تحصیل در دانشگاه های آلمان

 
تحصیل در دانشگاه های آلمان
اگرقصد دارید تا در یکی از دانشگاه های آلمانی زبان به تحصیل بپردازید، باید این را بدانید که مهم ترین مهارتی که برای شما کارساز است، دانش زبان آلمانی است. شما برای مهاجرت های کاری و تحصیلی لازم است تا مدرک زبان آلمانی داشته باشید.

حضور در دانشگاه های آلمانی زبان

اگر تصمیم دارید که در یکی از دانشگاه های زبان آلمانی تحصیل کنید و یا حتی در مراکز کاری آلمان و دیگر کشور های آلمانی زبان به اشتغال و کار بپردازید، باید مدرک زبان آلمانی داشته باشید. شما تنها در صورتی که مدرک زبان آلمانی خود را به سفارت ارائه دهید، می توانید ویزای ورود به آلمان را دریافت کرده و هدف خود را پیش بگیرید. برای اینکه مدرک یکی از سطوح زبان آلمانی را بگیرید، باید در آزمون آلمانی شرکت کرده و نمره خوبی به دست آورید.

اخذ مدرک زبان آلمانی در ایران

یکی از آزمون های بین المللی که مدرک آن برای ورود به دانشگاه ها و مراکز کاری و تحصیلی آلمان معتبر است، امتحان بین المللی ecl نام دارد. این آزمون برای اولین بار در ایران، توسط آموزشگاه سپانو در رشت برگزار میشود. سپانو با همکاری مرکز carelend و همچنین مرکز برگزاری آزمون های ecl، این امتحان بین المللی را برای زبان آموزان آلمانی ایران برگزار میکند. از آنجا که این آزمون در سطوح مختلفی برگزار می شود شما می توانید با توجه به سطح مورد نظرتان در یکی از سطوح a2 تا c1 شرکت کنید. سپس با کسب نمره حد نصاب، مدرک معتبر خود را دریافت کرده و به مراکز مد نظرتان ارائه دهید.

اعتبار مدرک ecl

اگر در آزمون ecl شرکت می کنید، نگران معتبر بودن آن نباشید. چون این آزمون توسط انجمن آزمون دهندگان زبان اروپا یعنی alte تایید و اعتبار سنجی شده است. بنابراین مدرک ecl برای ارائه به دانشگاه ها و مراکز کاری زبان آلمانی معتبر است. لازم است بداند که مدت اعتبار این مدرک هم مادام العمر است و شما بعد از دریافت آن می توانید تا همیشه از مزیت آن بهره مند شوید.

آزمون زبان آلمانی ecl

 سطوح مختلف آزمون ecl آلمانی

امتحان بین المللی ecl در سطوح مختلفی برگزار می شود تا افراد با هر سطح از زبان آلمانی بتوانند در آزمون شرکت کرده و مدرک سطح مورد نظر خود را برای هدف مخصوشان دریافت کنند. این آزمون سطوح a2 تا c1 را شامل میشود. افراد برای دریافت ویزای پیوست به همسر یا دیگر اعضای خانواده خود باید حداقل مدرک سطح a2 را داشته باشند. افراد در این سطح می توانند در موقعیت های روزمره مکالمه کرده و متون ابتدایی را بخوانند. اما آن دسته از زبان آموزان که قصد مهاجرت های کاری و تحصیلی دارند باید حتما مدرک b1 یا b2 داشته باشند در غیر این صورت نمی توانند هدف خود را پیش بگیرند. علاوه بر این سطوح، آزمون ecl برای افراد در سطوح c1 هم برگزار میشود. مدرک این سطح برای افرادی مناسب است که با رشته های تخصصی نظیر پزشکی به این کشور مهاجرت می کنند.

موفقیت در امتحان بین المللی ecl

حتما می دانید که بعد از شرکت در آزمون، زمانی مدرک به شما داده خواهد شد که نمره حد نصاب را به دست آورده باشید. به زبان دیگر یعنی در آزمون موفق بشوید. برای به دست آوردن نمره خوب باید دو نکته مهم را رعایت کنید. اول اینکه سطح آزمون را درست انتخاب کرده باشید و به سطح زبانی تان بسیار دقت کنید. دومین نکته هم اینکه باید به مطالب مسلط باشید. چون تنها در این صورت است که می توانید در مدت زمان آزمون به سوالات پاسخ درست دهید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

برای یادگرفتن زبان آلمانی باید به یک موسسه زبان آلمانی معتبر مراجعه کنید. اگر در رشت یا هر کدام از شهرستان های استان گیلان زندگی میکنید، میتوانید با مراجعه به آکادمی زبان آلمانی سپانو، این زبان را به صورت تخصصی و در کنار بهترین اساتید زبان آلمانی استان گیلان یاد بگیرید. شما می توانید بعد از اتمام آموزش این زبان، با شرکت در دوره های آمادگی آزمون آلمانی، خود را برای دریافت نمره عالی در امتحان بین المللی ECL آماده کنید.

دانلود نمونه سوالات آزمون ECL

یکی دیگر از راه هایی که کمک بسیار زیادی به شما در حل سوالات این آزمون می کند، این است که پرسش های شبیه سازی شده سطوح مختلف آزمون ECL را دانلود و حل کنید. شما همچنین میتوانید کتابچه نمونه سوالات آزمون ECL را دانلود کرده و تمرین کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که انجام این کار زمانی نتیجه بخش خواهد بود که شما ابتدا سوالات را بدون توجه به پاسخ ایشان حل کنید. بعد از اتمام این کار نوشته های خود را با پاسخ های درست مقایسه کرده و خود را بسنجید. شما با انجام چندین دفعه ای این کار، به راحتی میتوانید با سوالات آزمون آشنا شده و خود را برای این امتحان بین المللی آماده کنید.

آزمون ای سی ال در رشت

ثبت نام در امتحان ECL آلمانی

برای ثبت نام در آزمون کافی است هر زمان که تصمیم خود را گرفتید با لینک ثبت نام وارد سایت سپانو شده و مشخصات خود را وارد کنید. شما همچنین می توانید برای شرکت در دوره های آمادگی آزمون به مرکز آموزشگاهی سپانو مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین میتوانید این شماره را در تلفن همراه خودت ذخیره کرده و به واتس اپ سپانو پیام بدهید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ آموزشگاه صحبت کنید.

شما میتوانید اینستاگرام سپانو، توییتر آموزشگاه و فیسبوک مارا هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع باشید.

اینستاگرا، 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید