زبان فرانسوی ترمیک در رشت

 
زبان فرانسوی ترمیک در رشت
برای یادگرفتن زبان فرانسوی در رشت، به بهترین موسسه آموزش فرانسوی مراجعه کنید. شما با مراجعه به سپانو میتوانید زبان فرانسوی را به راحتی آموخته و خود را برای آزمون های بین المللی فرانسوی آماده کنید.

فایده های آموزش زبان فرانسوی

یادگرفتن زبان فرانسوی برای خیلی از افراد لذت بخش است و روزانه تعداد زیادی از افراد تصمیم میگیرند تا این زبان را آموزش ببینند و از یادگرفتن فرانسوی لذت ببرند. بعضی از افراد هم به دلایلی غیر از علاقه مند بودن به این زبان، تصمیم به آموزش می‌گیرند. مثلا گاهی اوقات افراد به دلیل مسافرت کردن به فرانسه سعی می‌کنند تا در حد ابتدایی این زبان را بیاموزند تا از سفر خود نهایت لذت را ببرند. اما عده ای بسیاری از زبان آموزان به قصد مهاجرت در کلاس ها ثبت نام کرده و زبان فرانسوی را می‌آموزند.

بهترین مرکز آموزش زبان فرانسوی در رشت

سپانو بهترین موسسه آموزش زبان فرانسوی در رشت است که به شما کمک میکند تا این زبان را به راحتی آموخته و از یادگرفتن لذت ببرید. علاوه بر این اساتید زبان فرانسوی در سپانو از بهترین مدرسین رشت و استان گیلان هستند و میتوانند با به کارگیری روش های مختلف آموزشی فرانسوی را کاملا به شما بیاموزند. تنها نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که باید در کنار آموزش تمرین کنید تا بتوانید هر چه سریع تر به مطالب مسلط شوید.

زبان فرانسوی در رشت

برگزاری دوره های مختلف زبان فرانسوی در رشت

 اولین مورد که باید درمورد آن بدانید و به خوبی توجه کنید این است که در کانون زبان آلمانی سپانو، دوره های آموزشی فرانسوی به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند با هر شرایطی و در کنار دغدغه ها و مشکلات زندگی شخصی خود در این دوره ها شرکت کرده و زبان فرانسوی را به بهترین نحو ممکن بیاموزند. این دوره ها به صورت ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. البته لازم است بدانید که با ثبت نام در کلاس خصوصی سپانو، شما می‌توانید آموزش خود را به صورت آنلاین، حضوری و یا هیبرید « تلفیقی از آنلاین و حضوری» بیاموزید.

دوره ترمیک فرانسوی در سپانو

 یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش فرانسوی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک فرانسوی را ندارند. به اینگونه از افراد دوره های خصوصی پیشنهاد می‌شود.

 

آموزش زبان فرانسوی در سپانو در رشت

آموزش فرانسوی به صورت خصوصی در رشت

 گاهی افراد مجبور هستند تا زبان فرانسوی را در مدت محدودی بیاموزند، تا برای دریافت مدرک و مهاجرت حاضر شوند. در این صورت کلاس خصوصی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات هم افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس زبان گروهی فرانسوی را ندارند. در چنین حالتی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود.

کلاس زبان فرانسوی به صورت آنلاین و حضوری در سپانو

لازم است بدانید که شما می‌توانید دوره های خود را به صورت آنلاین یا حضوری بگذرانید. البته کیفیت دوره های آنلاین تفاوتی با دوره های حضوری نداشته و شما مطالب را به صورت کامل خواهید آموخت در صورتی که هنگام شرکت در تمامی کلاس ها (چه حضوری و چه آنلاین) به اندازه کافی  تمرین و تلاش کنید.


آموزش فرانسوی در رشت در سپانو

 ثبت نام در آموزشگاه آلمانی سپانو در رشت

  برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان فرانسوی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان فرانسوی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ آکادمی زبان فرانسوی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

* برای آموزش فرانسوی سپانو را انتخاب کنید. *

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید