موسسه آموزش زبان آلمانی در آستانه، سپانو

 
موسسه آموزش زبان آلمانی در آستانه، سپانو
بهترین مدرسین زبان آلمانی در استان گیلان، در موسسه سپانو هستند.برای آموزش زبان آلمانی در شهرستان های اطراف رشت، مثل آستانه، صومعه سرا، انزلی، لاهیجان، لنگرود، شفت و.... به سپانو مراجعه کنید.

چرا باید آلمانی بیاموزیم؟

برای یادگرفتن زبان آلمانی دلایل متفاوتی وجود دارد. بسیاری از افراد به دلیل مهاجرت های کاری و تحصیلی به آلمان و دیگر کشور های آلمانی زبان، تصمیم به آموزش این زبان می‌گیرند. بعضی دیگر از افراد هم به دلیل علاقه ای که به این زبان دارند، آموزش آلمانی را پیش می‌گیرند. اما علاوه بر این موارد، ممکن است دلایل دیگری نیز برای یادگرفتن زبان آلمانی وجود داشته باشد. پس باید بهترین راه آموزش زبان آلمانی را بدانید و راه خود را با کمک این روش ادامه دهید.

بهترین روش آموزش زبان آلمانی در استان گیلان

برای یادگرفتن زبان آلمانی راه های زیادی وجود دارد اما برای اینکه زود تر و راحت تر به نتیجه برسید، لازم است بهترین راه را انتخاب کرده و با کمک آن مسیر خود را طی کنید. اگر در رشت یا شهرستان های طراف آن مانند آستانه، صومعه سرا، لاهیجان، انزلی و.. زندگی می‌کنید، بهترین روش است که با مراجعه به موسسه آلمانی سپانو، و شرکت در دوره ها و کلاس های متنوع آن، آموزش خود را شروع کنید.


کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره های آموزش آلمانی در آستانه

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش برای زبان آموزان علاقه مند به زبان آلمانی، دوره های متفاوتی برگزار می‌کنند. این دوره ها به شما کمک می‌کند تا در کنار دغدغه های روزمره و مشکلات کاری و تحصیلی زبان آلمانی را آموخته و خود را برای موفقیت در زبان آلمانی آماده کنید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با هدف آموزش و یا شرایط خودتان یکی از این موارد را انتخاب کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی به صورت خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.

هزینه کلاس های آموزش آلمانی سپانو

اگر شما هم در مورد شهریه دوره های آموزش زبان آلمانی سوال دارید، لازم است بدانید که بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی می‌پرسند، درمورد هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

 

بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

استاد برتر آلمانی در استان گیلان

  از مهم ترین مواردی که باید برای شروع آموزش زبان آلمانی در نظر بگیرید، انتخاب مدرس خوب آلمانی است. اگر در سپانو به آموزش زبان آلمانی می‌پردازید، از این بابت نگران نباشید. دوره ها و کلاس های زبان آلمانی در سپانو توسط بهترین اساتید استان گیلان و شهر رشت برگزار می‌شود.و اساتید سپانو، همگی از مدرسین خوب استان گیلان هستند و با به کارگیری شیوه های مختلف آموزشی و با کمک منابع معتبر آلمانی، این زبان را به شما آموخته و شما را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کند.

موفقیت با سپانو

  لازم است بدانید که آکادمی سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین  تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

کلاس آموزش زبان آلمانی سپانو در رشت

ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی سپانو

برای شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی آلمانی در سپانو باید ابتدا ثبت نام کنید. البته اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده تا بتوانید ادامه آموخته هایتان را فرا بگیرید. در غیر این‌صورت می‌توانید با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بهترین دوره به شما پیشنهاد شود و یادگرفتن را شروع کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی دارید، می‌توانید با شماره های زیر تماس گرفته یا به واتس اپ آموزشگاه زبان آلمانی سپانو پیام دهید.

 33330595_013

32330596-7_013

منتظر دیدار شما در کانون زبان سپانو هستیم.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید