بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در رشت

 
بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در رشت
برای مهاجرت به ایتالیا و کار یا تحصیل در ایتالیا باید به آموزش زبان ایتالیایی بپردازید. شما میتوانید این زبان را در بهترین آکادمی زبان در رشت بیاموزید.

مهاجرت به ایتالیا

اگر به هر دلیلی مانند مهاجرت های کاری و تحصیلی به ایتالیا تصمیم به یادگرفتن زبان ایتالیایی گرفته اید، باید بدانید که این زبان اگر چه نسبت به بسیاری از زبان ها سخت نیست، اما آسان هم نخواهد بود. چون در ابتدای آموزش شما با حروف الفبای جدیدی رو به رو خواهید شد و باید کلمات جدیدی بیاموزید. بنابراین لازم است تا آموزش خود را به درستی آغاز کنید.

دریافت مدرک زبان ایتالیایی

اگر قصد دارید تا بعد از آموزش خود کاری انجام دهید، برای مثال تدریس یا کسب درآمد کنید و یا اینکه به ایتالیا مهاجرت کنید، لازم است تا مدرک زبان ایتالیایی داشته باشید تا آن را به مراکز و موسسات مربوطه ارائه دهید. برای دریافت مدرک لازم است تا در یکی از آزمون های بین المللی ایتالیایی شرکت کرده و نمره حد نصاب را به دست آورید. یکی از این آزمون ها، امتحان بین المللی CILS «چیلز » است. اما باید توجه کنید که شرط قبولی و دریافت مدرک تان در این آزمون این است که به ایتالیایی مسلط باشید تا بتوانید به سوالات پاسخ درست بدهید. صورت گرفتن این کار نیز مستلزم این است که ایتالیایی را به درستی آموزش ببینید.

 زبان ایتالیایی در رشت

آموزش زبان ایتالیایی در رشت

اگر در شهر رشت یا هر کدام از شهرستان های نزدیک آن زندگی می کنید، از آموزش زبان ایتالیایی نگران نباشید. چون آکادمی زبان سپانو، بهترین موسسه زبان در هر رشت است. این آموزشگاه با برگزاری دوره های متنوع به شکل های مختلف آنلاین، حضوری و هیبرید می تواند به شما در یادگیری زبان های مختلف کمک کند. شما متیوانید با شرکت در کلاس های زبان در سپانو، به آموزش بپردازید و بعد از اتمام یادگیری، خود را برای آزمون های متنوع بین المللی حاضر کنید.

ثبت نام در کلاس های سپانو

برای اینکه در دوره ها و کلاس های زبان های مختلف سپانو شرکت کرده و از یادگرفتن لذت ببرید، می توانید وارد سایت موسسه سپانو شده یا به صورت حضوری به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید. اگر سوالی درمورد کلاس های آکادمی زبان سپانو دارید، میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل کنید.

  33330595_013

32330596-7_013

علاوه بر این می توانید شماره 09215231719 را در تلفن همراه خود ذخیره کرده و به واتس اپ آکادمی سپانو پیام دهید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید