تدریس زبان آلمانی خصوصی رشت

 
تدریس زبان آلمانی خصوصی رشت
زبان آلمانی در رشت در بهترین آموزشگاه زبان، سپانو صورت می‌گیرد. دوره ترمیک، فشرده و خصوصی آلمانی رشت به صورت حضوری و آنلاین برقرار است.

آموزش آلمانی خصوصی در رشت

 

 

اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. سپانو برای حل چنین مشکلاتی برای شما، دوره های خصوصی را در نظر گرفته است. روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد. پس اگر قصد شرکت در کلاس های خصوصی را دارید، به سپانو، بهترین موسسه آلمانی رشت مراجعه کنید.

بهترین موسسه زبان آلمانی رشت، سپانو

برای اموزش زبان آلمانی در رشت بهترین راه این است که این زبان را در یکی از دوره های آموزش زبان آلمانی سپانو بیاموزید. چون سپانو اموزشگاه برتر آلمانی رشت است که با کمک گرفتن از مدرسین و اساتید برجسته آلمانی، این زبان را به شما آموخته و شما را کم کم به این زبان علاقه‌مند می‌کنند. دوره های آموزش زبان آلمانی متنوع اند و شما می‌توانید با شرکت در هر کدام از دوره ها، این زبان را آموخته و برای آزمون های بین المللی آماده شوید.

تدریس آلمانی توسط بهترین مدرس رشت

دوره های آموزش زبان آلمانی سپانو در رشت

یکی از دوره های آموزش زبان آلمانی که در ابتدای مطلب درمورد آن خواندید، کلاس خصوصی است. شما با شرکت در کلاس های خصوصی، می‌توانید تصمیم گیری کند تا این دوره ها را به صورت حضوری، آنلاین یا هیبرید « تلفیقی از آنلاین و حضوری» بگذرانید. علاوه بر این دوره ها، کلاس های ترمیک و فشرده آلمانی نیز در سپانو برگزار می‌شود تا ما این زبان را به راحتی بیاموزید.

کلاس ترمیک آلمانی رشت در سپانو

  اگر با محدودیت های زمانی روبه رو نیستید، می توانید با شرکت در دوره های ترمیک آلمانی سپانو، به صورت پیوسته زبان بیاموزید. هر جلسه از کلاس ترمیک در سپانو 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 روز در هفته برگزار خواهد شد. این دوره هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان مناسب است و در آموزشگاه سپانو برگزار می شود.


بهترین استاد زبان آلمانی در رشت

دوره فشرده زبان آلمانی رشت

  علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. دوره های فشرده سپانو بدین صورت است که شما می‌توانید هر سطح از زبان آلمانی را درکمتر از سه ماه آموزشی بخوانید و بعد از کسب نمره حد نصاب در آزمون جامع همان سطح به سطح بعدی راه پیدا کنید.

هزینه شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی

  بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی دارند، درمورد هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

 

یادگیری آلمانی در رشت

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی سپانو

 برای شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی آلمانی در سپانو باید ابتدا ثبت نام کنید. البته اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده تا بتوانید ادامه آموخته هایتان را فرا بگیرید. در غیر این‌صورت می‌توانید با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بهترین دوره به شما پیشنهاد شود و یادگرفتن را شروع کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی دارید، می‌توانید با شماره های زیر تماس گرفته یا به واتس اپ موسسه زبان آلمانی سپانو پیام دهید.

 33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید