سپانو، کانون زبان آلمانی در رشت

 
سپانو، کانون زبان آلمانی در رشت
برای یادگرفتن زبان آلمانی به بهترین آموزشگاه آلمانی رشت، سپانو مراجعه کنید. بهترین اساتید رشت در سپانو به تدریس آلمانی می‌پردازند و شما می‌توانی آلمانی را با کمک مدرسین برتر آلمانی رشت بیاموزید.

فایده آموزش آلمانی برای ما چیست؟

ممکن است به فکر مهاجرت باشید و تصمیم خود را مبنی بر کار، تحصیل و یا زندگی در یکی از کشور های آلمانی زبان گرفته باشید. اما حتما می‌دانید که شرط اصلی برای انجام این کار، داشتن مدارک لازم است. یکی از مهم ترین مدارک، مدرک زبان آلمانی است که ثابت می‌کند شما این زبان یاد گرفته اید و می‌توانید از آن در موقعیت های روزمره و زمان های حساس استفاده کنید.

دریافت مدرک زبان آلمانی در رشت

برای اینکه مدرک آلمانی دریافت کنید، باید در یکی از آزمون های بین المللی زبان آلمانی شرکت کنید. در این صورت اگر بتوانید نمره حد نصاب را به دست آورید، مدرک به شما داده خواهد شد و می‌توانید هدف خود را دنبال کنید. اما دریافت نمره حد نصاب آنقدر ها هم آسان نیست... البته تا زمانی که با سپانو آشنا نشده اید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره های آموزش آلمانی رشت در سپانو

برای یادگرفتن زبان آلمانی اولین کار این است که در یکی از دوره های آموزشی در موسسه ای مناسب ثبت نام کنید. سپانو برای آموزش آلمانی به زبان‌آموزان، دوره های متنوعی برگزار می‌کند تا تمامی افراد بتوانند بدون هر گونه مشکلی در دوره ها شرکت کنند. دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی از این دوره ها هستند. اگر قبلا زبان آلمانی را خوانده اید و حالا قصد ادامه دادن آموخته هایتان را دارید، لازم است ابتدا در آزمون تعیین سطح آلمانی سپانو شرکت کرده و سپس به یکی از دوره های ما ورود کنید.

لازم است بدانید که بعد از تعیین سطح، می توانید با مشاور تخصصی آموزشگاه صحبت کنید. مشاور می‌تواند با توجه به شرایط شما، بهترین دوره را به شما معرفی و پیشنهاد کند.

شرکت در آزمون تعیین سطح آلمانی

 اگه قبلا زبان آلمانی را آموزش ندیده اید و قصد دارید این زبان را از ابتدا شروع کنید، بهتر است که به سپانو مراجعه کنید تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای به تحصیل آلمانی بپردازید. اما اگر زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگری آموزش دیده اید یا مدت ها قبل در سپانو این زبان را یاد گرفته اید و  قصد ادامه دادن آموزشتان را دارید، به سپانو مراجعه کنید. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار می‌کند. در این صورت افراد از سطح زبان آلمانی خود مطلع خواهند شد و می توانند بدون فوت وقت و آموزش مطالب تکراری به آموختن ادامه آنچه یادگرفته بودند، بپردازند.

بهترین استاد آلمانی رشت در سپانو

اساتید زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش می‌پردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید آلمانی توانمند بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت

آزمون جامع آلمانی سپانو در رشت

در آموزشگاه سپانو افراد بعد از اتمام یکی از سطوح (برای مثال a1 و a2 و b1 و....) ، باید در آزمون جامع همان سطح شرکت کنند. این افراد تنها در صورتی می‌توانند به سطح بعدی راه پیدا کنند و آموزش خود را ادامه دهند که در این آزمون، نمره مطلوب و قابل قبولی به دست آورند. در غیر این صورت باید روش های دیگری را امتحان کنند تا موفق به دریافت نمره حد نصاب در آزمون شوند:

1. اگر نمره افراد به نمره قبولی نزدیک باشد یا از قبول شدن خود مطمئن هستند، می‌توانند دوباره در این آزمون شرکت کنند تا نمره حد نصاب را دریافت کنند.

2. بعضی دیگر از افراد که نمی‌توانند حد نصاب نمره را برای قبولی به دست آورند، لازم است تا چند جلسه جبرانی در کلاس بنشیند تا بتوانند سطح خود را به سطح مورد نظر برسانند.

3.گاهی نیز ممکن است افراد به هر دلیلی نتوانسته باشد مطالب را به خوبی یاد بگیرند و به آن مسلط شوند. در این صورت، نمره بسیار پایینی در این آزمون کسب خواهند کرد. این زبان آموزان در چنین مواقعی باید آن سطح را به طور کامل و دوباره بگذرانند و مجددا در آزمون جامع شرکت کنند. در این صورت با خیال راحت می‌توانند به آموزش در سطح بعدی بپردازند.

ثبت نام در سپانو

برای ثبت نام در دوره ها و کلاس های زبان آلمانی سپانو و سایر زبان ها مانند ترکی استانبولی، فرانسوی، انگلیسی «کودکان، بزرگسال و تخصصی آیلتس»، چینی ، کره ای، ایتالیایی و دیگر زبان های خارجه به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پاسخ هایتان به  واتس اپ کانون آلمانی سپانو پیام دهید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید