رضایتمندی از آزمون آلمانی ecl در ایران 14 و 15 بهمن 1401

 
رضایتمندی از آزمون آلمانی ecl در ایران 14 و 15 بهمن 1401
آزمون زبان آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و در شهر رشت برگزار می‌شود. آزمون دهندگان از نحوه برگزاری آزمون ecl نهایت رضایت را داشته اند و این آزمون را به زبان آموزان آلمانی پیشنهاد می‌کنند.

برگزاری آزمون آلمانی ecl در ایران

اگر زبان آلمانی را خوانده باشید، حتما می‌دانید که برای نهایی کردن هدف خود از آموزش، لازم است بعد از یادگرفتن و مسلط شدن، در یکی از آزمون های بین المللی آلمانی شرکت کرده و مدرک این زبان را دریافت کنید. ECL یکی از مهم ترین آزمون های بین المللی است که به زبان های متفاوتی در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود. این آزمون برای اولین بار در ایران و در شهر رشت استان گیلان به زبان آلمانی برگزار می‌شود. لازم است بدانید که آزمون ECL بسیار معتبر بوده و دارای تاییدیه alte می‌باشد. همچنین مدت اعتبار این مدرک مادام العمر است و شما می‌توانید تا هر زمانی که بخواهید از این مدرک استفاده کنید. بنابراین از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشید و برای ثبت نام در آزمون اقدام کنید.

آزمون ecl تاریخ 14 و 15 بهمن 1401 در رشت

امتحان بین المللی زبان آلمانی ecl در دوره دوم در بهمن ماه 1401 برگزار شد. سطوح B1 و C1 در تاریخ 14 بهمن و آزمون سطح B2 در روز 15 بهمن در رشت و توسط آموزشگاه سپانو برگزار شد. اگر قصد دارید که در آینده نزدیک در این آزمون شرکت کنید، بهتر است ابتدا نظر آزمون دهندگان را درمورد این امتحان بین المللی بدانید و سپس تصمیم بگیرید.

آزمون ecl آلمانی

رضایتمندی شرکت کنندگان آزمون ECL در ایران

قبل از هر چیز لازم است بدانید که شرکت کنندگان آزمون ECL، از تمامی نقاط کشور به رشت آمده بودند تا این آزمون را پشت سر بگذارند و مدتی بعد، مدرک خود را دریافت کنند. آزمون دهندگان ECL از سنندج استان کردستان، از تهران و همچنین دیگر شهرستان های استان گیلان در آزمون حضور داشتند. اکثریت این افراد از طریق دوستان و آشنایان خود، و بعضی دیگر از طریق فضای مجازیی و سایت آموزشگاه سپانو با این موسسه آشنا شده اند. شما می‌توانید در ادامه مطلب با چگونگی شرکت در آزمون توسط این افراد آشنا شده و از تجربیات آنها استفاده کنید.

آزمون دهندگان سطح B2 در رشت

یکی از شرکت کنندگان سطح B2 آزمون ECL در رشت، جناب آقای زهره‌وند است. ایشان دندان پزشک بوده و از تجربه آزمون کاملا رضایت داشته و از تیم سپانو و برگزار کنندگان آزمون در رشت، تشکر می‌کند. آقای زهره وند درمورد آزمون می‌گوید: از ابتدای ثبت نام تا شرکت در آزمون ecl مسیری هموار و راحت برای ما وجود داشت و پشتیبانی از ما در این مراحل فوق العاده بود.

جناب آقای رمضانی که در سطح b2 امتحان ecl شرکت کرده اند نیز درباره آزمون تاکید کرده می‌کنند که : با کلی تحقیق در با سپانو و آزمون ECL آشنا شدم و الان خیلی خوشحالم. چون گروه سپانو بی‌نهایت دقیق و سر وقت هستند و تلاش تیم سپانو باعث شد تا من بتونم آزمون رو با پایین ترین سطح استرس پشت سر بگذارم.

 

آزمون زبان آلمانی_  آلمانی در رشت

خانم محمدعلی زاده در مورد سطح آزمون می‌گوید: سطح آزمون نه خیلی بالا و نه خیلی آسون بود. در واقع آزمون ECL آزمونی کاملا استاندارد است و اگر افراد با آمادگی کافی وارد آزمون شوند، آزمون خوبی را تجربه خواهند کرد و قطعا از پس آن بر خواهند آمد.

یکی دیگر از شرکت کنندگان آزمون ECL ، آقای دکتر محمدی است. ایشان متخصص درمان درد بوده و از تهران در این آزمون شرکت کرده اند. ایشان از تیم قوی سپانو به عنوان مهم ترین ویژگی آزمون یاد می‌کنند و می‌گویند: گروه سپانو با کمک های فراوان از مرحله ثبت نام تا روز آزمون به من کمک کرد تا بتونم آزمون رو به بهترین نحو بگذرونم. آقای دکتر به زبان آموزان آلمانی پیشنهاد می‌کند: اگه میخوای آزمون زبان آلمانی بدی، حتما آزمون ECL رو با سپانو امتحان کن.

خانم رشیدی که از استان کردستان و شهر سنندج به همراه دو نفر از دوستان خود در آزمون ecl شرکت کرده بودند، درمورد آزمون چنین می‌گویند: برگزاری آزمون کاملا سر وقت و به موقع صورت گرفت. همچنین زمان کافی برای هر یک از بخش های مختلف آزمون، در نظر گرفته شده بود. علاوه بر همه این موارد، حمایت تیم سپانو باعث شد تا بتونم دوره خوبی رو بگذرونم و آزمونم رو به بهترین نحو پشت سر بذارم. سپانو رو کاملا قبول دارم و آزمون ecl و کلاس های سپانو به کسانی که می‌خوان آلمانی بخونند، پیشنهاد می‌کنم.


شرکت در آزمون ecl آلمانی

رضایتمندی از آزمون آلمانی ecl در ایران

مواردی که خواندید فقط نظر چند نفر از شرکت کنندگان آزمون ecl بود. لازم است بدانید که تمامی شرکت کنندگان آزمون از برگزاری سر موقع بخش های مختلف آزمون، نحوه برخورد مراقبین، فضای صمیمانه آزمون، پذیرایی قبل و بعد از امتحان، اساتید و منابع آموزشی و موراد دیگر رضایت کامل داشته اند و در نظر سنجی بعد از آزمون، نمرات کامل را به تمامی موارد نام برده اختصاص داده اند.

ثبت نام در آزمون ecl در رشت

اگر قصد دارید زبان آلمانی را به بهترین نحو بیاموزید و به این زبان تسلط پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما این است که به سپانو مراجعه کنید و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، در کلاس ها حضور یابید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید یا به واتس اپ مرکز سپانو پیام دهید.

33330595_013

32330596-7_013

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت

چنانچه قصد دارید در آزمون آلمانی ecl شرکت کنید، می‌توانید قبل از ثبت نام با مشاور تخصصی ecl در سپانو صحبت کنید تا اطلاعات کافی درمورد آزمون و نحوه ثبت نام به دست آورید. شما می‌توانید بدین منظور، با ورود به لینک مشاوره و تکمیل اطلاعات خود، منتظر تماس مشاور ما باشید.

 

* سپانو، مرکز آموزش و آزمون ecl آلمانی *

آزمون آلمانی ecl در گیلان

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید