شرکت در کلاس فشرده آموزش آلمانی رشت در سپانو

 
شرکت در کلاس فشرده آموزش آلمانی رشت در سپانو
برای ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی زبان آلمانی در رشت، به موسسه آموزشی سپانو مراجعه کنید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی در رشت برگزار می‌شود.

چگونه زبان آلمانی بیاموزیم؟

اگر قصد دارید زبان آلمانی را بیاموزید، قبل از هر چیز لازم است درمورد این زبان بین المللی اطلاعات لازم را به دست آورید و سپس آموزش را با اشتیاق شروع کنید. شما می‌توانید چندمورد از ویژگی های زبان آلمانی و کاربرد آن را در ادامه بخوانید و علاقه خود را نسبت به این زبان افزایش دهید.

ویژگی های جالب زبان آلمانی

  • اولین نکته در زبان آلمانی این است که صحبت کردن به این زبان در کشور های آلمانی‌زبان عمدتا به صورت کتابی و رسمی صورت می‌گیرد. به همین دلیل برعکس زبان فارسی و انگلیسی است که لهجه در آن ها اهمیت دارد. پس با یادگرفتن زبان آلمانی نگران این موضوع نباشید.
  • هر کلمه ای در زبان آلمانی یا مونث است یا مذکر و یا خنثی. این قانون در مورد افراد، اشیا و هر چیزی که فکرش را می‌کنید وجود دارد.
  • صحبت کردن در زبان آلمانی بسیار راحت تر از نوشتن در آن است. پس اگر می‌خواهید زبان آلمانی را شروع کنید، نگران مکالمه نباشید اما از ابتدای امر مهارت نوشتاری خود را تقویت کنید.
  • و.....

آموزش آلمانی در رشت

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید و قصد دارید زبان آلمانی را بیاموزید، لازم است راه مناسبی را برای آموزش این زبان اننتخاب کنید. برای آموزش، راه های متفاوتی وجود دارد که می‌توانید با کمک هر کدام از آن ها آلمانی را یاد بگیرید. اما قطعا بهترین روش که در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به این زبان جالب مسلط می‌کند، آموزش در موسسه زبان آلمانی است.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت، سپانو

سپانو بهترین آموزشگاه آلمانی در شهر رشت و استان گیلان است که با برگزار کردن دوره های مختلف زبان آلمانی، توسط اساتید برتر زبان، زبان‌آموزان را به آلمانی علاقه مند کرده و آن ها را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کند. موسسه زبان آلمانی سپانو، برای اولین بار در ایران آزمون آلمانی ecl را برگزار می‌کند. مدرک این آزمون در سطح بین المللی و برای مهاجرت های کاری و تحصیلی معتبر است. برای کسب اطلاعات بیشتر اطلاعات خود را در لینک مشاوره وارد کرده و منتظر تماس مشاور تخصصی ecl در سپانو بمانید.

آموزش زبان آلمانی آسان در بهترین موسسه آلمانی رشت، سپانو

برگزاری دوره های اموزش آلمانی در سپانو در رشت

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش برای زبان آموزان علاقه مند به زبان آلمانی، دوره های متفاوتی برگزار می‌کنند. این دوره ها به شما کمک می‌کند تا در کنار دغدغه های روزمره و مشکلات کاری و تحصیلی زبان آلمانی را آموخته و خود را برای موفقیت در زبان آلمانی آماده کنید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با هدف آموزش و یا شرایط خودتان یکی از این موارد را انتخاب کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی به صورت خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.

تدریس زبان آلمانی فشرده در رشت

 دوره های فشرده در سپانو، مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آموزش زبان آلمانی منتظر شماست. دوره های فشرده سپانو بدین صورت است که شما می‌توانید هر سطح از زبان آلمانی را در کمتر از سه ماه آموزشی بخوانید و بعد از کسب نمره حد نصاب در آزمون جامع همان سطح به سطح بعدی راه پیدا کنید.

 

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره فشرده آلمانی مناسب چه کسانی است؟

در حالت کلی، دوره های فشرده آلمانی سپانو در رشت، مناسب افرادی است که برای یادگرفتن عجله دارند و باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزند. این بدان معناست که اگر برای آموزش آلمانی هدف های زیر را دنبال می‌کنید، در این دوره در سپانو شرکت کنید.

_ قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.

_ باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.

_ در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.

_ باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.

اگر جزو این دسته از افراد هستید، هرچه سریع تر به سپانو مراجعه کنید و زبان آلمانی را در دوره فشرده توسط بهترین اساتید آلمانی رشت بیاموزید.


بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

کلاس ترمیک آموزش زبان آلمانی در رشت

 اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان آلمانی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید و شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان آلمانی را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان آلمانی برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید. بنابراین اگر عجله ای برای آموزش زبان آلمانی ندارید و دوست دارید این زبان را سر فرصت و با تمرکز هرچه تمام تر بخوانید و تمرین کنید، دوره های ترمیک آلمانی در انتظار شماست.

زبان آلمانی را خصوصی در موسسه سپانو بیاموزید.

اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

 

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

آکادمی آلمانی سپانو در رشت آلمانی بیاموزید.

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید