همه چیز در مورد زبان ایتالیایی

 
همه چیز در مورد زبان ایتالیایی
اگه میخوای اطلاعات کلی درمورد زبان ایتالیایی به دست بیاری و اون رو آموزش ببینی، این مطلب رو بخون. تو متیونی با مراجعه به موسسه سپانو زبان ایتالیایی رو به بهترین نحو یادبگیری و خودت رو بریا آزمون های بین المللی آماده کنی.

آموزش زبان ایتالیایی


زبان ایتالیایی، زبانی از خانواده زبان هند و اروپایی است. این زبان تقریبا نزدیک به لاتین است و مشترکاتی نیز با این زبان دارد. جالب است بدانید این زبان تا حدودی به زبان انگلیسی هم شباهت دارد اما ساده تر می باشد. البته ساختار دستور زبان و جمله بندی این زبان با انگلیسی متفاوت است. از آنجا که هر دو زبان دارای ریشه لاتین هستند، کلمات مشترک زیادی بین آن ها وجود دارد. این قضیه، کار را برای کسایی که به زبان انگلیسی تا حدی مسلط هستند، و حالا تصمیم به یادگیری این زبان گرفته اند راحت تر میکند.

زبان ایتالیایی زبان رسمی چه کشورهایی است؟

ایتالیایی، زبان اول حدود 63 میلیون نفر در سراسر جهان و زبان دوم سه میلیون نفر از مردم دنیاست. این زبان به طور تقریبی بیستمین زبانی است که در دنیا استفاده می‌شود. همچنین این زبان، زبان رسمی ایتالیا، سان مارینو، سوئیس و شهر واتیکان است. علاوه بر این، زبان رسمی برخی از قسمت‌های کرواسی و اسلوونی نیز است. تعداد زیادی ایتالیایی‌زبان‌ نیز در آرژانتین، استرالیا، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، برزیل، کانادا، کاستاریکا، کرواسی، فرانسه، آلمان، لیختن‌اشتاین و کشور های دیگر هم زندگی می‌کنند.

زبان ایتالیایی یکی از محبوب‌ترین زبان‌های دنیاست.
زبان ایتالیایی تقریبا بیستمین زبانی است که در دنیا استفاده می‌شود.

آیا یادگرفتن زبان ایتالیایی سخت است؟

زبان ایتالیایی یکی از محبوب‌ترین زبان‌های دنیاست. و بسیاری از مردم در جای جای جهان نیز علاقه مند به این زبان هستند و یا به این زبان صحبت میکنند. ایتالیایی زبانی آوایی است. وبه همین دلیل بسیاری افراد تصور میکنند که با زبان سختی رو به رو هستند و هرگز به سمت یاد گرفتن این زبان نمیروند. در حالی که این تصور اشتباه است.

نظر های زیادی درمورد سخت یا آسان بودن این زبان وجود دارد. اما بسیاری از افراد پس از یادگرفتن کامل این زبان میگویند که ایتالیایی حتی از زبان انگلیسی نیز آسان تر است. هر زمان که فکر کردید کاری از عهده شما خارج است و شما توانایی انجام آن را ندارید باید قدم به مسیر بگذارید. چون انسان ها توانایی انجام هر کاری را که بخواهند، دارند. فقط با کمی پشتکار و تمرین و با استفاده از ترفندهای آموزشی، می‌توانید هر مسیر سختی را به خوبی پشت سر بگذارید.

یادگرفتن زبان ایتالیایی چقدر طول میکشد؟

زمانی که ما میخواهیم کاری را شروع کنیم، اولین سوالی که ذهنمان را درگیر میکند این است که طی کردن این مسیر قرار است چقدر طول بکشد؟ اما باید بدانید که این قضیه فقط و فقط به خودتان بستگی دارد. ممکن است شما 3 ماه به طور منظم به یادگیری زبان ایتالیایی بپردازید و سپس سالها از آن استفاده نکنید. در این صورت زمانی که می‌خواهید صحبت کنید، احتمالا با مشکلاتی مواجه خواهید شد. و یا ممکن است چندین ساعت در هفته به طور مداوم طی چندین سال تمرین کنید و به سطحی برسید که حتی در صورت توقف در یادگیری نیز، قسمت اعظم دانش زبانی خود را از دست نخواهید داد. اما در حالت کلی چند عامل وجود دارد که به یادگیری شما سرعت میبخشد. درادامه، درموردچند مورد از این عوامل میخوانید.

 تسلط به یکی از زبان‌های رومانس:

همانگونه که در ابتدای این مطلب خواندید زبان ایتالیایی شباهت زیادی به زبان‌های رومانس (زبان‌های لاتین مانند فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی و …) دارد. برای مثال واژگان و ساختار تقریبا مشابهی دارند. پس اگر به یکی از زبان‌های رومانس تسلط کافی دارید، دیگر لازم نیست که از سطح مبتدی شروع کنید و می‌توانید سطح متوسط را امتحان کنید.

چقدر فرصت دارید ؟؟؟

آیا شما هر روز با زبان ایتالیایی سر و کار دارید؟ و یا فرصتی برای تمرین منظم دارید؟ آیا هر روز برای یادگرفتن این زبان وقت صرف میکنید؟ اگر جواب شما به این سوالات « نه » باشد پس باید بدانید که یادگیری شما بیشتر از حد معمول طول خواهد کشید.

اگر شما به هر دلیلی مثلا مهاجرت مدت بسیار کوتاهی برای یادگرفتن دارید باید به کلاس های خصوصی فکر کنید. چون در اینصورت میتوانید با تمرکز بیشتر به یادگرفتن این زبان بپردازید. برای شرکت در کلاس های خصوصی به سپانو مراجعه کنید.

استفاده از زبان ایتالیایی
مدت زمانی که شما در خارج از کلاس صرف یادگرفتن این زبان میکنید، تاثیر زیادی در یادگیری شما دارد.
زمانی که صرف یادگیری ایتالیایی می‌کنید.

زمانی که شما برای یادگرفتن چهار مهارت اصلی زبان (گوش کردن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن) صرف میکنید، بسیار مهم خواهد بود. به یاد داشته باشید که کلاس درس یک محیط مصنوعی است. پس اگر می‌خواهید به طور جدی ایتالیایی را دنبال کنید، باید خارج از کلاس هم با آن در ارتباط باشید. مخصوصا اگر یادگرفتن این زبان را به تازگی شروع کرده اید.

چگونه یادگرفتن این زبان را شروع کنم؟

شما به تنهایی نمیتوانید یادگرفتن یک زبان جدید مثل زبان ایتالیایی را شروع کنید و آن را تا سطح پیشرفته ادامه دهید. چون این کار نیازمند تلاش و تمرکز زیادی است و مدت بسیار زیادی طول میکشد. و حتی بعد از این مدت طولانی هم ممکن است نتوانید کاملا به این زبان مسلط شوید. برای راحت تر طی کردن این مسیر میتوانید خودتان را به یک آموزشگاه معتبر بسپارید. ما به شما آموزشگاه سپانو را معرفی میکنیم.

سپانو کجاست؟

سپانو آموزشگاهی در استان گیلان است. که میتواند به شما در یادگرفتن این زبان کمک کند. شما همچنین در سپانو میتوانید انواع زبان ها اعم از آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای و... را آموزش ببینید. و از یادگرفتن زبان لذت ببرید. سپانو همچنین نماینده رسمی خانه ایلتس آفرینش است و شما میتوانید برای آمادگی آزمون آیلتس به ما مراجعه کنید.

قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها دارید میتوانید با این شماره تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید