بهترین مدرس ترکی استانبولی در رشت در سپانو

 
بهترین مدرس ترکی استانبولی در رشت در سپانو
برای یادگرفتن و آموزش زبان ترکی استانبولی در رشت، سپانو را انتخاب کنید تا بتوانید زبان ترکی را توسط استاد خوب ترکی استانبولی در رشت بیاموزید. دوره های اموزش ترکی به صورت ترمیک و خصوصی برگزار خواهد شد.

چرا زبان ترکی استانبولی بیاموزیم؟

ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران است و فاصله اندکی با کشور ما دارد. به همین خاطر مقصد مهاجرت و سفر برای بسیاری از افراد است. سالانه بسیاری از مردم ایران، این کشور را برای تفریح و یا مهاجرت انتخاب کرده و تصمیم می‌گیرند تا برای انجام این فعالیت ها، زبان ترکی استانبولی بیاموزند. علاوه بر این، به دلیل دانشگاه های معتبر و قوی این کشور، عده زیادی از دانشجویان ایرانی به این می‌افتند تا تحصیلات خود را در دانشگاه‌های کشور ترکیه ادامه دهند. اگر شما هم به یکی از این موارد فکر می‌کنید، پس حتما می‌دانید که برای انجام تمامی این فعالیت ها، باید زبان ترکی استانبولی را به خوبی بیاموزید و در آزمون های بین المللی مانند تومر شرکت کنید و مدرک دریافت کنید.

حتی اگر قصد دارید زبان آلمانی را به دلیل علاقه ای که به آن دارید، بیاموزید، ادامه مطلب را بخوانید و سپس به سپانو مراجعه کرده و آموزش زبان ترکی استانبولی را هر چه سریع تر شروع کنید.

برگزاری دوره های اموزش ترکی در رشت

در سپانو، دوره ها و کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی، به صورت های متنوعی برگزار می‌شود تا زبان آموزان در کنار دغدغه ها و فعالیت های کاری و تحصیلی خود بتوانند ترکی را آموخته و هدف خود را از یادگرفتن این زبان عملی کنند. در سپانو دوره های آموزشی ترکی استانبولی به صورت ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود تا بتوانید از آموزش لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این دوره ها، ادامه مطلب را با دقت بخوانید.

 

آموزش ترکی استانبولی در رشت

دوره ترمیک ترکی استانبولی سپانو، رشت

یکی از دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی که در رشت در سپانو برگزار می‌شود، ترمیک است. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان ترکی استانبولی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید. شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان ترکی خود را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید.

بنابراین اگر می‌خواهید که زبان ترکی استانبولی را در گروه های دسته جمعی بیاموزید و با تمرین و تکرار به زبان ترکی مسلط شوید، شرکت در دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی سپانو مخصوص شماست.

کلاس ترکی خصوصی در رشت، سپانو

 اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی ترمیک ترکی استانبولی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است،آموزش را رها نکنید. سپانو برای حل مشکل شما، فکر تازه ای دارد. شما می‌توانید با شرکت در کلاس های خصوصی سپانو، بدون به وجود آمدن هر گونه مشکلی زبان ترکی استانبولی را بیاموزید و از یادگرفتن لذت ببرید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش ترکی استانبولی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.


آموزش زبان ترکی استانبولی  در سپانو

استاد خوب زبان ترکی استانبولی در رشت

 مدرسین زبان در سپانو برای تمامی زبان ها اعم از ترکی استانبولی از بهترین اساتید استان گیلان و شهر رشت هستند که با کمک گرفتن از کتاب های معتبر آموزشی، زبان های مختلف به شما می‌آموزند و شما را به آموزش مشتاق می‌کند. علاوه بر این، اساتید سپانو، توانایی تدریس زبان ترکی در انواع دوره ها را دارند و این زبان را به شما در نهایت کیفیت می‌آموزند.

برای شروع آموزش خود در سپانو توسط اساتید برتر رشت و گیلان ،هرچه سریع تر ثبت نام کرده و به سپانو بیایید.

ثبت نام در بهترین موسسه آموزش ترکی استانبولی رشت

برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان ترکی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان ترکی استانبولی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ مرکز ترکی استانبولی آکادمی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید