آموزشگاه زبان آلمانی در لاهیجان_ آلمانی در سپانو رشت

 
آموزشگاه زبان آلمانی در لاهیجان_ آلمانی در سپانو رشت
برای آموزش زبان آلمانی در استان گیلان و شهر های رشت، آلمانی در لاهیجان، انزلی، صومعه سرا، فومن و ... به سپانو مراجعه کنید.

آموزش زبان آلمانی در گیلان

ممکنه به دلایل مختلفی به فکر آموزش زبان آلمانی افتاده باشی. شاید میخوای مهاجرت کنی و در یکی از دانشگاه های آلمان یا بقیه کشورهای آلمانی زبان، تحصیل کنی. یا میخوای در اون کشورها کار کنی و درآمد کسب کنی. اگه دوست داشته باشی میتونی در دوره های فنی آوسبیلدونگ شرکت کنی و در اون دوره ها، کار های فنی یاد بگیری. بعد هم مشغول به کاری مرتبط با همون رشته بشی.

اگه میخوای زبان آلمانی رو به خاطر علاقه هم یاد بگیری، بهت تبریک میگم. چون یادگرفتن این زبان هم در آینده فایده های زیادی برات داره و هم در زمان یادگرفتن میتونی کلی از این زبان لذت ببری.

اما به یه نکته باید دقت کنی و اون اینه که برای آموزش درست و دقیق زبان آلمانی باید این زبان رو در یه آموزشگاه خوب یاد بگیری. اما چه آموزشگاهی آموزش خوبیه؟

بهترین موسسه آلمانی

آموزش آلمانی در گیلان

اگه در یکی از شهر های استان گیلان زندگی میکنی، به سپانو بیا. سپانو آسون ترین و سریع ترین روش برای یادگرفتن زبان آلمانی مراجعه کردن به یه آموزشگاه معتبر و متخصص در زمینه آموزش زبان آلمانی هستش. اگر در رشت و یا حتی استان گیلان ساکن هستی، نگران یادگرفتن زبان آلمانی ات نباش. چون آموزشگاه سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت هستش. علاوه بر این، سپانو انواع زبان های خارجه مثل روسی ، ترکی استانبولی، فرانسوی و خیلی از زبان های دیگر را هم به افراد علاقه مند آموزش میده.

سپانو، بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

حتی اگه در شهر هایی دیگه ای به جز رشت زندگی میکنی، اینو بدون که در سپانو تعداد زیادی از زبان آموزان هستن که از شهر های مختلف استان گیلان مثل لاهیجان، انزلی، فومن، آستانه و... به سپانو میان و آلمانی یاد میگیرن. اما علت این موضوع چیه؟

دوره های آلمانی در رشت در سپانو

سپانو برای آموزش زبان آلمانی دوره های مختلفی رو برگزار میکنه تا افراد با توجه به شرایط و علاقه خودشون بتونن در کلاس های آلمانی به هر صورتی که هست، شرکت کنن. سپانو دوره های خصوصی، فشرده و ترمیک داره. علاوه بر این هر کدوم از این دوره ها رو به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید ( تلفیقی از آنلاین و حضوری ) برگزار میکنه. این یعنی تو با هر شرایطی که داشته باشی، میتونی در سپانو آلمانی یاد بگیری. مثلا اگه از راه دوری به آموزش میپردازی و نمیتنونی در کلا سهای حضوری ما شرکت کنی میتونی از هر شهری از ایران که باشی، در سپانو آلمانی یاد بگیری.

تجربه در آموزش آلمانی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که آموزشگاه سپانو داره اینه که بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش آلمانی تجربه داره. این یعنی حداقل 10 سال انواع کتاب ها، استاد ها، نحوه تدریس، چگونگی قبولی در آزمون های بین المللی و ... رو بررسی کرده. بعد از بین اون ها بهترین هاشون رو انتخاب کرده تا در دسترس تو و افراد دیگه قرار بده.

یادگیری زبان آلمانی در رشت

زبان آموزان موفق سپانو

لازمه بدونی که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر در سپانو، با نمره عالی در آزمون های زبان آلمانی قبول شده ان. و بعد از دریافت مدرک شون، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده اند و در اونجا ساکن هستن. همچنین تعداد زیادی از  زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستن. این موارد بهت نشون میده که سپانو با آموزش زبان آلمانی به افرادی مثل تو، قدم به قدم شما رو به موفقیت نزدیک تر میکنه و به هدف تون میرسونه.

ثبت نام در آموزشگاه زبان آلمانی سپانو

 برای ثبت نام در آموزشگاه سپانو می تونی وارد سایت سپانو بشی یا به موسسه سپانو مراجعه کنی. اما اگه قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها داری، با ما به شماره های زیر تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

 

اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید