کانون زبان فرانسه در رشت

 
کانون زبان فرانسه در رشت
اگر به فکر آموزش زبان فرانسوی در رشت هستید، باید آموزشگاه مناسبی را برای انجام این کار برگزینید. شما می‌توانید آکادمی زبان فرانسوی سپانو در رشت را برای یادگرفتن فرانسوی انتخاب کنید.

مهاجرت به فرانسه

یادگرفتن زبان فرانسوی برای خیلی از افراد لذت بخش است و روزانه تعداد زیادی از افراد تصمیم میگیرند تا این زبان را آموزش ببینند و از یادگرفتن فرانسوی لذت ببرند. بعضی از افراد هم به دلایلی غیر از علاقه مند بودن به این زبان، تصمیم به آموزش می‌گیرند. مثلا گاهی اوقات افراد به دلیل مسافرت کردن به فرانسه سعی می‌کنند تا در حد ابتدایی این زبان را بیاموزند تا از سفر خود نهایت لذت را ببرند. اما عده ای بسیاری از زبان آموزان به قصد مهاجرت در کلاس ها ثبت نام کرده و زبان فرانسوی را می‌آموزند.

بهترین روش آموزش فرانسوی در رشت

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، بهترین راه این است که این زبان را در موسسه معتبر و مورد اعتمادی بیاموزید. البته شما می‌توانید با پیش گرفتن هر روشی این زبان را بیاموزید و از آموزش لذت ببرید. اما لازم است بدانید که استفاده کردن از روش های نامناسب برای آموزش، ممکن است نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد و بسیار زیاد تر از حد معمول طول بکشد. در این صورت شما از یادگرفتن خسته خواهید شد و نمی‌توانید هدف خود را دنبال کنید.

آموزش زبان فرانسوی در سپانو در رشت

آموزشگاه سپانو، بهترین موسسه فرانسوی رشت

سپانو، بهترین آموزشگاه فرانسوی رشت است که با برگزاری دوره ها و کلاس های زبان فرانسوی به شما کمک می‌کند تا ان زبان را آموخته و از آن لذت ببرید. مدرسین زبان فرانسوی سپانو، از بهترین اساتید فرانسوی رشت هستند که با کمک بهترین منابع آموزشی شما را به این زبان علاقه‌مند کرده و این زبان را به شما می‌اموزند.

دوره های آموزش زبان فرانسوی سپانو

در سپانو کلاس های آموزش فرانسوی در رشت، به صورت متنوعی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند با هر شرایطی این زبان را آموخته و با تمرین و تکرار به آن مسلط شوند. این دوره ها به صورت ترمیک، خصوصی و آنلاین برگزار می‌شوند. شما می‌توانید قبل از ثبت نام، با مشاور تخصصی آموزشگاه صحبت کنید تا بهترین دوره مناسب با شرایط تان به شما معرفی شود.

دوره ترمیک آموزش فرانسه رشت

 پژوهش ها نشان می دهد که افراد در جمع های خودمانی و چند نفره آموزش با کیفیت تری را تجربه میکنند. پس اگر با محدودیت های زمانی روبه رو نیستید، می توانید با شرکت در دوره های ترمیک فرانسوی سپانو، به صورت پیوسته زبان بیاموزید. هر جلسه از کلاس ترمیک در سپانو 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 روز در هفته برگزار خواهد شد. این دوره هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان مناسب است و در آموزشگاه سپانو برگزار می شود.

بهترین مدرس فرانسوی رشت

کلاس زبان فرانسوی خصوصی

  گاهی افراد مجبور هستند تا زبان فرانسوی را در مدت محدودی بیاموزند، تا برای دریافت مدرک و مهاجرت حاضر شوند. در این صورت کلاس خصوصی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات هم افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های گروهی فرانسوی را ندارند. در چنین حالتی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود.

آموزش فرانسوی آنلاین

لازم است بدانید که شما می‌توانید دوره های خود را به صورت آنلاین یا حضوری بگذرانید. البته کیفیت دوره های آنلاین تفاوتی با دوره های حضوری نداشته و شما مطالب را به صورت کامل خواهید آموخت در صورتی که هنگام شرکت در تمامی کلاس ها (چه حضوری و چه آنلاین) به اندازه کافی  تمرین و تلاش کنید.

ثبت نام در دوره های آموزشی فرانسوی در رشت

برای شرکت در کلاس ها باید به مرکز آکادمی زبان سپانو در رشت مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، می‌توانید با مراجعه به مرکز آموزشگاه و صحبت با مشاور تخصصی سپانو از اطلاعات کافی بهره مند شوید یا سوالات خود را در واتس اپ موسسه سپانو ارسال کنید. شما همچنین می‌‌توانید برای یافتن پرسش های خود با شماره های زیر تماس گرفته و ادامه این مطلب را بخوانید.

 33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید