موسسه زبان آلمانی در انزلی

 
موسسه زبان آلمانی در انزلی
اگر قصد دارید، زبان آلمانی را در انزی بیاموزید، باید موسسه ای مناسب برای آموزش انتخاب کنید. سپانو، بهترین آموزشگاه آلمانی رشت است که شما را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کند.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی گیلان، سپانو

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به موسسه زبان آلمانی متخصص سپانو، این زبان را با کمک بهترین روش ها و برترین اساتید آلمانی بیاموزید. سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت است که می‌تواند به شما در آموختن و مسلط شدن به این زبان کمک کند. برای بیشتر آشنا شدن با این موسسه موفق در زبان آلمانی، ادامه این مطلب را بخوانید.

دوره های آموزش ترمیک آلمانی سپانو در رشت

اگر زبان آلمانی را به دلیل علاقه مند بودن به آن می آموزید، دوره های ترمیک مناسب شماست. همچنین اگر برای آموزش و رسیدن به سطح خاصی از آلمانی عجله ندارید، شرکت در کلاس های ترمیک کمک زیادی به شما خواهد کرد. چون این دوره های آلمانی به صورت آهسته، مطالب را به شما می آموزند و جلو می برند.

آلمانی در دوره های فشرده

علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان کلاس های فشرده آلمانی می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت در سپانو

دوره خصوصی زبان آلمانی در رشت

 اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس خصوصی آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس آلمانی تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

کلاس آنلاین آلمانی

لازم است بدانید که دوره های مذکور، به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برگزار می‌شود و شما می‌توانید بدون توجه به دوری مسافت و یا عدم توانایی در حضور در کلاس های حضوری، در کلاس های آنلاین شرکت کرده و از آموزش لذت ببرید. در این باره، لازم است بدانید که کلاس ها آنلاین، از کیفیت بالایی برخوردارد بوده و تفاوت های بسیار جزئی با کلاس های حضوری دارد. همچنین مطالب آموخته شده در دوره های ترمیک و فشرده و خصوصی و هچنین حضوری و آنلاین نیز مشابه است. بنابراین اگر قصد شرکت در دوره های آنلاین را دارید، نگران آموزش خود نباشید.

شرکت در آزمون تعیین سطح آلمانی

اگر قبلا زبان آلمانی را آموخته اید و حالا تصمیم به ادامه دادن آموزش خود گرفته اید، لازم است تا در آزمون تعیین سطح شرکت کرده تا بعد از شروع آموزش، مطالب برای شما تکراری نباشد و به راحتی بتوانید به ادامه دادن آموخته هایتان بپردازید.

یادگیری زبان آلمانی در رشت

زبان آموزان موفق آلمانی در سپانو

 قبل از اینکه یادگرفتن آلمانی را درسپانو شروع کنید،لازم است بدانید که این آموزشگاه، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ،OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

ثبت نام در سپانو

 برای ثبت نام در دوره ها و کلاس های زبان آلمانی سپانو و سایر زبان ها مانند ترکی استانبولی، فرانسوی، انگلیسی «کودکان، بزرگسال و تخصصی آیلتس»، چینی ، کره ای، ایتالیایی و دیگر زبان های خارجه به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پاسخ هایتان به واتس اپ کانون زبان سپانو پیام دهید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

Maryam mahboubi
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
0
0

من ترکیه زندگی میکنم.و‌خواهان آموزش زبان آلمانی هستم.به همین دلیل شهر خودم انزلی را انتخاب کردم.ولی شماره تلفن شما واتساپ نداره که بخام تماس بگیرم.من چجوری باشما درتماس باشم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید