شرکت در کلاس های آلمانی رشت در سپانو

 
شرکت در کلاس های آلمانی رشت در سپانو
برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت، به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید. این موسسه با برگزاری کلاس های ترمیک و فشرده و خصوصی شما را برای آزمون ecl و .. آماده میکند.

آلمانی را خوب یاد بگیرید.

بهترین روش برای یادگرفتن زبان آلمانی این است که این زبان را توسط  یک استاد مجرب و حرفه ای در امر آموزش یاد بگیرید. برای پیدا کردن استاد خوب و مناسب بهتر است به موسسه مناسبی و معتبری که مدتی در امر آموزش آلمانی فعالیت می‌کند، مراجعه کنید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که آلمانی را در سپانو بیاموزید.

آموزشگاه آلمانی برتر آلمانی در رشت

برای اطمینان یافتن از اینکه موسسه مناسبی را برای آموزش انتخاب کرده اید، لازم است تا حداقل چند ترم در آنجا تحصیل کرده باشید تا بتوانید نظر خود را درمورد آن موسسه اعلام کنید. اما مشکل این کار اینجاست که انجام دادن آن ممکن است مدت زیادی طول بکشد و شما را در این باره دچار شک و تردید کند. بنابراین بهترین راه حل این است که نظر زبان‌آموزان گذشته آن آموزشگاه را بدانید و بررسی کنید.

شرکت در آزمون های زبان آلمانی

با سپانو موفق شوید.

شما می‌توانید نقد و نظر زبان آموزان سپانو را در صفحه اول سایت موسسه سپانو بخوانید. اما علاوه بر این لازم است بدانید که این آموزشگاه، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

سپانو، کانون آموزش زبان آلمانی رشت

 اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که آلمانی را در سپانو یاد بگیرید. موسسه سپانو با برگزاری دوره های آموزشی آلمانی در رشت به صوت متنوع، افراد را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کند. البته اگر به یادگرفتن زبان آلمانی فکر می‌کنید یا در حال آموختن این زبان هستید، باید بدانید که موسسه سپانو با برگزاری آزمون آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و شهر رشت، به زبان آموزان کمک می‌کند تا به راحت ترین روش مدرک خود را دریافت کرده و هدف خود را از آموزش زبان آلمانی نهایی کنند.

زبان آلمانی آسان در رشت در سپانو

برگزاری دوره ها و کلاس های آموزش آلمانی

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش، برای زبان آموزان، دوره های متفاوتی را در نظر گرفته است. در این صورت، افراد با شرایط زندگی، کاری و تحصیلی متفاوت می‌توانند در کلاس ها حضور پیدا کنند و زبان آلمانی را بیاموزند. این دوره ها به صورت فشرده، ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات کامل تر در مورد این دوره ها را در مطلب « کلاس های زبان آلمانی سپانو» بخوانید. توجه کند که شما می‌توانید قبل از ثبت نام در دوره های سپانو، با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بتوانید در بهترین دوره ثبت نام کنید.

تعیین سطح آلمانی در سپانو

 اگه قبلا زبان آلمانی را آموزش ندیده اید و قصد دارید این زبان را از ابتدا شروع کنید، بهتر است که به سپانو مراجعه کنید تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای به تحصیل آلمانی بپردازید. اما اگر زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگری آموزش دیده اید یا مدت ها قبل در سپانو این زبان را یاد گرفته اید و  قصد ادامه دادن آموزشتان را دارید، به سپانو مراجعه کنید. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی زبان آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار می‌کند. در این صورت افراد از سطح زبان آلمانی خود مطلع خواهند شد و می توانند بدون فوت وقت و آموزش مطالب تکراری به آموختن ادامه آنچه یادگرفته بودند، بپردازند.

زبان آلمانی در آکادمی سپانو در رشت

سپانو را برای آموزش آلمانی انتخاب کنید.

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ کانون سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید