برگزاری کلاس آلمانی در رشت

 
برگزاری کلاس آلمانی در رشت
در رشت، کلاس های زبان آلمانی به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. بهترین اساتید آلمانی رشت، این دوره ها را به شما می‌آموزند و شما را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کنند.

چرا آلمانی یاد می‌گیریم؟

اگر تصمیم به آموزش زبان آلمانی گرفته اید و قرار است این زبان بیاموزید، پس حتما هدفی برای یادگرفتن دارید. بسیاری از افراد زبان آلمانی را به دلیل مهاجرت های کاری و تحصیلی می‌آموزند. از آنجا که آلمان با کمبود نیروی کار مواجه است، می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای افراد باشد. این افراد باید بعد از اموزش زبان، با شرکت در آزمون های بین المللی   زبان آلمانی مثل ecl و به دست آوردن نمره حد نصاب، مدرک خود را دریافت کرده و به مقصد خود می‌رسند. شما می‌توانید با یادگرفتن زبان المانی، علاوه بر مهاجرت، به تدریس و انجام کار های مترجمی نیز فکر کنید.

تحصیل و اشتغال در آلمان

آلمان یک کشور اروپایی است اما به اندازه 85 میلیون نفر جمعیت دارد و به همین دلیل پرجمعیت ترین کشور اروپایی است. البته تنها مردم آلمان نیستند که به زبان آلمانی صحبت می‌کنند. بلکه زبان اصلی مردم کشور های سوئیس، اتریش، لوکزامبورگ و لیختنشتاین نیز آلمانی است. همچنین مردم ایتالیا، بخش هایی از بلژیک، هلند، دانمارک و قسمت هایی از لهستان، چک و روسیه نیز به این زبان با هم صحبت می‌کنند. بنابراین شما با یادگرفتن این زبان، می‌توانید با مردم بسیاری از مناطق دنیا که حدود 120 میلیون نفر، هم‌کلام شوید.

 

یادگیری زبان آلمانی در رشت

 دانشگاه های کشور آلمان در دنیا شهرت زیادی دارند. این دانشگاه ها جزو چهارمین مقصد محبوب برای دانشجویان دنیا هستند. هزینه پایین این دانشگاه ها افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. علاوه بر این، تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان خارجی در این دانشگاه ها بسیار کم هزینه و در بعضی مواقع رایگان است. شما با یادگرفتن این زبان می‌توانید در آلمان یا کشور های دیگر به اشتغال نیز بپردازید.

بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

 اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن ساکن هستید و قصد دارید که آلمانی بیاموزید و در آینده ای نزدیک موفق شوید، بهتر است به آموزشگاهی مناسب مراجعه کرده و این زبان را با کمک اساتید آنجا بیاموزید. پیداکردن آموزشگاه مناسبی برای آموزش مستلزم این است که شما در آن آموزشگاه تحصیل کرده باشید و حداقل چند ترم آموزش دیده باشید تا بتوانید از مزایا و معایب آن، مطلع شوید.

در این باره یک راه میانبر وجود دارد و آن این است که از تجربه زبان آموزان گذشته هر آموزشگاهی اطلاع پیدا کنید و از آن ها نظر بخواهید. ما برای موفقیت در آموزش زبان آلمانی، آموزشگاه سپانو را معرفی می‌کنیم. علت آن هم موفقیت زبان آموزان سپانو است.

بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت

با آکادمی سپانو موفق باشید.

شما می‌توانید نظر زبان آموزان سپانو را در صفحه اصلی سایت بخوانید و از آن مطلع شوید. اما لازم است بدانید که آموزشگاه زبان سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 95% است. این بدان معناست که تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

بهترین استاد آلمانی رشت در سپانو

مدرسین سپانو با تجربه چندین ساله ای که در آموزش زبان آلمانی دارند، می‌توانند با به کارگیری روش های مختلف شما را به یادگیری علاقه‌مند کنند و با کمک کتب معتبر آموزشی، این زبان را به شما بیاموزند. اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد خوب و مجرب برای زبان آلمانی می‌گردید، سپانو را برای آموزش انتخاب کنید.

برگزاری کلاس زبان آلمانی در رشت

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی سپانو در رشت

برای اینکه در کلاس های زبان سپانو شرکت کنید، لازم است تا ابتدا اطلاعاتی درمورد این دروه ها به دست آورید. سپس به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس های خود باشید. اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس  ها دارید، بهتر است با شماره های زیر تماس بگیرید یا سوالات خود را در واتس اپ با ما به اشتراک بگذارید.

  33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می‌توانید قبل از ثبت نام با مشاور تخصصی آموزشگاه سپانو صحبت کرده تا بهترین دوره آلمانی مناسب با شرایط تان به شما معرفی شود. لازم است بدانید که اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید، باید ابتدا در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس به کلاس ها اضافه شوید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید