بهترین آموزشگاه آلمانی در آستانه

 
بهترین آموزشگاه آلمانی در آستانه
آموزشگاه زبان آلمانی سپانو، بهترین موسسه در رشت و آستانه، انزلی، صومعه سرا، رودسر، لنگرود و لاهیجان و شهرستان های دیگر است که شما می‌توانید در آن به یادگرفتن بپردازید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

 یادگرفتن زبان آلمانی بسیار شیرین و لذت بخش است اما باید این زبان را درست و صحیح بیاموزید. در غیر این صورت هم ممکن است آن را صحیح یاد نگیرید و قادر به ادامه دادن آن نباشید و هم از آموزش آن لذت نخواهید برد. شما در این مطلب می توانید راهی مناسب برای یادگرفتن آلمانی و دیگر زبان ها بیاموزید و سپس آموزش را شروع کنید.

چگونه المانی بیاموزم؟

 برای یادگرفتن زبان آلمانی روش های متفاوتی وجود دارد. روش هایی که شما می‌توانید هر کدام از آن ها را امتحان کنید تا به نتیجه درستی برسید. مثلا شما می‌توانید با نصب یکی از برنامه های آموزش زبان آلمانی بر روی موبایل خود، شروع به یادگرفتن کنید یا اینکه یادگرفتن زبان آلمانی را از روی کتاب های خودآموز انجام دهید. شما همچنین می‌توانید از استاد مسلطی خواهش کنید تا این زبان را به شما آموزش دهد. اما این روش ها، هیچکدام راه حل مناسبی نیست. چون تمامی این موارد نیازمند سعی و تلاش بسیاری از سوی شماست و در نهایت ممکن است شما را به تسلط کافی از این زبان نرساند. به همین خاطر باید بهترین روش را برای آموزش انتخاب کنید.


بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت

شرکت در کلاس های آموزشگاه آلمانی

بهترین روش برای یادگرفتن زبان آلمانی این است که به موسسه ای مناسب مراجعه کرده و در یکی از دوره ها و کلاس های آموزشگاه که مناسب شماست ثبت نام و شرکت کنید. با انجام این کار، با کیفیت هر چه تمام تر این مطالب را می‌آموزید و مشتاق به ادامه دادن می‌شوید. علت این موضوع این است که شما با ثبت نام در دوره های آموزشی آلمانی، ملزم به شرکت در کلاس ها و یادگرفتن خواهید بود و می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، بیشترین مطالب را بیاموزید.

آموزشگاه برتر آلمانی در رشت، سپانو

 سپانو، بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت است که با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی متعدد برای زبان آموزان علاقه مند کمک می‌کند تا بتوانند این زبان را بدون به وجود آمدن هر گونه مشکلی آموزش ببینند. شما می‌توانید زبان آلمانی در سپانو را در دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی بیاموزید. علاوه بر این دوره ها به صورت حضوری و آنلاین نیز برگزار می‌شود. البته باید این نکته را مدنظر داشته باشید که کلاس آنلاین سپانو به اندازه کافی با کیفیت هستند و نحوه آموزش مطالب با دوره های حضوری تفاوتی ندارد. بنابراین اگر در دوره های آنلاین شرکت می‌کنید، از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشید.

 

برگزاری کلاس زبان آلمانی در رشت

کلاس آلمانی ترمیک و فشرده در رشت

  دوره های آموزش زبان آلمانی برای افراد با شرایط متفاوت به اشکال مختلفی برگزار خواهد شد تا افراد با هر شرایطی بتوانند به هدف خود از یادگیری زبان برسند. برای مثال پیشنهاد مشاور آموزشگاه سپانو به کسانی که آلمانی را به علت علاقه ای که به آن دارند، می آموزند این است که، بهتر است در دوره های ترمیک شرکت کنند. چون در این صورت علاوه بر یادگرفتن این زبان می‌توانند در مدت طولانی تری از آن لذت ببرند و مطالب را به صورت آهسته بیاموزند.

  علاوه بر دوره های ترمیک، آلمانی در دوره های فشرده نیز به زبان آموزان علاقه مند تدریس خواهد شد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان در کلاس های فشرده می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. (بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.)

کلاس خصوصی آلمانی رشت در سپانو

 در دوره های خصوصی روز و ساعت کلاس های شما بر اساس تایم آزاد خودتان و اساتید تنظیم می شود. این در حالی است که در کلاس های ترمیک و فشرده شما باید تایم خودتان را با روز و ساعتی که موسسه برای شما در نظر می‌گیرد، تنظیم کنید. بنابراین اگر به دلیلی مشغله های کاری و تحصیلی قادر به شرکت در دوره های گروهی نیستید می‌توانید در دوره های خصوصی شرکت کنید. علاوه بر این در دوره های خصوصی شما مطالب را بسیار سریع تر از دوره های دیگر می آموزید و به خاطر می سپارید. پس اگر به هر دلیلی مثل مهاجرت برای دریافت مدرک زبان آلمانی خود عجله دارید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید و خود را برای هدف تان آماده کنید.


برگزاری دوره فشرده آلمانی در رشت در سپانو

آزمون جامع آلمانی چگونه برگزار می‌شود؟

 یکی از مهم ترین ویژگی های سپانو این است که آزمون های جامع بسیار دقیقی در انتهای سطوح برگزار می‌کند. در آموزشگاه سپانو افراد بعد از اتمام یکی از سطوح (برای مثال a1 و a2 و b1 و....) ، باید در آزمون همان سطح شرکت کنند. این افراد تنها در صورتی میتوانند به سطح بعدی راه پیدا کنند و آموزش خود را ادامه دهند که در این آزمون، نمره مطلوب و قابل قبولی به دست آورند. در غیر این صورت باید روش های دیگری را امتحان کنند تا موفق به دریافت نمره حد نصاب در آزمون شوند:

1. اگر نمره افراد به نمره قبولی نزدیک باشد یا از قبول شدن خود مطمئن هستند، می‌توانند دوباره در این آزمون شرکت کنند تا نمره حد نصاب را دریافت کنند.

2. بعضی دیگر از افراد که نمی‌توانند حد نصاب نمره را برای قبولی به دست آورند، لازم است تا چند جلسه جبرانی در کلاس 

بنشیند تا بتوانند سطح خود را به سطح مورد نظر برسانند.

3.گاهی نیز ممکن است افراد به هر دلیلی نتوانسته باشد مطالب را به خوبی یاد بگیرند و به آن مسلط شوند. در این صورت، نمره بسیار پایینی در این آزمون کسب خواهند کرد. این زبان آموزان در چنین مواقعی باید آن سطح را به طور کامل و دوباره بگذرانند و مجددا در آزمون جامع شرکت کنند. در این صورت با خیال راحت می‌توانند به آموزش در سطح بعدی بپردازند.

آموزش آلمانی در بهترین موسسه زبان رشت

ثبت نام در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو

برای شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو، لازم است تا ابتدا ثبت نام کرده و منتظر شروع کلاس ها باشید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را تا حدی آموخته اید و حالا قصد ادامه دادن آموزش خود را دارید، باید ابتدا تعیین سطح شده و سپس ثبت نام کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید با شماره های زیر تماس بگیرید یا سوالات خود را با ما در واتس اپ آموزشگاه  در میان بگذارید.

33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید