امتحان بین المللی ecl زبان آلمانی

 
امتحان بین المللی ecl زبان آلمانی
آزمون بین المللی آلمانی ecl برای اولین بار در ایران توسط موسسه سپانو برگزار میشود. این آزمون معتبر است و برای مهاجرت های کاری و تحصیلی به آلمان برای شما کاربرد دارد. شما میتوانید با ورود به سایت سپانو در آزمون ECL ثبت نام کنید.

 آزمون ECL زبان آلمانی، به معنی کنسرسیوم اروپایی برای گواهی دستیابی به زبان های مدرن می باشد.این آزمون به زبان های متفاوتی برگزار می شود و افراد می توانند در هر کدام از آن ها شرکت کنند. اما لازم است بدانید که این آزمون در حال حاضر در ایران تنها به زبان آلمانی برگزار می شود.

برگزاری آزمون ecl در رشت

آزمون زبان آلمانی ecl امتحانی بین المللی است که در بعضی از کشور ها برگزار می شود. این آزمون برای اولین بار در ایران توسط موسسه آلمانی سپانو در رشت برگزار می شود. ECL سطوح مختلفی را شامل می شود تا افراد به تفکیک در سطوح مختلف شرکت کرده و مدرک سطح مورد نظر خود را دریافت کنند. شما می توانید اطلاعات بیشتر درمورد این امتحان بین المللی را در ادامه این مطلب بخواند.

سطوح مختلف آزمون ecl آلمانی

این آزمون زبان آلمانی برای سطوح a2 تا c1 وجود دارد. یعنی سطوحی که بیشترین تقاضا و بیشتری زبان آموزان را دارد. مدرک سطح a2 برای دریافت ویزای پیوست به همسر و دیگر اعضای خانواده برای آزمون دهندگان کاربرد دارد. سطح بعدی آزمون b1 است که برای مهاجرت های کاری و گاهی مهاجرت تحصیلی لازم و ضروری است. ذکر این نکته لازم است که شما با دریافت مدرک سطح b2 می توانید به راحتی در دانشگاه های زبان آلمانی پذیرفته شوید و ویزای مهاجرت تحصیلی دریافت کنید. مدرک سطح c1 این آزمون بین المللی برای افرادی مناسب است که برای دروس تخصصی نظیر پزشکی به آلمان مهاجرت می کنند. این افراد باید دروس تخصصی را کاملا متوجه شوند و درک کنند بنابراین داشتن چنین مدرکی برای آن ها لازم است.

شرکت در آزمون زبان

امتحان ecl چقدر معتبر است؟

این آزمون از اهمیت زیادی در کل دنیا برخوردار است. زیرا نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است.در واقع شما می توانید مدرک این آزمون را به موسسات و مراکز کاری و تحصیلی زبان آلمانی ارائه داده و پذیرفته شوید. لازم است بدانید که مدت اعتبار این آزمون مادام العمر است و بعد از دریافت باطل نخواهد شد. البته بعضی از مراکز بعد از گذشت چندین سال ممکن است آن را از شما نپذیرند.

هزینه شرکت در آزمون ecl آلمانی

اگر به دنبال این هستید که از هزینه آزمون ecl اطلاع یابید، باید با دفتر محلی CareLend تماس بگیرید. زیرا به دلایل متعددی نظیر متغیر بودن این مبلغ، ما نمیتوانیم عدد مشخصی را در این موضوع به شما ارائه دهیم. برای کسب چنین اطلاعاتی می توانید وارد سایت برگزار کننده آزمون ecl نیز شوید.

زمان برگزاری آزمون

هر ساله امتحان ECL (B1 و B2) هر دو ماه یکبار برگزار خواهد شد. یعنی امتحانات در ماه های فوریه، آوریل، ژوئن، اوت، اکتبر و دسامبر برگزار می شود. بنابر این اگر برای دریافت مدرک خود عجله دارید، این آزمون مناسب شماست. چون اگر در یکی از آزمون ها شکست بخورید، لازم نیست چندین ماه و یا یکسال برای آزمون صبر کنید. دقت کنید تا از تاریخ دقیق آزمون مطلع شوید.

امتحانات بین المللی زبان آلمانی

 مهلت ثبت نام امتحان ecl

 به طور معمول، مهلت ثبت نام این آزمون یک ماه قبل از تاریخ وقوع امتحان است. اما در اکثر مواقع ECL این اجازه را به افراد می دهد تا یک هفته اضافه تر از زمان تعیین شده نیز، ثبت نام انجام دهند. اما لازم است این موضوع را بدانید که ثبت نام دیر هنگام با هزینه های اضافی انجام می شود. پس اگر بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد این آزمون، تصمیم به ثبت نام گرفتید، دقت کافی و عجله به خرج دهید.

شرکت در آزمون بین المللی آلمانی

برای شرکت در این آزمون آلمانی باید ابتدا ثبت نام کنید. از آنجا که موسسه سپانو در رشت برای اولین بار این آزمون را در ایران برگزار می کند، شما برای ثبت نام می توانید وارد سایت سپانو شده و اطلاعات خود را وارد کنید. اما قبل از شرکت در آزمون لازم است تا خود را آماده کنید. برای انجام این کار ابتدا لازم است تا در دوره های آموزشی شرکت کرده و با تمرین به سطح بالایی از زبان آلمانی برسید. شما می توانید در دروه های آمادگی آزمون سپانو شرکت کنید تا با نحوه سوالات، سنجش مکالمه در آزمون شفاهی، چگونگی پاسخ به پرسش ها و آزمون نوشتاری و موارد دیگر آشنا شوید. برای ثبت نام در دوره های سپانو، به موسسه مراجعه کنید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس های آکادمی سپانو دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

  33330595_013

32330596-7_013

علاوه بر این می توانید شماره رو به رو را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ آموزشگاه سپانو صحبت کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید