تدریس زبان آلمانی خصوصی در رشت

 
تدریس زبان آلمانی خصوصی در رشت
زبان آلمانی در رشت در سپانو توسط بهترین اساتید آلمانی رشت، تدریس می‌شود. دوره های خصوصی آلمانی در رشت، در سپانو برای شما زبان آموزان، وجود دارد.

بهترین روش برای آموزش آلمانی

 برای یادگرفتن زبان آلمانی روش های متفاوتی وجود دارد. شما با پیش گرفتن هر روشی می‌توانید این زبان را بیاموزید و از آموزش لذت ببرید. اما لازم است بدانید که استفاده کردن از روش های نامناسب برای آموزش، ممکن است نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد و بسیار زیاد تر از حد معمول طول بکشد. در این صورت شما از یادگرفتن خسته خواهید شد و نمی‌توانید هدف خود را دنبال کنید. پس بهتر است، از ابتدا روشی مناسب را انتخاب کرده و آن را تا انتها ادامه دهید.

تدریس آلمانی در رشت

بهترین روش برای یادگرفتن زبان آلمانی این است که این زبان را توسط یک استاد خوب و حرفه ای در امر آموزش یاد بگیرید. برای پیدا کردن استاد خوب و مناسب بهتر است به موسسه مناسبی و معتبری که مدتی در امر آموزش آلمانی فعالیت می‌کند، مراجعه کنید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که آلمانی را در سپانو بیاموزید.

برای اطمینان یافتن از اینکه موسسه مناسبی را برای آموزش انتخاب کرده اید، لازم است تا حداقل چند ترم در آنجا تحصیل کرده باشید تا بتوانید نظر خود را درمورد آن موسسه اعلام کنید. اما مشکل این کار اینجاست که انجام دادن آن ممکن است مدت زیادی طول بکشد و شما را در این باره دچار شک و تردید کند. بنابراین بهترین راه حل این است که نظر زبان آموزان گذشته آن آموزشگاه را بدانید و بررسی کنید.


بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

زبان آموزان موفق سپانو در رشت

شما می‌توانید نقد و نظر زبان آموزان سپانو را در صفحه اول سایت سپانو بخوانید. اما علاوه بر این لازم است بدانید که این آموزشگاه، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

برگزاری دوره های آموزش آلمانی سپانو

 در سپانو دوره های متنوعی برگزار می‌شود تا زبان آموزان با هر موقعیت کاری و تحصیلی توانایی شرکت در دوره های آموزش آلمانی را داشته باشند. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. اگر زمان کمی برای یادگرفتن آلمانی دارید و قرار است این زبان را در مدت محدودی بیاموزید، نگران نباشید. چون در این حالت نیز در سپانو می‌توانید با شرکت در دوره های فشرده هر سطح را در کمتر از سه ماه آموزشی یادگرفته و مسلط شوید. اما اگر عجله ای در یادگرفتن زبان آلمانی ندارید و این زبان را به دلیل علاقه مند بودن به آن می‌آموزید، شرکت در کلاس های ترمیک پیشنهاد ما به شماست.


زبان آلمانی خصوصی در رشت

تدریس خصوصی زبان آلمانی در رشت

 اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

دوره خصوصی مخصوص شماست.

در حالت کلی، کلاس های خصوصی آلمانی برای زبان آموزانی مناسب است که به سختی با روز و ساعت کلاس های گروهی کنار می‌آیند و یا برای آموزش خود بسیار عجله دارند. اما اگر جزو افراد زیر هستید، این کلاس ها مخصوص شماست.

_ به دلیل مشغله های کاری یا تحصیلی توانایی حضور در دوره های گروهی را ندارید.

_ تایم های آزاد بسیار کمی برای شرکت در کلاس ها دارید.

_ برای اموزش آلمانی عجله دارید و فرصت کمی برای یادگرفتن این زبان دارید.

_ قصد شرکت در آزمون های بین المللی آلمانی را در آینده ای نزدیک دارید.

_ تقویت یکی از مهارت های آلمانی برایتان از سایرین اهمیت بیشتری دارد.

_ و.....

 

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

شهریه دوره های آموزش آلمانی سپانو

بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی دارند، درمورد هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

ثبت نام در دوره های آلمانی

 برای شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی آلمانی در سپانو باید ابتدا ثبت نام کنید. البته اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده تا بتوانید ادامه آموخته هایتان را فرا بگیرید. در غیر این‌صورت می‌توانید با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بهترین دوره به شما پیشنهاد شود و یادگرفتن را شروع کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی دارید، می‌توانید با شماره های زیر تماس گرفته یا به واتس اپ موسسه آلمانی سپانو پیام دهید.

 33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید