تدریس خصوصی زبان آلمانی در گیلان

 
تدریس خصوصی زبان آلمانی در گیلان
بهترن آموزشگاه زبان آلمانی رشت یعنی سپانو با برگزاری دوره های خصوصی آموزش زبان آلمانی در رشت و گیلان، به موفقیت شما در آزمون های زبان آلمانی مثل آزمون ecl کمک میکند.

آموزش خصوصی زبان آلمانی در رشت

 حتما برات پیش اومده که با کلی ذوق و شوق کلاس زبان ثبت نام کردی اما به خاطر کلاس های مدرسه یا دانشگاهت، کلاسای دیگه ات و یا حتی شغلت و شرایط کاری ات به مشکل بر خوردی. و یا به خاطر پشت هم بودن کارها و کلاس هات، رفت و آمد و کلی چیزای دیگه خیلی خسته شدی و اونطوری که میتونستی، از کلاس زبان استفاده نکردی. این شرایط یعنی تو هزینه اضافی صرف آموزش کردی و چیزی از کلاس یاد نگرفتی. در چنین شرایطی چاره کار چیه؟

شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلمانی در رشت

خیلی از افراد در این شرایط از آموزش خسته میشن و قید یادگرفتن زبان رو میزنن. خیلی ها هم به خاطر هدفی که دارن، خسته نمیشن و تلاش میکنن تا راهی برای رفع این مشکل پیدا کنن. اگه تو هم به هر دلیلی از این موارد شکایت داری، نگران نباش. چون لازم نیست دنبال راه حل بگردی. سپانو برای حل این مشکلات، کلاس های خصوصی رو برگزار میکنه تا افراد بدون به وجود اومدن مشکلی بتونن در کلاس ها شرکت کنن و از آموزش لذت ببرن.

آموزش زبان آلمانی در دوره های خصوصی

در کلاس های خصوصی تو میتونی ساعت و روز کلاس ها رو بعد از هماهنگی با استادت، خودت انتخاب کنی. این یعنی هر زمان که تایم خالی داری میتونی به آموزش زبان بپردازی. یکی دیگه از مزایای کلاسای خصوصی اینه که تو میتونی در زمان کمتر، مطالب بیشتری رو یاد بگیری. اگه تو یه قسمتی از درس مشکل دارین میتونی از استادت خواهش کنی تا زمان بیشتری رو به اون مطلب اختصاص بده. و یا اگه جایی از درس رو مسلط تر هستی، زودتر از اون عبور کنی. این یعنی صرفه جویی در وقت که تو رو در زمان کمتر به هدفت میرسونه.

مهارت های آلمانی در رشت

برگزاری دوره های خصوصی در سپانو

در سپانو به غیر از کلاسای خصوصی، انواع دوره های زبان آلمانی مثل ترمیک و فشرده برگزار میشه. همچنین هر کدوم از این کلاسا با توجه به نظر و خواسته تو، به سه صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برگزار میشه. یعنی تو میتونی به راحتی و با خیال راحت تصمیم بگیری که در چه دوره ای شرکت کنی و به آموزش زبان آلمانی بپردازی.

کلاس های آنلاین زبان آلمانی در گیلان

 با شرکت در کلاس های آنلاین میتونی در هر کجای جهان که باشی در کلاس حضور داشته باشی و آموزش ببینی. البته این یه شوخی بود چون قطعا باید جایی باشی که آنتن بده و اینترنت قوی داشته باشی. از مزیت های دیگه کلاس آنلاین اینه که میتونی کلاس ها رو در هر ساعت دلخواهی که استاد هم فرصت داشته باشه و موافق باشه برگزار کنی. این یعنی از نظر خالی نبودن کلاس های آموزشگاه، یا شرایط آموزشگاه در ساعات مختلف محدودیتی نداری. راستی هزینه رفت و آمد، از دست دادن زمان هایی برای رفتن به کلاس و برگشتن و مشکلات دیگه ای از این دست هم وجود نداره.

با برگزار شدن کلاس های آنلاین زبان آلمانی در سپانو، افراد زیادی حتی از شهرستان های دیگه استان گیلان مثل بندر انزلی، شهرستان لاهیجان، صومعه سرا ، ماسال و ... به آموزش زبان آلمانی در سپانو می پردازن و برای وفق شدن تلاش میکنن.

کلاس های حضوری زبان آلمانی در رشت

 حتما برات پیش اومده که یه مطلب درسی رو برای دوستت توضیح بدی یا دوستت برات توضیح بده. اگه دقت کرده باشی پس فهمیدی که اون مطلب رو بهتر یاد گرفتی و بیشتر تو ذهنت مونده. این یعنی یادگیری افراد در جمع دوستان بیشتر میشه که این یکی از مهم ترین مزیت های کلاس حضوریه. همچنین در کلاس های حضوری زبان آموزها ارتباط نزدیکی با مدرس برقرار میکنن و این باعث افزایش کیفیت آموزش میشه.

بهترین دوره آلمانی در رشت

برگزاری کلاس های هیبرید در سپانو

اگه دوست داری هم در کلاس های حضوری و هم کلاس های آنلاین شرکت کنی، یا میخوای در کلاس ها حضوری شرکت کنی ولی شرایطش رو نداری، میتونی در کلاس های هیبرید شرکت کنی. با ثبت نام در دوره های هیبرید (تلفیقی از کلاس های حضوری و آنلاین ) میتونی بعد از اتمام هر جلسه درمورد نحوه برگزاری کلاس جلسه بعدی ات تصمیم بگیری.

ثبت نام در دوره های سپانو

هر زمان که تصمیم گرفتی در یکی از دوره های زبان آلمانی یا هر زبان دیگه ای در سپانو شرکت کنی، میتونی وارد سایت سپانو بشی یا به موسسه سپانو مراجعه کنی. اما اگه قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها داری، با ما به شماره های زیر تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که  اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید