دوره های آموزش زبان آلمانی رشت در سپانو، از مبتدی تا پیشرفته

 
دوره های آموزش زبان آلمانی رشت در سپانو، از مبتدی تا پیشرفته
کلاس ها و دوره های آموزش زبان آلمانی سپانو در رشت، به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برای افراد با سطح زبانی مختلف از مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌شود.

بهترین موسسه آموزشی زبان آلمانی در رشت

بهترین راه برای آموزش زبان آلمانی این است که به یک آموزشگاه زبان معتبر و متخصص در زمینه تدریس زبان مراجعه کنید تا بتوانید با شرکت در دوره ها و کلاس های این موسسه، زبان آلمانی را بیاموزید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنها ما به شما این است که با مراجعه به آکادمی زبان سپانو، به صورت رایگان با مشاور آموزشگاه صحبت کنید و با توجه به هدف و شرایط زندگی، تحصیل و کاری تان در یکی از دوره ها شرکت کنید. برای اینکه اطلاعات بیشتری از این آموزشگاه زبان به دست آورید، می‌توانید ادامه مطلب را بخوانید.

تدریس زبان آلمانی توسط اساتید برتر رشت

 موسسه سپانو با کمک گرفتن از اساتید خوب در زمینه آموزش زبان آلمانی و همچنین با استفاده از منابع آموزشی مناسب، زبان آلمانی را به علاقه‌مندان آموخته و آن ها را برای آزمون های بین المللی و موفقیت در آن ها آماده می‌کند. مدرسین سپانو، همگی از اساتید به نام و برتر استان گیلان و شهر رشت بوده و با تدریس به شیوه درست، شما را به یادگرفتن زبان آلمانی علاقه‌مند می‌کنند.


علت آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره های آموزش زبان آلمانی رشت در سپانو

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش، برای زبان آموزان، دوره های متفاوتی را در نظر گرفته است. در این صورت، افراد با شرایط زندگی، کاری و تحصیلی متفاوت می‌توانند در کلاس ها حضور پیدا کنند و زبان آلمانی را بیاموزند. این دوره ها به صورت فشرده، ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. برای اینکه اطلاعات بیشتری درمورد این دوره ها به دست آورید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

آلمانی ترمیک در رشت

 از دیگر دوره های گروهی که به زبان آموزان در سپانو پیشنهاد می‌شود، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش آلمانی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره های دیگر آلمانی در نظر گرفته شده است.

 

بهترین استاد زبان آلمانی در رشت

دوره های فشرده زبان آلمانی در سپانو

 یکی از دوره هایی که با استقبال بسیار زیاد افراد رو به روست، کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده است. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آموزش زبان آلمانی منتظر شماست. کلاس های فشرده دو روز در هفته برگزار می‌شود و هر جلسه حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد تا بتوانید در مدت سه ماه یک سطح آموزشی را بخوانید. پس اگر : 

_ قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.

_ باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.

_ در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.

_ باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.

 

یادگیری آلمانی در رشت

کلاس خصوصی آلمانی با حضور اساتید برجسته

برای افرادی به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. برای افراد با چنین شرایطی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره ها به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید. اگر جزو افراد زیر هستید، حتما در کلاس ها خصوصی ثبت نام کنید:

_ به دلیل مشغله های کاری یا تحصیلی توانایی حضور در دوره های گروهی را ندارید.

_ تایم های آزاد بسیار کمی برای شرکت در کلاس ها دارید.

_ برای اموزش آلمانی عجله دارید و فرصت کمی برای یادگرفتن این زبان دارید.

_ قصد شرکت در آزمون های بین المللی آلمانی را در آینده ای نزدیک دارید.

_ تقویت یکی از مهارت های آلمانی برایتان از سایرین اهمیت بیشتری دارد.

_ و.....

زبان آلمانی در سپانو، بهترین موسسه رشت

ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی در رشت

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ موسسه پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید