کلاس زبان آلمانی فشرده در رشت در سپانو

 
کلاس زبان آلمانی فشرده در رشت در سپانو
برای آموزش زبان آلمانی در زمان کوتاه، دوره فشرده آلمانی مناسب است. کلاس ترمیک و خصوصی زبان آلمانی در سپانو نیز برای موفقیت زبان آموزان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره های اموزش زبان آلمانی در سپانو

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید و قصد دارید تا زبان آلمانی را بیاموزید، لازم است بدانید که بهترین موسسه آموزشی آلمانی، آکادمی زبان سپانو در رشت است که به شما در یادگرفتن زبان آلمانی کمک می‌کند. سپانو برای آموزش زبان به علاقه‌مندان، دوره های متفاوتی را در نظر گرفته است تا شما بتوانید این زبان را آموخته و از یادگرفتن لذت ببرید. شما می‌توانید درمورد این دوره های زبان آلمانی در ادامه مطلب، بیشتر بدانید.

دوره ترمیک آلمانی سپانو در رشت

یکی از دوره های آموزشی آلمانی، ترمیک است. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس ترمیک، زبان آلمانی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید و شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان آلمانی را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان آلمانی برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید.

 

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

آلمانی فشرده در رشت

کلاس های فشرده زبان آلمانی در رشت، بدین صورت است که شما با شرکت در این دوره ها می‌توانید هر سطح را در یک ترم یاد بگیرید. این ترم سه ماه به طول می‌انجامد و هر جلسه حدود 3 ساعت طول می‌کشد. شما می‌توانید بعد از گذراندن هر سطح، در آزمون جامع همان سطح شرکت کنید و سپس به سطح بعدی راه پیدا کنید.

در حالت کلی، دوره های فشرده آلمانی در سپانو، مناسب افرادی است که برای یادگرفتن عجله دارند و باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزند. این بدان معناست که اگر برای آموزش آلمانی هدف های زیر را دنبال می‌کنید، در این دوره در سپانو شرکت کنید.

_ قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.

_ باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.

_ در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.

_ باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.

اگر جزو این دسته از افراد هستید، هرچه سریع تر به سپانو مراجعه کنید و زبان آلمانی را در دوره فشرده توسط بهترین اساتید آلمانی رشت بیاموزید.

 

بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

زبان آلمانی خصوصی رشت در سپانو

اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش آلمانی با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

زبان آموزان موفق سپانو در رشت

قبل از اینکه آموزش آلمانی را درسپانو شروع کنید، لازم است بدانید که این آموزشگاه، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.


تدریس زبان توسط بهترین اساتید آلمانی رشت

بنابراین اگر می‌خواهید که  بعد از یادگرفتن زبان آلمانی، جزو افراد موفق باشید و بتوانید با دریافت مدرک، به هدف خود از آموزش این زبان برسید، بهتر است به سپانو اعتماد کرده و زبان آلمانی را در بهترین کانون زبان آلمانی در رشت، سپانو بیاموزید.

ثبت نام در بهترین آموزشگاه آلمانی رشت

 برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی برترین کانون آلمانی در رشت باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام در مورد دوره ها و کلاس ها سوال دارید، می‌توانید با مرکز آموزشگاه تماس گرفته و یا به واتس اپ کانون زبان سپانو پیام دهید و با ما صحبت کنید.

33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید