بهترین کلاس آموزش فرانسوی رشت در سپانو

 
بهترین کلاس آموزش فرانسوی رشت در سپانو
اساتید خوب زبان فرانسوی در سپانو، به شما کمک می کنند تا با شرکت در دوره ها این زبان را آموخته و برای آزمون های بین المللی فرانسوی آماده شوید.

 آموزش زبان فرانسوی را جدی بگیرید.

یادگرفتن زبان فرانسوی برای خیلی از افراد لذت بخش است و روزانه تعداد زیادی از افراد تصمیم می‌گیرند تا این زبان را آموزش ببینند و از یادگرفتن فرانسوی لذت ببرند. بعضی از افراد هم به دلایلی غیر از علاقه مند بودن به این زبان، تصمیم به آموزش می‌گیرند. مثلا گاهی اوقات افراد به دلیل مسافرت کردن به فرانسه سعی می‌کنند تا در حد ابتدایی این زبان را بیاموزند تا از سفر خود نهایت لذت را ببرند. اما عده ای بسیاری از زبان آموزان به قصد مهاجرت در کلاس ها ثبت نام کرده و زبان فرانسوی را می‌آموزند.

چرا فرانسوی بیاموزیم؟

امروزه زبان فرانسه تقریبا در 50 کشور مختلف به عنوان یک زبان رسمی است. بیشتر از 200 میلیون نفر در پنج قاره با استفاده از این زبان با هم صحبت می کنند. همچنین این زبان، زبان رسمی سازمان ملل، صلیب سرخ و بسیاری دیگر از سازمان  های بین  المللی  است. پس اگر در حال یادگرفتن زبان فرانسه هستید و قصد مهاجرت، کار یا تحصیل در یکی از کشورهای فرانسه زبان را دارید، شرکت در آزمون DELF برای شما لازم است.

آموزش زبان فرانسوی در رشت

مهاجرت به فرانسه

DELF یا Diplôme d’études en langue française آزمونی است که زبان آموزان فرانسوی برای مهاجرت و یا کار و تحصیل در کشورهای فرانسوی به آن احتیاج دارند. نمره این آزمون سطوح مختلفی را شامل می شود. همچنین بخش های مختلفی دارد که نمره شما را تعیین می کند. شما می‌توانید برای مهاجرت به فرانسه در این آزمون شرکت کرده و مدرک خود را دریافت کنید. اما قبل از هر چیز لازم است تا زبان فرانسوی خود را تقویت کنید تا بتوانید در این آزمون نمره خوبی به دست آورید.

بهترین مرکز آموزش زبان فرانسوی در رشت، سپانو

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید و قصد دارید زبان فرانسوی را بیاموزید، پیشنهاد ما به شما این است که این زبان را در موسسه سپانو و توسط اساتید برتر این آموزشگاه بیاموزید. در موسسه سپانو برای افزایش کیفیت آموزش، دوره های مختلف زبان فرانسوی برگزار می‌شود تا افراد با هر شرایط کاری و تحصیلی توانایی شرکت در کلاس ها را داشته باشند.

آموزشگاه برتر زبان فرانسوی در رشت، سپانو

دوره های ترمیک آموزش زبان فرانسوی در رشت

یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش فرانسوی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، تواناییشرکت در کلاس های ترمیک فرانسویرا ندارند. به اینگونه از افراد دوره های خصوصی پیشنهاد می‌شود.

کلاس خصوصی فرانسوی رشت در سپانو

 گاهی افراد مجبور هستند تا زبان فرانسوی را در مدت محدودی بیاموزند، تا برای دریافت مدرک و مهاجرت حاضر شوند. در این صورت کلاس خصوصی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات هم افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های گروهی زبان فرانسوی را ندارند. در چنین حالتی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود.

لازم است بدانید که شما می‌توانید دوره های خصوصی زبان فرانسوی خود را به صورت آنلاین یا حضوری بگذرانید. البته توجه کنید که کیفیت دوره های آنلاین تفاوتی با دوره های حضوری نداشته و شما در صورتی که هنگام شرکت در تمامی کلاس ها (چه حضوری و چه آنلاین) به اندازه کافی  تمرین و تلاش کنید، مطالب را به صورت کامل و با کیفیت خواهید آموخت.

دوره های آموزش فرانسوی در رشت، سپانو

شرکت در دوره های آموزش زبان فرانسوی سپانو در رشت

برای شرکت در دوره ها و کلاس های زبان فرانسوی پانوباید ابتدا ثبت نام کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. لازم است بدانید که اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، می‌توانید قبل از ثبت نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و از ایشان درمورد کلاس ها مشاوره رایگان بگیرید و از اطلاعات کافی بهره مند شوید. همچنین می‌توانید سوالات خود را در واتس اپ موسسه فرانسوی سپانو ارسال کنید و یا برای یافتن پرسش های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

 

* برای آموزش فرانسوی سپانو را انتخاب کنید. *

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید