یادگیری آلمانی خصوصی در رشت

 
یادگیری آلمانی خصوصی در رشت
برای یادگرفتن زبان آلمانی به صورت خصوصی در رشت، به بهترین آموزشگاه زبان آلمانی سپانو مراجعه کنید. این موسسه با برگزاری دوره های متنوع آلمانی به کمک مدرسین آلمانی مجرب به شما در یادگرفتن زبان کمک می‌کند.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت کجاست؟؟

برای یادگرفتن زبان آلمانی در رشت بهترین روش این است که به موسسه مناسبی که در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه بسیاری دارد مراجعه کرده و با ثبت نام، خود را برای آموزش آماده کنید. اگر دنبال موسسه مناسبی برای آموزش می‌گردید، به آکادمی زبان آلمانی سپانو در رشت مراجعه کنید. سپانو با تجربه 10 ساله ای که در زمینه آموزش زبان آلمانی در رشت دارد، می‌تواند شما را تا رسیدن به موفقیت در یادگیری زبان آلمانی همراهی کند.

موفقیت زبان‌آموزان آلمانی در سپانو

 شما می‌توانید نظر زبان آموزان سپانو را در صفحه اصلی سایت بخوانید و از آن مطلع شوید. اما لازم است بدانید که آموزشگاه زبان سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 95% است. این بدان معناست که تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

یادگیری زبان آلمانی در رشت

برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت

 کلاس ها و دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت به سه صورت مختلف برگزار می شود تا افراد با هر شرایطی بتوانند از آموزش بهره مند شوند. اگر زمان کمی برای یادگرفتن آلمانی دارید و قرار است این زبان را در مدت محدودی بیاموزید، نگران نباشید. چون در این حالت نیز در سپانو می‌توانید با شرکت در دوره های فشرده هر سطح را در کمتر از سه ماه آموزشی یادگرفته و مسلط شوید. علاوه بر این اگر به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی توانایی حضور در کلاس های گروهی آلمانی مانند ترمیک و فشرده را ندارید، دوره خصوصی برای شما مناسب است.

کلاس آلمانی خصوصی رشت در سپانو

در دوره های خصوصی روز و ساعت کلاس های شما بر اساس تایم آزاد خودتان و اساتید تنظیم می شود. این در حالی است که در کلاس های ترمیک و فشرده شما باید تایم خودتان را با روز و ساعتی که موسسه برای شما در نظر می‌گیرد، تنظیم کنید. بنابراین اگر به دلیلی مشغله های کاری و تحصیلی قادر به شرکت در دوره های گروهی نیستید می‌توانید در دوره های خصوصی شرکت کنید. علاوه بر این در دوره های خصوصی شما مطالب را بسیار سریع تر از دوره های دیگر می آموزید و به خاطر می سپارید. پس اگر به هر دلیلی مثل مهاجرت برای دریافت مدرک زبان آلمانی خود عجله دارید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید و خود را برای هدف تان آماده کنید.

بهترین دوره آموزش آلمانی در رشت

چرا کلاس خصوصی آلمانی؟؟

علت پیشرفت سریع تر شما در دوره خصوصی آلمانی این است که تعداد شما در کلاس بسیار کمتر از دیگر دوره هاست. علاوه بر این اگر مطلبی را قبلا آموخته اید و مسلط هستید، می توانید از استاد خواهش کنید تا از آن عبور کند و یا اگر مطلبی را متوجه نشدید، از استادتان بخواهید تا آن را چندین دفعه برای شما شرح دهد. در واقع این توضیحات بدان معناست که شما با شرکت در دوره های خصوصی آلمانی سپانو، می‌توانید آموزشی با کیفیت را تجربه کرده و پشت سر بگذارید.

دوره گروهی آلمانی در رشت، سپانو

در سپانو علاوه برکلاس های خصوصی زبان آلمانی در رشت، دوره های گروهی ترمیک و فشرده نیز وجود دارد که شما می‌توانید با شرکت در آن ها، زبان آلمانی را در گروه های زبان آموزان بیاموزید. از آنجا که آموزش دسته جمعی باعث افزایش کیفیت آموزش نیز می‌شود، شما می‌توانید با شرکت در کلاس های ترمیک و فشرده از آموزش لذت ببرید.

برگزاری دوره فشرده آلمانی در رشت در سپانو

شرکت در دوره های آموزش آلمانی

اگر قصد شرکت در دوره های آموزشی زبان آلمانی را دارید، باید ابتدا در یکی از این دوره ها ثبت نام کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبلا زبان آلمانی را آموخته اید و حالا قصد ادامه دادن آن را دارید، لازم است ابتدا در آزمون تعیین سطح آلمانی شرکت کرده و سپس در یکی از دوره ها ثبت نام کنید تا بتوانید ادامه مطالب آموخته خود را بیاموزید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ کانون آلمانی سپانو صحبت کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید