شرکت در کلاس آموزش آلمانی رشت

 
شرکت در کلاس آموزش آلمانی رشت
برای یادگرفتن زبان آلمانی می‌توانید به موسسه زبان رشت، سپانو مراجعه کنید. سپانو با برگزاری دوره های آموزشی زبان آلمانی در رشت، به زبان آموزان در موفقیت در ازمون های بین المللی مانند ECL کمک می‌کند.

زبان آلمانی در رشت

برای آموختن آلمانی لازم است بهترین آموزشگاه شهرستان خود را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنید. اگر در رشت یا اطراف آن زندگی می‌کنید، باید بدانید که سپانو بهترین موسسه زبان آلمانی رشت است و میتوانید کمک بسیار زیادی به شما کند. البته برای اثبات این امر لازم است درمورد ویژگی های آموزشگاه آلمانی سپانو اطلاعاتی به دست آورید و خود را برای شرکت در دوره ها آماده کنید.

بهترین موسسه زبان آلمانی رشت، سپانو

سپانو، کانون زبان آلمانی در رشت است و می‌تواند با برگزاری دوره های متنوع آلمانی به شما در آموزش زبان کمک کند. این کانون زبان، با تجربه بیشتر از 10 ساله ای که در زمینه آموزش آلمانی دارد، به شما کمک می‌کند تا به صورت تخصصی برای آزمون های بین المللی آماده شده و نمرات خوبی به دست آورید. لازم است بدانید که موسسه سپانو برای اولین بار در ایران نماینده برگزاری آزمون ecl شده است و این آزمون را به زبان آلمانی در ایران و در رشت برای زبان آموزان فراهم کرده است. مدرک این آزمون بسیار معتبر بوده و به شما کمک می‌کند تا به هدف خود از آموزش آلمانی برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این آزمون، مطلب « امتحان بین المللی ecl » را بخوانید.

اساتید مجرب سپانو در رشت

مدرسین زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش میپردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید آلمانی مسلط بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره های آموزش آلمانی رشت، ترمیک، فشرده یا خصوصی

 سپانو برای افزایش کیفیت آموزش دوره های مختلفی را برای افراد برگزار میکند. در این صورت افراد علاقه مند به زبان با توجه به شرایطی مثل داشتن محدودیت زمانی، فرصت کافی برای آموزش و خیلی موارد دیگر تصمیم می‌گیرند که چه دوره ای برایشان مناسب تر است و باید در کدام دوره ثبت نام کنند. شما می توانید قبل از ثبت نام در دوره ها با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا بهترین دوره با توجه به شرایط شما پیشنهاد شود و بتوانید آموزشی صحیح و باکیفیت را تجربه کنید.

برگزاری آزمون جامع آلمانی

 یکی از مهم ترین ویژگی های سپانو این است که آزمون های جامع بسیار دقیقی در انتهای سطوح برگزار می‌کند. در آموزشگاه سپانو افراد بعد از اتمام یکی از سطوح (برای مثال a1 و a2 و b1 و....) ، باید در آزمون همان سطح شرکت کنند. این افراد تنها در صورتی میتوانند به سطح بعدی راه پیدا کنند و آموزش خود را ادامه دهند که در این آزمون، نمره مطلوب و قابل قبولی به دست آورند. در غیر این صورت باید روش های دیگری را امتحان کنند تا موفق به دریافت نمره حد نصاب در آزمون شوند:

1. اگر نمره افراد به نمره قبولی نزدیک باشد یا از قبول شدن خود مطمئن هستند، می‌توانند دوباره در این آزمون شرکت کنند تا نمره حد نصاب را دریافت کنند.

2. بعضی دیگر از افراد که نمی‌توانند حد نصاب نمره را برای قبولی به دست آورند، لازم است تا چند جلسه جبرانی در کلاس 

بنشیند تا بتوانند سطح خود را به سطح مورد نظر برسانند.

3.گاهی نیز ممکن است افراد به هر دلیلی نتوانسته باشد مطالب را به خوبی یاد بگیرند و به آن مسلط شوند. در این صورت، نمره بسیار پایینی در این آزمون کسب خواهند کرد. این زبان آموزان در چنین مواقعی باید آن سطح را به طور کامل و دوباره بگذرانند و مجددا در آزمون جامع شرکت کنند. در این صورت با خیال راحت می‌توانند به آموزش در سطح بعدی بپردازند.

بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

ثبت نام در بهترین موسسه آلمانی رشت

برای شرکت در دوره ها لازم است تا ابتدا ثبت نام کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبلا زبان آلمانی را آموخته اید لازم است تا در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس به کلاس ها بپیوندید. اما قبل از انجام این کار بهتر است درمورد موفقیت زبان آموزان سپانو نیز بدانید تا با اطمینان در کلاس ها شرکت کنید.

  تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

 

اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید با شماره های زیر تماس بگیرید یا سوالات خود را با ما در واتس اپ در میان بگذارید.

33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید