با کتاب، آلمانی یاد بگیر. _ آموزش آلمانی در رشت

 
با کتاب، آلمانی یاد بگیر. _ آموزش آلمانی در رشت
برای تسلط به زبان آلمانی، بهتره که کتاب زبان آلمانی بخونی. اما برای آموزش زبان آلمانی در رشت به سپانو مراجعه کن.

آموزشگاه زبان آلمانی در رشت

اگه به تازگی یادگرفتن زبان آلمانی رو شروع کردی و میخوای به آموزش این زبان ادامه بدی، این مطلب رو تا آخرش بخون. همونطوری که میدونی، شروع کردن هر کاری احتیاج به تمرکز و تمرین زیادی داره. پس باید هر روز برای آموزش وقت بذاری تا به این زبان مسلط بشی.

چرا برای مسلط شدن به آلمانی باید کتاب بخونم؟

یکی از ساده ترین راه های آموزش زبان آلمانی اینه که هر روز چند صفحه کتاب بخونی. اما همونطوری که حتما خودت هم میدونی، قبل از اینکه مراحل ابتدایی آموزش رو نگذرونده باشی، نمیتونی کتاب خوندن رو شروع کنی. پس لازمه تا به عنوان قدم اول در دوره ها و کلاس های یه آموزشگاه معتبر ثبت نام کنی و یادگرفتن آلمانی رو شروع کنی.

کجا آلمانی یاد بگیرم؟

یه آموزشگاه مناسب برای آموزش زبان آلمانی، آموزشگاهیه که تجربه و تخصص کافی در این زمینه داشته باشه. همچنین دوره های مختلفی رو برای افراد با همه شرایط برگزار کنه. اگه در رشت زندگی میکنی پس باید تا الان اسم سپانو رو شنیده باشی. چون سپانو یه آموزشگاه متخصص در زمینه آموزش زبان آلمانی هستش.

چرا باید زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیرم؟

سپانو آموزشگاهی در استان گیلان و شهر رشت هستش. و از اونجایی که دوره های مختلفی برای آموزش زبان آلمانی و زبان های دیگه برگزار میکنه، میتونه برای همه افراد علاقه مند به آموزش آلمانی مناسب باشه. سپانو ویژگی های جالب دیگه ای هم داره که باعث میشه هر چقدر بیشتر درموردش بدونی، بیشتر به آموزش آلمانی علاقه مند بشی. پس آلمانی رو در سپانو یاد بگیر.

بعد از اینکه مدتی در کلاس های سپانو شرکت کردی، باید یک سری کار های دیگه هم انجام بدی تا حسابی به این زبان مسلط بشی و در آزمون ها زبان آلمانی نمرات عالی بگیری. یکی از این موارد کتاب خوندن هستش که تاثیر زیادی روی تقویت مهارت های زبان آلمانی ات داره.

چگونه با کتاب خواندن آلمانی یاد بگیرم؟

قبل از اینکه شروع به خوندن کتاب های زبان آلمانی کنی، باید بدونی برای چه سطحی چه کتابی خوبه. مثلا اگه سطح A1 هستی، باید کتاب هایی برای سطح A1 رو بخونی.

اما به غیر از خوندن کتاب های تفریحی و داستان های کوتاه هم، میتونی توی روز هایی که به کلاس زبان نمیری، از روی کتاب های خودخوان در خونه به آموزش بپردازی.

برای آموزش آلمانی چه کتابی بخونم؟

یکی از کتاب هایی که مناسب آموزش زبان در خانه اس، کتاب Teach Yourself German هستش. البته تاثیر این کتاب در صورتیه که اون رو در کنار آموزش در دوره های زبان آلمانی مطالعه کنی. این کتاب ویژگی های مثبتی داره که اون رو برای مطالعه و آموزش در خونه مناسب میکنه.

کتاب خوندن به آلمانی

ویژگی کتاب Teach Yourself German :

اگه زبان انگلیسی رو از قبل یادگرفته باشی، این کتاب بهترین کتاب برای تویه. چون این کتاب یه کتاب سه زبانه است و در عین حال هم یک راهنمای سفر و هم آموزش زبان آلمانی هستش. این کتاب 10 مکالمه درباره موضوعات مختلفی داره و هر مکالمه از دو بخش تشکیل شده . قسمت جالب این کتاب این جاست که متن انگلیسی و فارسی مکالمات هم در کنار متن آلمانی اومده. پس این کتاب علاوه بر آموزش آلمانی می تونه برای آموزش زبان انگلیسی تو هم بسیار مفید باشه.

در کتاب Teach Yourself German صحبت کردن درمورد آب و هوا، خودتون و دیگران، احوال پرسی و بیان احساسات و بهت آموزش میده. یعنی تو در این کتاب موضوعات ابتدایی زبان آلمانی رو به خوبی یاد میگیری. در واقع این کتاب برای افرادی طراحی شده که زبان آلمانی رو به عنوان زبان دوم یا سوم یاد میگیرن.

برای موثر کتاب خوندن باید چه کار کنیم؟

برای اینکه کتاب خوندنت نتیجه بخش باشه، باید همیشه تمرین و تکرار کنی. چون در غیر این صورت، مطالبی که یاد میگیری، خیلی سریع یادت میره و نمیتونی بعد از یه مدت به یاد بیاری. البته باید به یه سری نکات دیگه هم توجه کنی تا به صورت هوشمند کتاب بخونی. اگه میخوای بدونی چطوری میتونی موثر کتاب بخونی، بعد ازاینکه اینجا کلیک کردی، مطلب رو بخون.

برای یادگرفتن زبان آلمانی، کتاب خوندن کافیه؟

قطعا تنها راه آموزش یه زبان جدید، مثل زبان آلمانی، کتاب خوندن نیست. اما با این کار میتونی زبان آلمانی ات رو تقویت کنی. برای آموزش صفر تا صد زبان آلمانی باید به یه آموزشگاه مثل سپانو مراجعه کنی. برای شرکت در کلاس های زبان آلمانی سپانو و مسلط شدن به این زبان، کافیه تصمیم نهایی ات رو بگیری و به سپانو مراجعه کنی. اگه سوالی در مورد کلاس ها و دوره ها هم داری، با شماره های زیر تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید