با زبان آلمانی پول پارو کنید. _ آموزش زبان آلمانی در رشت در سپانو

 
با زبان آلمانی پول پارو کنید. _ آموزش زبان آلمانی در رشت در سپانو
چطوری با دونستن زبان آلمانی کسب درآمد کنم؟ آیا واقعا میتونم با یادگرفتن زبان آلمانی کار پیدا کنم؟ چه راه هایی برای کسب درآمد از آلمانی هست؟

درآمدزایی از طریق زبان آلمانی:

کسب درآمد تو این زمونه تبدیل به یه کار سخت و طاقت فرسا شده. حتما تا به حال از اطرافیان خودتون شنیدین که بگن فلانی خیلی دنبال کار میگرده ولی نمیتونه کار خوبی برای خودش دست و پا کنه. یا حتی اگه کاری هم پیدا کنه حقوق کافی دریافت نمیکنه. خب حالا من امروز میخوام براتون یکی از راه های پولدار شدن رو توضیح بدم.

قبل از هر چیزی باید بهتون تذکر بدم که یادتون باشه شما همیشه برای پولدار شدن به کار توی شرکت یا اداره نیازی ندارین!!! شاید الان از خوندن این جمله تعجب کنین، اما این یه واقعیته که هرکسی به شما نمیگه. این روزها برای کسب درآمد راه های زیادی وجود داره. راه هایی که ممکنه تا به حال بهش فکر نکرده باشین. مثلا یکی از این راه ها که خیلی هم آسونه میتونه یاد گرفتن زبان آلمانی باشه. حتما با خودت میگی این غیر ممکنه. اما تا آخر این نوشته با من همراه باش تا بهت ثابت کنم که اشتباه فکر میکنی.

کسب درآمد از آموزش زبان آلمانی:

بعد از زبان انگلیسی که یه زبان بین المللی هستش، زبان آلمانی رو می تونیم توی رده های اول از لحاظ زبان های مهم به شمار بیاریم. خیلی از افراد توی کشور ما تمایل به یادگیری این زبان دارن، مخصوصا که آمار مهاجرت تو این چند سال اخیر خیلی بیشتر شده. پس آموزش دادن به این افراد میتونه راه مناسبی برای کسب درآمد باشه.

استخدام شدن در مراکز آموزشی

این اولین راهیه که به ذهن هر کسی میرسه. شما می تونین با حضور توی موسسات آموزشی مختلف، توانایی خودتون توی زبان آلمانی رو به نمایش بگذارین و با ارائه یه رزومه قابل قبول، جذب این موسسات بشین و به کسب درآمد از آموزش حضوری مشغول بشین.

کسب درآمد از طریق آموزش زبان آلمانی
یکی از راه های کسب درآمد از طریق زبان آلمانی، تدریس این زبانه.

آموزش اینترنتی

شاید آموزش آنلاین نسبت به آموزش حضوری براتون بهتر باشه.چون ممکنه به دلایل مختلفی مثل دسترسی داشتن به شبکه اینترنت، جلوگیری از رفت و آمدهای اذیت کننده و ... افراد به آموزش اینترنتی تمایل بیشتری نشون بدن.

روش های مختلفی برای این کار وجود داره. خیلی از موسسات آموزشی هستن که به دنبال جذب مدرس به صورت دورکاری هستن. شما می تونین این موسسات رو پیدا کنین و مشغول به کار بشین. البته شما بدون همکاری با یه موسسه هم میتونین برای خودتون تبلیغ کنین و مشتری جذب کنین. البته باید بدونین که این روش کمی زمان بره اما نتیجه اش حتما شیرین و دلچسبه.

فروش پکیج های آموزشی

شما به راحتی می تونین از تخصصتون توی زبان آلمانی و علاقه تون به تدریس، با یه تیر چند نشون بزنین. یکی از روش های مهمی که در کنار آموزش اینترنتی میتونین ازش برای رسیدن به درآمد بیشتر استفاده کنین، فروش پکیج های آموزشیه. شما میتونین محصولات آموزشی خودتون رو به شکل های مختلف صوتی، تصویری، متنی و... تهیه کنین و اون ها رو در قالب پکیج های آموزشی به فروش برسونین. اما برای این کار لازمه تا توی سایت هایی که درمورد فروش فایل فعالیت می کنن ثبت نام کنین. بعد محصولاتتون رو توی این سایت ها ثبت کنین و در نهایت بفروشین.

مترجمی زبان آلمانی:

شما میتونین کار مترجمی رو هم در ایران و هم در آلمان انجام بدین. البته خوبه که بدونین به علت کم بودن تعداد کسایی که این کار رو توی ایران انجام میدن شما میتونین با انجام این کارحقوق خوبی دریافت کنین. مثلا انواع مقاله های دانشگاهی و کتاب های آلمانی رو به زبان فارسی ترجمه کنین و یا به عنوان مترجم در امور تجاری یا بخش های سیاسی مشغول به کار بشین.

اما برای کسایی که می‌خوان به‌عنوان مترجم توی آلمان مشغول به کار بشن، شرکت‌های مختلفی توی تمام شهرهای آلمان وجود داره که وضعیت‌های شغلی خودشون رو به مترجم ها ارائه میدن. و حتی متخصصین با تجربه و جوان هم میتونن جذب این موسسات بشن. البته باید بدونین شخصی که توی آلمان به عنوان مترجم کار میکنه حقوق ماهیانه خوبی دریافت میکنه و این متوسط حقوق ماهیانه شامل مسکن، حمل ‌و نقل و سایر مزایا هم میشه. البته حقوق مترجم درهمه جای دنیا و همچنین توی آلمان بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی میتونه متفاوت باشه.

مترجمی، تورگردی و تورلیدری

کم نیستن کسایی که از آلمان یا کشور های آلمانی زبان مثل سوییس، اتریش و بلژیک به ایران زیبای ما سفر میکنن. ایرانی که مکان های گردشگری بی نظیر و کم نظیری توی کل جهان داره. پس این شغل توی کشور ما که پر از مناطق تفریحی و تاریخیه میتونه شغل مناسبی باشه. درمورد حقوق این شغل هم باید بگم که انجمن صنفی راهنمایان گردشگری هر سال مبلغی رو به عنوان کف دستمزد برای تورلیدر ها تصویب میکنه و آژانس‌های مسافرتی میتونن با مراجعه به اون، با فرد راهنما قرارداد ببندن. البته این مبلغ با توجه به آموزش‌ها و دوره‌های تخصصی که تورلیدر گذرونده، درجه سختی سفرها و سابقه سفر راهنمایان فرق داره.

کسب درآمد با زبان آلمانی
شما میتونین از طریق مترجمی زبان آلمانی و تورلیدری کسب درآمد کنین.

دوره های آوسبیلدونگ در آلمان

آوسبیلدونگ یه دوره کارآموزی فنی برای افراد جوون با سن حدود 18تا 30 ساله. این دوره ها یه راه عالی برای آموزش حرفه‌ای بدون پرداخت شهریه اس. شما در طول این دوره میتونین هم تحصیل کنین و هم بدون احتیاج به تحصیلات دانشگاهی در آلمان کار کنین.فقط کافیه ویزای آوسبیلدونگ آلمان رو داشته باشین تا علاوه بر دریافت حقوق در طول دوره در آلمان اقامت کنین و همونجا هم مشغول به کار بشین. اما برای شرکت توی این دوره باید مدرک B1 و یا بالاتر زبان آلمانی رو داشته باشین.

یادگرفتن زبان آلمانی رو از کجا شروع کنم؟

خب حالا که تصمیم گرفتی آلمانی یاد بگیری انگار که نصف راهو طی کردی. برای یادگرفتن زبان آلمانی کافیه به آموزشگاه سپانو مراجعه کنی. حتی اگه دوست داشته باشی زبان های دیگه ای مثل فرانسوی، ترکی استانبولی، روسی، چینی، کره ای و... رو هم یاد بگیری به ما ملحق شو.

اما قبل از ثبت نام میتونی با این شماره تماس بگیری و سوالاتت رو در مورد کلاس ها از ما بپرسی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید