یادگرفتن زبان آلمانی در رشت به صورت خصوصی

 
یادگرفتن زبان آلمانی در رشت به صورت خصوصی
برای آموختن زبان آلمانی می توانید در دوره های فشرده و ترمیک شرکت کنید. اگر به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی توانایی شرکت در دوره های گروهی آلمانی را ندارید، با شرکت در کلاس های خصوصی به آموزش زبان آلمانی در رشت بپردازید.

آموزش زبان آلمانی به صورت خصوصی در رشت

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف زندگی می کنید، لازم است بدانید که بهترین راه با آموزش زبان آلمانی این است که به آموزشگاه های زبان آلمانی برای آموختن مراجعه کنید. اما حالا نکته اینجاست که چگونه موسسه ای مناسب برای یادگرفتن زبان پیدا کنیم؟

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت، سپانو

لازم نیست دنبال جایی برای آموزش باشید. چون در این مطلب قرار است در مورد بهترین آموزشگاه زبان آلمانی شهر رشت بخوانید. سپانو، با ویژگی های متنوعی که دارد، به شما کمک می کند تا آلمانی را کاملا با کیفیت بیاموزید.

برگزاری دوره های آموزشی آلمانی در رشت

برای آموزش زبان آلمانی در سپانو، برای شما چند دوره متفاوت و چندین راه مختلف وجود دارد. البته اینکه شما کدام دوره را انتخاب کنید، کاملا به خودتان بستگی دارد. خوب است بدانید که دوره های سپانو به سه صورت حضوری، آنلاین و هیبرید ( ترکیب آنلاین و حضوری) برگزار می شود. در واقع این موضوع باعث می شود تا افراد از شهر های دور از رشت هم توانایی شرکت در کلاس ها را داشته باشند و زبان بیاموزند.

کلاس های ترمیک آلمانی در رشت

دوره های ترمیک سپانو به افرادی پیشنهاد می شود که برای آموختن زبان و رسیدن به سطح خاصی عجله دارند و زبان آلمانی را صرفا به دلیل علاقه ای که دارند، می آموزند. اما اگر قصد مهاجرت دارید و قرار است در زمان محدودی به سطح b2 یا b1 برسید، لازم است آموزش خود را سریع تر پیش ببرید.

برگزاری دوره فشرده آلمانی در رشت در سپانو

کلاس فشرده زبان آلمانی رشت در سپانو

علاوه بر دوره های ترمیک، آلمانی در دوره های فشرده نیز به زبان آموزان علاقه مند تدریس خواهد شد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان در کلاس های فشرده می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. (بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.)

دوره خصوصی آلمانی در رشت

سپانو برای افرادی که به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی و موارد دیگر توانایی شرکت در کلاس های گروهی را ندارند، تصمیم بهتری گرفته است. این افراد با شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی به صورت خصوصی می توانند آلمانی را تا سطح مطلوب خود آموزش دیده و ادامه دهند.

یادگرفتن زبان در سپانو

برای آموزش زبان باید ابتدا در یکی از دوره ها ثبت نام کنید. شما می توانید قبل از ثبت نام با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا بتوانید در بهترین دوره مناسب شرایط خود شرکت کنید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره های اینجا دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید و یا سوالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید.

33330595_013

32330596-7_013

شما می‌توانید از پست های اینستاگرام سپانو نیز دیدن کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید