آزمون سطح a2 آلمانی ecl

 
آزمون سطح a2 آلمانی ecl
اگر زبان آلمانی را تا سطح A2 تحصیل کرده اید و قرار است مدرک آن را دریافت کنید، می‌توانید با مراجعه به آموزشگاه سپانو در آزمون ecl ثبت نام کرده و در آن شرکت کنید. _ برگزاری آزمون آلمانی ecl در رشت

آزمون ecl آلمانی در سطح a2

اگر زبان آلمانی را تا سطح a2 آموخته اید و قصد دارید مدرک این سطح را دریافت کنید، می‌توانید در آزمون آلمانی ecl شرکت کرده و بعد از دریافت نمره حد نصاب، مدرک برای شما صادر خواهد شد. اما قبل از آن لازم است تا اطلاعاتی درمورد این امتحان بین المللی و همچنین سطح a2 به دست آورید.

سطح a2 زبان آلمانی

برای آموزش در سطح a2 زبان آلمانی باید در دوره هاو کلاس های آموزشی شرکت کنید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می کنید، می توانید با مراجعه به موسسه سپانو، آلمانی را در دوره های مختلف تا سطح دلخواهتان بخوانید. برای مثال شما می‌توانید با شرکت در دوره های فشرده آلمانی، هر سطح را در حدودا سه ماه بخوانید. در این صورت با گذشت 6 ماه آموزشی می‌توانید به سطح a2 برسید.

مدرک سطح a2 آلمانی در رشت

برای دریافت مدرک آلمانی باید در یکی از آزمون های بین المللی شرکت کنید. در این صورت تنها در حالتی که نمره حد نصاب را در بخش های مختلف دریافت کرده باشید، می توانید مدرک خود را دریافت کنید. لازم است بدانید که a2 ابتدایی ترین سطح آزمون ecl است. زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون این سطح را دارند، میتوانند به راحتی جملات و عبارات پرکاربرد مربوط به حوزه‌های مرتبط را متوجه شود.(مثلاً اطلاعات اولیه شخصی و خانوادگی، خرید، جغرافیای محلی، شغل). داوطلب می تواند در کارهای ساده و معمولی که نیاز به تبادل ساده و مستقیم اطلاعات در مورد مسائل آشنا و معمولی دارد، ارتباط برقرار کند. همچین توانایی این را دارد که جنبه‌هایی از پیشینه‌ی خود، محیط نزدیک و مسائل مربوط به حوزه‌های نیاز فوری را به زبان ساده توصیف کند.

آزمون زبان آلمانی ecl

سوالات آزمون ecl برای سطح a2

در این سطح از آزمون آلمانی ecl مانند دیگر سطوح b1 و b2 و c1 سوالات در بخش های مختلف برای شما وجود دارد. شما در این سطح باید به سوالات بخش های مختلف خوانداری، نوشتاری، شنیداری و در نهایت مکالمه پاسخ دهید و مهارت خود را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید برای اطلاع از سنجش مهارت های مختلف آزمون ecl، مطلب « سطح a2 آزمون ecl» را بخوانید.

برای آماده شدن بیشتر برای آزمون نیز میتوانید نمونه سوالات سطح a2 را بخوانید.

ثبت نام در آزمون آلمانی

برای ثبت نام در ازمون آلمانی ecl میتوانید با مراجعه به سایت کانون زبان آلمانی سپانو اقدام کنید. البته قبل از شرکت در آزمون لازم است تا اطلاعات کلی درمورد این امتحان بین المللی  به دست بیاورید. البته شما در صورتی که این زبان را به طور کامل آموخته باشید، می‌توانید از این امتحان سر بلند بیرون بیایید. موسسه سپانو، با برگزاری دوره های آمادگی آزمون و دیگر کلاس ها شما را برای موفقیت در امتحان بین المللی ecl آماده می‌کند.

اگر قبل از ثبت نام در مورد دوره ها و کلاس ها سوالی دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می‌توانید به ما در واتس اپ موسسه سپانو پیام دهید و سوالات خود را به صورت تایپ شده از ما بپرسید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید