موسسه آلمانی در رشت _ آلمانی را در سپانو بیاموزید.

 
موسسه آلمانی در رشت _ آلمانی را در سپانو بیاموزید.
اگه در رشت زندگی میکنی، زبان آلمانی در رشت رو در سپانو یاد بگیر. چون سپانو بهترین موسسه زبان آلمانی در رشت هستش و کمک زیادی به آموزش آلمانی ات میکنه.

آموزش زبان آلمانی در رشت

 

زبان آلمانی از جهات مختلف زبان جالبیه و به همین دلیل افراد زیادی را به آموزش مشتاق میکنه. علاوه بر این افراد ممکنه به دلایل مختلفی تصمیم به یادگیری این زبان کنند. مثل افرادی که قصد مهاجرت های تحصیلی یا کاری به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان رو دارن. یا افرادی که قصد شرکت در دوره های فنی آوسبیلدونگ رو دارن. اگه تو هم جزو این دسته از افراد هستی، باید هرچه سریع تر عجله کنی و زبان آلمانی رو یاد بگیری. چون تمامی این اهداف از طریق آموزش زبان آلمانی و با کمک یه موسسه زبان آلمانی معتبر و کار درست صورت میگیره.

موسسه زبان آلمانی در  رشت

اگه در رشت یا هر کدوم از شهر های نزدیک به این شهر و یا حتی شهرستان های استان گیلان ساکن هستی، به سپانو بیا. چون آموزشگاه سپانو بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه داره. این یعنی در این سال ها انواع اساتید زبان آلمانی رو سنجیده، نحوه آموزش کتاب های مختلف زبان آلمانی رو بررسی کرده و از بین اون ها، بهترین رو انتخاب کرده. علاوه بر این دوره های مختلفی برای آموزش آلمانی و زبان های دیگه برگزار میکنه تا تو بتونی با توجه به شرایط خودت بهترین دوره رو انتخاب کنی.

دوره های مختلف زبان آلمانی در رشت

یکی از دلایلی که باعث میشه تا با خیال راحت آموزشگاه سپانو رو برای آموزش آلمانی انتخاب کنی اینه که دوره های مختلف آموزش آلمانی برای علاقه مندان این زبان برگزار میکنه. این مزیت، امکان رو برای همه افراد فراهم میکنه تا با خیال راحت و با داشتن هر شرایطی بتونن به آموزش بپردازن و از یادگرفتن این زبان جالب لذت ببرن.

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

دوره ترمیک آلمانی

 افرادی که زبان آلمانی رو به دلیل علاقه یا تفریح یاد میگیرن، معمولا دوره های ترمیک رو انتخاب میکنن. چون دوره های ترمیک از بقیه دوره ها مدت طولانی تری طول میکشه و مطالب در این دوره به صورت آهسته و شمرده تدریس میشه. دوره های ترمیک هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان وجود داره. اگه نمیخوای آموزشت اینقدر طول بکشه، به جای دوره ترمیک، در دوره های فشرده ثبت نام کن.

دوره فشرده آلمانی در رشت

این دوره ها برای افرادی مناسبه که فرصت کمی برای دریافت مدرک و یا تسلط پیدا کردن روی این زبان دارن. این افراد معمولا متقاضی آزمون های بین المللی زبان آلمان هستن و قصد مهاجرت های کاری و یا تحصیلی دارن. اگه تو هم جزو این گروه از افراد هستی وقت رو از دست نده و به سپانو بیا و زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیر.

کلاس خصوصی آلمانی

اگه میخوای توی کلاس تمام تمرکز استاد فقط به تو باشه و یا اگه سوالی داشتی بدون کمبود وقت از استاد بپرسی، باید توی کلاس های خصوصی زبان آلمانی شرکت کنی. همچنین اگه به خاطر شرایط کاری یا تحصیلی وقت آزاد نداری تا در کلاس شرکت کنی، دیگه نگران نباش. چون کلاس های خصوصی بر اساس تایم های آزاد تو و استادت تنظیم میشه. و میتونی هر زمان که دوست داشته باشی، کلاست رو برگزار کنی.

کلاس خصوصی آلمانی

دوره آنلاین زبان آلمانی، حضوری و هیبرید:

سپانو هر کدوم از دوره هایی که برات در قسمت بالا توضیح دادم رو به سه صورت آنلاین، حضوری و هیبرید ( تلفیقی از کلاس های حضوری و آنلاین) برگزار میکنه. با این شرایط دستت برای انتخاب هر دوره ای بازه و فقط کافیه برای آموزش تصمیم بگیری و شروع کنی.

ثبت نام در کلاس زبان آلمانی

برای اینکه در دوره های زبان آلمانی شرکت کنی، باید اول از همه ثبت نام کنی. برای ثبت نام دوره ها هم میتونی به ما در مرکز سپانو مراجعه کنی و یا وارد سایت سپانو بشی. اما اگه قبل از ثبت نام سوالی در مورد انواع دوره ها و کلاس های ما داری، با شماره های زیر تماس بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی به این شماره توی واتس اپ پیام بدی و سوالاتت رو از ما بپرسی. 09215231719 و یا اینجا کلیک کنی و مستقیما با ما در واتس اپ صحبت کنی.

فراموش نکن که اینستاگرام سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید