آموزش ترکی استانبولی سپانو در رشت

 
آموزش ترکی استانبولی سپانو در رشت
برای سفر به آلمان یا مهاجرت های کاری یا تحصیلی به ترکیه لازمه تا زبان ترکی استانبولی رو یاد بگیری. برای آموزش زبان ترکی استانبولی در رشت به آموزشگاه سپانو مراجعه کن.

آموزش زبان ترکی استانبولی در رشت

برای سفر به آلمان یا مهاجرت های کاری یا تحصیلی به ترکیه لازمه تا زبان ترکی استانبولی رو یاد بگیری. ترکیه یکی از کشور های همسایه ماست و به خاطر همین نزدیک بودن مسیر، مقصد سفر و یا مهاجرت برای خیلی از افراده. علاوه بر این ترکیه، دانشگاه های معتبر و پیشرفته ای هم داره که باعث میشه دانش جویان زیادی از هر جای دنیا رو به خودش جذب کنه. حالا بیا تا بهت بگم این مطالبی که خوندی چه ربطی به زبان ترکی استانبولی داره.

فایده زبان ترکی استانبولی

 همونطوری که میدونی برای مهاجرت های کاری و یا تحصیلی به ترکیه لازمه تا زبان ترکی استانبولی رو یاد بگیری. مسلط بودن به این زبان لازمه تا بتونی در آزمون های زبان ترکی استانبولی شرکت کنی و بعد از گرفتن نمره خوب، مدرک دریافت کنی. این مدرک برای ارائه به دانشگاه یا محل کار در ترکیه ضروریه. علاوه بر این ترکیه کشوری همه چیز تموم برای سفره و مسافر های زیادی رو از هر جای دنیا به بازدید دعوت میکنه. پس اگه قراره به ترکیه سفر کنی، بهتره این زبان رو یاد بگیری تا از سفرت لذت بیشتری ببری.

یادگرفتن زبان ترکی استانبولی

یادگرفتن زبان ترکی استانبولی خیلی شیرین و لذت بخشه. اما این موضوع زمانی اتفاق میفته که ترکی رو در یک آموزشگاه معتبر و با تجربه و توسط یه استاد مسلط یاد بگیری. اگه در رشت زندگی میکنی علاقه مند به آموزش زبان ترکی هستی، به سپانو مراجعه کن. چون آموزشگاه سپانو بهترین موسسه زبان در رشت هستش و در این زمینه تجربه زیادی هم داره.

ترکی استانبولی در سپانو

زبان ترکی استانبولی ویژگی های جالبی داره اما این موارد زمانی برات جلوه داره که تو خودت به این موضوع پی ببری. اگه زبان ترکی استانبولی رو در سپانو یاد بگیری، میتونی در حال اینکه از آموزش و خوندن و نوشتن لذت میبری، به این زبان مسلط بشی. حالا بیا تا یکی از این موارد شگفت انگیز رو بهت بگم تا به این زبان مشتاق بشی و با علاقه هر چه بیشتر به آموزش این زبان بپردازی.

آزمون یوس

شباهت زبان ترکی به زبان انگلیسی

زبان ترکی استانبولی شباهت زیادی به زبان انگلیسی داره. علت این شباهت هم، به ریشه مشترک این زبان ها بر میگرده. این یعنی که اگه زرنگ باشی و یه ذره زبان انگلیسی بدونی، میتونی به راحتی از دونسته های قبلی ات استفاده کنی و زبان ترکی استانبولی رو یاد بگیری. لبته یادت نره که باید حتما تلاش و تمرین کنی تا به این زبان مسلط بشی. راستی میتونی هم زمان این دو تا زبان رو با هم آموزش ببینی و درهر دو تا شون موفق بشی. چون بعضی کلمات در هر دوی این زبان ها مشترک هستن و تو با یکبار یادگرفتن کلمه ای، با یه تیر، دو نشون میزنی.

مثلا کلمه «ماست» که هر روز در سر سفره های غذاتون ازش استفاده میکنی، در انگلیسی yogurt تلفظ میشه. اما در واقع این یه واژه ترکی محسوب میشه. البته کلمات دیگه ای هم وجود دارن که بین زبان ترکی، فارسی و انگلیسی مشترک هستن. و تو با یادگرفتن ترکی استانبولی و انگلیسی میتونی شباهت اون ها رو تشخیص بدی.

آموزش ترکی استانبولی و انگلیسی

یکی از مواردی که باید بهش توجه کنی اینه که آموزش زبان رو کجا شروع کنی و کجا ادامه بدی. اهمیت این موضوع از این جهت هستش که زمانی که تو کاری رو از اول درست انجام نمیدی، تا انتهای کار اون رو اشتباه پیش میبری. تو برای آموزش زبان ترکی استانبولی، انگلیسی و یا هر زبان دیگه ای مثل روسی، فرانسوی، چینی، کره ای و خیلی زبان های دیگه به سپانو مراجعه کن. خوبه که بدونی سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران هستش و برای موفقیت افراد در آیلتس تعیین سطح، دوره های آمادگی آیلتس و همینطور آزمون های آزمایشی هم برگزار میکنه. 

علاوه بر همه این ها سپانو در آموزش زبان آلمانی تجربه و تخصص ویژه ای داره. بنابراین هر زمان که دوست داشتی زبان آلمانی، ترکی استانبولی یا هر زبان دیگه ای رو یاد بگیری به سپانو مراجعه کن.اما قبل از ثبت نام اگه سوالی درمورد کلاس ها داری با این شماره تماس بگیر و از ما بپرس.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنی.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید