البته باید بهتون بگم که مترجمی و تدریس تنها راه درآمد از دونستن یه زبان نیست. بلکه راه های بیشتری برای کسب در آمد وجود داره. 

کجا میتونم زبان یادبگیرم؟

هر وقت که تصمیم گرفتی زبانی رو یاد بگیری به یه آموزشگاه معتبر مراجعه کن. اگه در رشت زندگی میکنی و میخوای آلمانی یاد بگیری، ما به شما سپانو رو معرفی میکنیم. چون سپانو در زمینه آموزش زبان آلمانی بیشتر از 10 سال تجربه داره و ویژگی های زیادی داره تا شما رو متقاعد کنه تا در این آموزشگاه در رشت آلمانی یادبگیرید. پس آلمانی رو در سپانو آموزش ببین. شما در سپانو میتونین انواع زبان های خارجه مثل آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، انگلیسی، روسی، چینی، کره ای و... رو به شما آموزش میده. هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی میتونی به سپانو مراجعه کنی و یا با این شماره تماس بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید