چرا در آزمون ecl شرکت کنم؟

 
چرا در آزمون ecl شرکت کنم؟
اگر به هر دلیلی برای شرکت در آزمون ecl آلمانی شک دارید، با مطالعه این مطلب، از تصمیم خود مطمئن شوید و هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام اقدام کنید. آزمون ecl نسبت به دیگر آزمون های زبان آلمانی مزیت های زیادی دارد که میتوانید با خواندن این مقاله از آن آگاه شوید.

چگونگی شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl

اگر به هر دلیلی تصمیم دارید که مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید، حتما می دانید که تنها راه دریافت چنین مدرکی این است که در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کنید. مدرک شما در صورتی که نمره حد نصاب را دریافت کرده باشید، برایتان صادر خواهد شد. اما همانطور که می دانید، تعداد آزمون های زبان آلمانی به اندازه کافی زیاد هستند. پس باید ویژگی های آزمون های زبان آلمانی را به خوبی بسنجید و بهترین را انتخاب کنید.

یکی از این آزمون های مهم آلمانی، امتحان بین المللی ecl است. این امتحان به زبان های متعدد و در کشور های مختلفی در دنیا برگزار میشود. یکی از این کشور ها ایران است. موسسه سپانو برای اولین بار در ایران این آزمون را به صورت بین المللی در شهر رشت برگزار میکند. بنابراین هر زمان که تصمیم خود را مبنی بر شرکت در این ازمون آلمانی گرفتید، با کلیک و ورود به سایت سپانو، ثبت نام کرده و خود را برای روز آزمون آماده کنید.

اما قبل از هر چیز لازم است بدانید که چرا باید در این امتحان بین المللی شرکت کنید؟

زبان آلمانی در رشت

چرا آزمون ecl ؟؟؟

 آزمون زبان آلمانی ecl مزیت های زیادی نسبت به دیگر آزمون ها دارد. اما علاوه بر این مزیت ها، اشتراکاتی نیز با امتحانات بین المللی معتبر دارد. برای مثال ecl همانند آزمون ÖSD مادام العمر است و شما می توانید بدون باطل شدن این مدرک، آن را تا همیشه در اختیار داشته باشید. و یا اینکه مانند بسیاری از آزمون های آلمانی شامل سنجش مهارت های مختلف و سطوح متفاوتی است. و موارد دیگر...

شما در ادامه این مطلب می توانید چند مورد از فایده های این آزمون را بخوانید و از تصمیم خود برای شرکت در امتحان ecl مطمئن شوید.

آزمون ecl دارای بخش خوانداری کوتاه تری است.

  امتحان ecl نسبت به دیگر آزمون ها دارای lesen کوتاه تر نیز هست. یعنی متن شما نسبت به دیگر آزمون ها کوتاه تر است و همچنین مدت کوتاه تری نیز طول میکشد. اما مانند بسیاری از آزمون های آلمانی دارای دو بخش است. (بعض از آزمون ها چندین بخش مختلف برای lesen خود دارند. مثلا این بخش از آزمون گوته شامل 3 بخش مختلف است.)

زمان این بخش در ecl به مدت 35 تا 45 دقیقه است اما این قسمت برای آزمون گوته 65 دقیقه ، برای DSH حدود 90 دقیقه و برای تست داف 50 دقیقه به علاوه 10 دقیقه برای وارد کردن سوالات است که 60 دقیقه یا یک ساعت به طول می انجامد.

آزمون شنیداری ecl کوتاه تر و آسان تر است.

  بخش شنیداری آزمون آلمانیecl  بسیار کوتاه تر آزمون گوته است. امتحان بخش هوقن ecl شامل دو بخش است و هر کدام از بخش ها برای سطوح a2 و b1 حدودا 15 تا 25دقیقه و برای سطوح b2 و c1 حدودا 25 تا 30 دقیقه طول میکشد. این در حالی است که این قسمت در آزمون گوته برای سطح b2 مدت 40 دقیقه و در آزمون DSH آلمانی 80 دقیقه زمان می برد. در واقع کوتاه تر بودن زمان شنیداری آزمون ecl یک مزیت است که باعث می شود شما در این بخش از امتحان ecl کمتر از دیگر آزمون ها خسته شوید و میتوانید انرژی خود را برای بقیه مهارت ها، ذخیره کنید.

در امتحان ecl با پارتنر خود مکالمه کنید.

 در بخش مکالمهecl  شما باید پارتنری را از قبل برای خود انتخاب کنید و روز آزمون حتما با او حاضر شوید. در واقع این یک الزام است که بسیار زیاد به شما کمک میکند تا بتوانید این بخش را به خوبی پشت سر بگذرانید. شما در این حالت می توانید موارد امتحانی را قبل از جلسه آزمون با پارتنر خود تمرین کرده و خود را برای آزمون آماده کنید. اما برای شرکت در دیگر آزمون های زبان آلمانی چنین چیزی وجود ندارد.

همچنین مدت امتحان بخش مکالمهecl  کمتر از دیگر آزمون هاست پس به دست آوردن نمره در آن راحت تر خواهد بود.

مکالمه آلمانی در گیلان

جنبه های عملی ecl را دست کم نگیرید.

یکی از مهم ترین ویژگی های آزمون آلمانی ای سی ال نسبت به دیگر آزمون ها این است که تمامی بخش های این آزمون شامل جنبه های عملی می باشد. این بدان معناست که نحوه استفاده و کاربرد شما از این زبان در زندگی روزمره سنجیده خواهد شد. برای مثال برای آزمون نوشتاری شما می توانید از دیکشنری کاغذی استفاده کنید. طراحان آزمون معتقدند که در زندگی واقعی، اگر در حین نوشتن یک مقاله از یک یا دو کلمه مطمئن نیستید، ممکن است از فرهنگ لغت استفاده کنید. حالا که این موضوع در دنیای واقعی وجود دارد چرا در امتحان نه. اگر مایل هستید از این موارد مطلع شوید، مقاله «سنجش مهارت های آزمون ecl آلمانی» را بخوانید.

اگر تصمیم به ثبت نام گرفتید، قبل از هر چیز لازم است تا خود را برای این آزمون آماده کنید. شما می توانید با شرکت در دوره های آمادگی آزمون یا دوره های فشرده و ترمیک و خصوصی، زبان آلمانی خود را به تسلط کامل برسانید. برای شرکت در دوره ها کافی است وارد سایت آموزشگاه سپانو شوید یا به صورت حضوری به موسسه مراجعه کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس های زبان آلمانی سپانو دارید با شماره های زیر تماس بگیرید.

  33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید