مدرس زبان آلمانی مجرب در سپانو

 
مدرس زبان آلمانی مجرب در سپانو
بهترین اساتید زبان آلمانی رشت در سپانو به تدریس زبان آلمانی به شما می‌پردازند. برای شرکت در دوره ترمیک، فشرده آلمانی یا آلمانی خصوصی به سپانو مراجعه کنید.

زبان آلمانی را آسان بیاموزید.

اگر به فکر یادگرفتن زبان آلمانی باشید، حتما اطلاعاتی درمورد این زبان دارید. در این صورت میدانید که زبان آلمانی تا حدودی سخت است اما شما این زبان را به راحتی خوهید آموخت زمانی که آن را توسط استاد کاردرستی بیاموزید. اگر در رشت زندگی می‌کنید و می‌خواهید به آموزش زبان آلمانی بپردازید، باید استاد مناسبی را برای آموزش پیدا کنید. اما یک راه حل بهتر نیز وجود دارد و آن هم یادگرفتن آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت است.

بهترین موسسه زبان آلمانی رشت، سپانو

سپانو، بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت است که با بیشتر از 10 سال تجربه که در زمینه آموزش آلمانی دارد، به شما در یادگرفتن و علاقه‌مند شدن به این زبان کمک بسیاری خواهد کرد. آکادمی سپانو با برگزاری دوره های آموزشی آلمانی در رشت به صورت متنوع، افراد را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کند. البته اگر به یادگرفتن زبان آلمانی فکر می‌کنید یا در حال آموختن این زبان هستید، باید بدانید که موسسه سپانو با  برگزاری آزمون آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و شهر رشت، به زبان آموزان کمک می‌کند تا به راحت ترین روش مدرک خود را دریافت کرده و هدف خود را از آموزش زبان آلمانی نهایی کنند.


یادگیری آلمانی در رشت

مدرسین خوب آلمانی سپانو در رشت

 اساتید زبان آلمانی سپانو، از مدرسین خوب و مجرب آلمانی رشت هستند. این اساتید با تجربه چندین ساله ای که در آموزش زبان آلمانی دارند، می‌توانند با به کارگیری روش های مختلف شما را به یادگیری علاقه‌مند کنند و با کمک کتب معتبر آموزشی، این زبان را به شما بیاموزند. اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد خوب و مجرب برای زبان آلمانی می‌گردید، سپانو را برای آموزش انتخاب کنید.

برگزاری دوره های آموزش آلمانی رشت

  بهترین دوره زبان آلمانی در رشت در سپانو در حال برگزاری است. برای شرکت در این دوره ها، می‌توانید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده تا با تکمیل فرم ثبت نام، به کلاس ها اضافه شوید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود تا افراد با هر شرایطی توانایی حضور در دوره ها را داشته باشند و بتوانند این زبان را بیاموزند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز آموزشگاه تماس بگیرید.

   33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می‌توانید در واتس اپ سپانو بپرسید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ادامه این مطلب را بخوانید.

 

بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت

آموزش آلمانی ترمیک در رشت

 یکی از دوره های آموزش زبان آلمانی، ترمیک است. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان آلمانی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید و شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان آلمانی را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان آلمانی برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید.

زبان آلمانی فشرده در رشت

 علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. دوره های فشرده سپانو بدین صورت است که شما می‌توانید هر سطح از زبان آلمانی را در کمتر از سه ماه آموزشی بخوانید و بعد از کسب نمره حد نصاب در آزمون جامع همان سطح به سطح بعدی راه پیدا کنید.

دوره های آموزش آلمانی رشت در سپانو

کلاس آلمانی خصوصی در سپانو

اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد

شهریه دوره آموزشی آلمانی

 بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی دارند، درمورد هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های آلمانی شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح آلمانی مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید