موسسه آموزش زبان آلمانی خوب در رشت

 
موسسه آموزش زبان آلمانی خوب در رشت
اگر به هر دلیل می‌خواهید زبان آلمانی را بیاموزید، به بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت، سپانو مراجعه کنید تا بتوانید با شرکت در دوره ها و کلاس های آلمانی، زبان بیاموزید.

بهترین مرکز آموزش زبان آلمانی در رشت کجاست؟

اگر می‌خواهید زبان آلمانی را به خوبی و با کفیت بیاموزید و از یادگرفتن آن لذت ببرید، لازم است بهترین راه را برای آموزش انتخاب کنید. برای یادگرفتن زبان آلمانی روش های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با کمک گرفتن هرکدام از آن ها به هدف خود برسید. اما قطعا کسی موفق تر از بقیه خواهد شد که راه بهتری را انتخاب کند. با پیش گرفتن راه بهتر، می‌توانید در زمان کوتاه تر مسیر پیش رویتان را طی کنید و سریع تر به مقصد برسید.

موسسه آموزشی آلمانی سپانو در رشت

بهترین راه برای آموزش زبان آلمانی این است که به یک آموزشگاه معتبر و متخصص در زمینه تدریس زبان مراجعه کنید تا بتوانید با شرکت در دوره ها و کلاس های این موسسه، زبان آلمانی را بیاموزید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که با مراجعه به آکادمی زبان سپانو، به صورت رایگان با مشاور آموزشگاه صحبت کنید و با توجه به هدف و شرایط زندگی، تحصیل و کاری تان در یکی از دوره ها شرکت کنید. برای اینکه اطلاعات بیشتری از این آموزشگاه زبان به دست آورید، می‌توانید ادامه مطلب را بخوانید.

زبان آلمانی در سپانو، بهترین موسسه رشت

موفقیت را با سپانو تجربه کنید.

قبل از هر چیز لازم است تا درمورد زبان آموزانی که در سپانو، آلمانی آموخته اند، بیشتر بدانید. شما می‌توانید نظرات زبان آموزان سپانو را در صفحه اصلی سایت بخوانید و از آن مطلع شوید. اما لازم است بدانید که آموزشگاه زبان سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون زبان آلمانی OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf ، گوته و ecl را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 95% است. این بدان معناست که تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

بهترین مدرس آلمانی رشت در سپانو

 در سپانو اساتید خوب آلمانی رشت و استان گیلان در حال تدریس هستند. بنابراین بعد از ثبت نام در مرکز آموزشی سپانو، نگران استاد خوب نباشید. مدرسین آلمانی سپانو، می‌توانند با به کارگرفتن منابع معتبر آموزشی و همینطور روش های متنوع، آلمانی را به شما آموخته و بعد از آموزش، با برگزاری دوره های آمادگی آزمون، شما را برای امتحانات بین المللی نظیر ECL آماده کنند. لازم است بدانید که سپانو برای اولین بار در ایران، آزمون ECL را به زبان آلمانی برگزار می‌کند و شما می‌توانید به راحتی در این آزمون شرکت کرده و مدرک آلمانی خود را دریافت کنید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

برگزاری آزمون ecl در ایران توسط سپانو

  آزمون زبان آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و در شهرستان رشت در حال اجراست. ecl، امتحانی بین المللی است که توسط آموزشگاه سپانو در رشت و به واسطه مرکز آزمون ecl برگزار می‌شود. بنابراین شما می‌توانید بدون سفر کردن به یکی از کشور های برگزار کننده در سپانو در آزمون شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد لینک مشاوره تخصصی برای آزمون ECL شده و فرم را پر کنید تا با شما در اسرع وقت تماس گرفته شود.

برگزاری دوره های آموزش آلمانی در رشت

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش، برای زبان آموزان، دوره های متفاوتی را در نظر گرفته است. در این صورت، افراد با شرایط زندگی، کاری و تحصیلی متفاوت می‌توانند در کلاس ها حضور پیدا کنند و زبان آلمانی را بیاموزند. این دوره ها به صورت فشرده، ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با موسسه سپانو به شماره های زیر تماس بگیرید یا به واتس اپ سپانو پیام دهید.

 33330595_013

32330596-7_013

ثبت نام در مرکز آموزشی سپانو

برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در امتحان تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید.

 منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید