تدریس زبان آلمانی در رشت در سپانو

 
تدریس زبان آلمانی در رشت در سپانو
برای یادگرفتن زبان آلمانی بهترین روش این است که به موسسه برتر آلمانی در رشت، سپانو مراجعه کرده و با شرکت در کلاس های ترمیک، فشرده و خصوصی این زبان را بیاموزید.

موسسه برتر آلمانی در رشت

برای یادگرفتن زبان آلمانی راحت ترین راه این است که به موسسه مناسبی مراجعه کنید. اگر برای یادگرفتن زبان عجله دارید و یا می‌خواهید که آلمانی را به صورت تمام و کمال بیاموزید و به آن مسلط شوید، لازم است هر چه سریع تر به موسسه آلمانی سپانو در رشت مراجعه کنید. آکادم یزبان آلمانی سپانو ،بهترین آموزشگاه آلمانی رشت که با برگزاری دوره های متنوع آموزشی به صورت آنلاین و حضوری، این زبان را به شما می‌آموزد. مدرسین سپانو نیز از اساتید برتر آلمانی هستند و با به کارگیری روش های متنوع آموزشی شما را به این زبان علاقه مند می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را تا انتها و با دقت بخوانید.

دوره های آموزش آلمانی در رشت، در سپانو

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش برای زبان آموزان علاقه مند به زبان آلمانی، دوره های متفاوتی برگزار می‌کنند. این دوره ها به شما کمک می‌کند تا در کنار دغدغه های روزمره و مشکلات کاری و تحصیلی زبان آلمانی را آموخته و خود را برای موفقیت در زبان آلمانی آماده کنید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با هدف آموزش و یا شرایط خودتان یکی از این موارد را انتخاب کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی به صورت خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.


شرکت در کلاس های آموزش آلمانی رشت

آلمانی ترمیک در رشت

 یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش آلمانی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره های دیگر آلمانی در نظر گرفته شده است. 

زبان آلمانی فشرده در سپانو در رشت

 دوره های فشرده مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. دوره های فشرده سپانو بدین صورت است که شما می‌توانید هر سطح از زبان آلمانی را درکمتر از سه ماه آموزشی بخوانید و بعد از کسب نمره حد نصاب در آزمون جامع همان سطح به سطح بعدی راه پیدا کنید.

 

آموزش زبان آلمانی آسان در بهترین موسسه آلمانی رشت، سپانو

بهترین دوره خصوصی آلمانی رشت در سپانو

 اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی ترمیک آلمانی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است،آموزش را رها نکنید. سپانو برای حل مشکل شما، فکر تازه ای دارد. شما می‌توانید با شرکت در کلاس های خصوصی سپانو، بدون به وجود آمدن هر گونه مشکلی زبان آلمانی را بیاموزید و از یادگرفتن لذت ببرید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

با سپانو در زبان آلمانی موفق شوید.

 شما می‌توانید نقد و نظر زبان آموزان سپانو را در صفحه اول سایت سپانو بخوانید. اما علاوه بر این لازم است بدانید که این آموزشگاه، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند

بهترین دوره آلمانی در رشت

ثبت نام در آکادمی آلمانی سپانو

 برای شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی آلمانی در سپانو باید ابتدا ثبت نام کنید. البته اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده تا بتوانید ادامه آموخته هایتان را فرا بگیرید. در غیر این‌صورت می‌توانید با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بهترین دوره به شما پیشنهاد شود و یادگرفتن را شروع کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی دارید، می‌توانید با شماره های زیر تماس گرفته یا به واتس اپ آموزشگاه زبان آلمانی سپانو پیام دهید.

 33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید