شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی رشت در سپانو

 
شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی رشت در سپانو
کلاس های آنلاین ، حضوری و هیبرید زبان آلمانی در سپانو، آموزش زبان آلمانی رو در هر شرایطی مهیا میکنه. یادگرفتن زبان آلمانی در دوره های فشرده، ترمیک و خصوصی در سپانو ممکن است.

آموزش زبان آلمانی در سپانو

هر کدوم از افراد که تصمیم به آموزش زبان آلمانی میگیرن، دلایل مختلفی برای یادگرفتن این زبان دارن. بعضی ها این زبان رو برای مهاجرت به آلمان یا کشور های آلمانی زبان و کار و تحصیل در اونجا یاد میگیرن. بعضی دیگه از افراد هم برای علاقه ای که به این زبان دارن، تصمیم به آموزش میگیرن. البته ممکنه تو هم که الان در حال خوندن این مطلب هستی، تصمیم به یادگرفتن زبان آلمانی به هر دلیل دیگه ای گرفته باشی. اما این رو بدون که باید تصمیمی که گرفتی رو نهایی کنی و هر چه سریع تر آموزش رو شروع کنی.

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت

یکی از مهم ترین مواردی که باید برای آموزش زبان آلمانی در نظر بگیری، اینه که بهترین آموزشگاه شهر و استان خودت رو انتخاب کنی و خودت رو به دست اساتید اونجا برای آموزش بسپری. اگه در رشت یا هر کدوم از شهرستان های استان گیلان زندگی میکنی، هرچه سریع تر به سپانو بیا، در یکی از دوره های زبان آلمانی ثبت نام کن و اموزش رو شروع کن. چون سپانو برای هر کدوم از زبان آموزان با هر شرایطی، دوره های مختلفی برگزار میکنه تا بتونن با خیال راحت در دوره مناسب خودشون شرکت کنن.

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

دوره های ترمیک زبان آلمانی در سپانو

 افرادی که زبان آلمانی رو به دلیل علاقه یا تفریح یاد میگیرن، معمولا دوره های ترمیک رو انتخاب میکنن. چون دوره های ترمیک از بقیه دوره ها مدت طولانی تری طول میکشه و مطالب در این دوره به صورت آهسته و شمرده تدریس میشه. دوره های ترمیک هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان وجود داره. هر جلسه از این کلاس 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 رو در هفته برگزار میشه. اگه نمیخوای آموزشت اینقدر طول بکشه، به جای  دوره ترمیک، در دوره های فشرده  ثبت نام کن.

دوره فشرده آلمانی یعنی آموزش بیشتر در زمان کمتر

دوره های فشرده همونطوری که از اسمشون پیداست در مدت زمان کم، بیشترین مطالب رو به شما آموزش میده. پس مناسب افرادی هستن که فرصت کمی برای دریافت مدرک و یا تسلط پیدا کردن روی این زبان دارن. این افراد معمولا متقاضی آزمون های بین المللی زبان آلمانی هستن و قصد مهاجرت های کاری و یا تحصیلی دارن. اگه تو هم جزو این گروه از افراد هستی وقت رو از دست نده و به سپانو بیا. چون بهتره زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیری.

کلاس خصوصی آلمانی در رشت

 اگه میخوای توی کلاس تمام تمرکز استاد فقط به تو باشه و یا اگه سوالی داشتی بدون کمبود وقت از استاد بپرسی، باید توی کلاس های خصوصی زبان آلمانی شرکت کنی. کلاس های خصوصی در سپانو معمولا 2 روز در هفته برگزار میشه و هر کلاس حدود 1 ساعت و 20 دقیقه طول میکشه. راستی اگه به خاطر شرایط کاری یا تحصیلی وقت آزاد نداری تا در کلاس شرکت کنی، دیگه نگران نباش. چون کلاس های خصوص بر اساس تایم های آزاد تو و استادت تنظیم میشه. و میتونی هر زمان که دوست داشته باشی، کلاست رو برگزار کنی.

کلاس خصوصی در سپانو

دوره آنلاین،حضوری و هیبرید زبان آلمانی:

اگه دوست داری در هر کدوم از دوره های زبان آلمانی در سپانو شرکت کنی اما به دلایلی نمیتوی به سپانو مراجعه کن. بعضی از افراد به خاطر شرایطی مثل دور بودن از آموزشگاه، نداشتن فرصت کافی برای رفت و آمد و اموزش یا مشخص نبودن نحوه شرکت در هر جلسه از کلاست و دلایل دیگه نمیتونی در دوره ها شرکت کنی، به سپانو بیا. سپانو با برگزاری دوره های آنلاین، حضوری و هیبرید ( تلفیقی از آنلاین و حضوری ) آموزش زبان آلمانی رو در هر شرایطی برات فراهم میکنه.

دوره ها آنلاین آلمانی در سپانو

 با شرکت در کلاس های آنلاین میتونی در هر کجای جهان که باشی در کلاس حضور داشته باشی و آموزش ببینی. البته این یه شوخی بود چون قطعا باید جایی باشی که آنتن بده و اینترنت قوی داشته باشی. از مزیت های دیگه کلاس آنلاین اینه که میتونی کلاس ها رو در هر ساعت دلخواهی که استاد هم فرصت داشته باشه و موافق باشه برگزار کنی. این یعنی از نظر خالی نبودن کلاس های آموزشگاه، یا شرایط آموزشگاه در ساعات مختلف محدودیتی نداری. راستی هزینه رفت و آمد، از دست دادن زمان هایی برای رفتن به کلاس و برگشتن و مشکلات دیگه ای از این دست هم وجود نداره.

 آزمون تلک زبان آلمانی _ آلمانی در رشت

کلاس های حضوری آلمانی در رشت

حتما برات پیش اومده که یه مطلب درسی رو برای دوستت توضیح بدی یا دوستت برای تو توضیح بده. اگه دقت کرده باشی پس فهمیدی که اون مطلب رو بهتر یاد گرفتی و بیشتر تو ذهنت مونده. این یعنی یادگیری افراد در جمع دوستان بیشتر میشه که این یکی از مهم ترین مزیت های کلاس حضوریه. همچنین در کلاس های حضوری زبان آموزها ارتباط نزدیکی با مدرس برقرار میکنن و این باعث افزایش کیفیت آموزش میشه.

کلاس های هیبرید آموزشگاه سپانو

همونطوری که حتما تا میدونی، کلاس های هیبرید ترکیبی از کلاس های آنلاین و حضوری هستش. این یعنی تو میتونی همزمان از مزیت های هر دو کلاس استفاده کنی و از آموزش در هر دو دوره لذت ببری. مثلا میتونی بعد از اتمام هر جلسه از آموزشت، برای نحوه برگزاری (آنلاین یا حضوری بودن) جلسه بعدی تصمصیم بگیری.

ثبت نام در دوره های آموزش زبان آلمانی در سپانو

  هر زمان که تصمیم گرفتی تا در هر کدوم از این دوه ها شرکت کنی و زبان آلمانی رو شروع کنی یا آموزشت رو ادامه بدی، به سپانو مراجعه کن. اگه سوالی درمورد هر کدوم از این دوره ها داری، با ما تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشگاه، وارد سایت سپانو شو.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید