یادگیری آلمانی در دوره فشرده در رشت_ کلاس فشرده آلمانی در سپانو

 
یادگیری آلمانی در دوره فشرده در رشت_ کلاس فشرده آلمانی در سپانو
برای یادگرفتن زبان آلمانی بهتر است دوره ای مناسب را در آموزشگاهی معتبر بگذرانید. آلمانی در رشت در سپانو، تجربه ای متفاوت برایتان خواهد بود. سپانو را برای آموزش آلمانی انتخاب کنید.

بهترین دوره آموزش آلمانی در رشت

قبل از یادگرفتن زبان آلمانی لازم است مشخص کنید که هدفتان از یادگرفتن این زبان چیست؟ دانستن این موضوع، به شما کمک می‌کند تا از مدت زمانی که باید برای آموزش طی کنید مطلع شوید و بتوانید در بهترین دوره آلمانی شرکت کنید. در این صورت در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین مطالب را می‌آموزید و می‌توانید از یادگرفتن زبان نهایت لذت را ببرید.

شرکت در کلاس آموزشگاه زبان آلمانی سپانو

برای یادگرفتن زبان المانی اولین قدم این است که روشی مناسب برای آموزش انتخاب کنید. انتخاب روش مناسب به شما کمک می‌کند تا این زبان را با بیشترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن بیاموزید. بهترین روش برای آموزش زبان، شرکت در کلاس ها و دوره های زبان آلمانی در آموزشگاهی مناسب است.

 

آزمون های زبان آلمانی بین المللی

دوره های ترمیک آلمانی چگونه است؟

اگر محدودیت زمانی برای آموختن ندارید و زبان آلمانی را به دلیل علاقه مند بودن به آن می آموزید، دوره های ترمیک مناسب شماست. همچنین اگر برای آموزش و رسیدن به سطح خاصی از آلمانی عجله ندارید، شرکت در کلاس های ترمیک کمک زیادی به شما خواهد کرد. چون این دوره ها به صورت آهسته، مطالب را به شما می آموزند و جلو می برند.

زبان آلمانی در کلاس خصوصی

اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.


آموزش زبان آلمانی در رشت

شرکت در دوره های فشرده آلمانی را تجربه کنید.

علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست. دوره های فشرده سپانو بدین صورت است که شما می‌توانید هر سطح از زبان آلمانی را درکمتر از سه ماه آموزشی بخوانید و بعد از کسب نمره حد نصاب در آزمون جامع همان سطح به سطح بعدی راه پیدا کنید.

آزمون جامع آلمانی در سپانو چگونه برگزار می‌شود؟

شرکت در آزمون جامع زبان آلمانی در سپانو، فایده های بسیار زیادی برای زبان آموزان دارد. اول از همه باعث می‌شود تا افراد در صورت قبول نشدن در آزمون و مسلط نبودن به مطالب سطوح قبلی، وارد سطح بعدی نشوند. در واقع این کار باعث افایش کیفیت آموزش و اطمینان از یادگرفتن مطالب می‌شود. آموزشگاه سپانو، با برگزار کردن این آزمون ها از آموزش کامل افراد و تسلط شان به مطالب اطمینان حاصل کرده و به زبان آموزان نیز این اطمینان را می‌دهند که بعد از اتمام هر سطح، به آن مسلط هستند. اگر افراد در آزمون جامع، نمره حد نصاب را به دست نیاورند، می‌توانند یکی از روش های زیر را امتحان کنند.

 1. اگه نمره افراد به نمره قبولی نزدیک باشد یا از قبول شدن خود تا حد زیادی مطمئن باشند، می‌توانند مجددا در این آزمون شرکت کنند تا نمره لازم را به دست آورند.

2. بعضی از افراد که نمی‌توانند نمره قبولی را به دست آورند، لازم است تا چند جلسه جبرانی ثبت نام کنند تا بتوانند سطح خودرا به سطح مورد نظر برسانند.

3.در مواقعی نادر نیز، ممکن است افراد به هر دلیلی نتوانسته باشند مطالب را به خوبی یاد بگیرند و مسلط شوند. در این صورت، نمره بسیار پایینی در این آزمون کسب میکنند. این زبان آموزان در چنین مواقعی باید سطح مورد نظر را دوباره طی کنند و بعد از اتمام دوره مجددا در آزمون شرکت کنند.

یادگیری زبان آلمانی در رشت

به خانواده زبان آلمانی سپانو در رشت بپیوندید.

قبل از اینکه آموزش آلمانی را درسپانو شروع کنید، لازم است بدانید که این آموزشگاه، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

بنابراین اگر میخواهید که  بعد از یادگرفتن زبان آلمانی، جزو افراد موفق باشید و بتوانید با دریافت مدرک، به هدف خود از آموزش این زبان برسید، بهتر است به سپانو اعتماد کرده و زبان آلمانی را در بهترین کانون زبان آلمانی در رشت، سپانو بیاموزید.

شرکت در دوره های سپانو در رشت

اگر تصمیم خود را گرفته اید و قصد دارید که آلمانی را در سپانو بیاموزید، لازم است به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس گرفته یا به واتس اپ ماپیام دهید.

  33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید