برگزاری دوره های آلمانی سپانو در رشت

 
برگزاری دوره های آلمانی سپانو در رشت
اگر تصمیم دارید زبان آلمانی را بیاموزید، بهتر است با شرکت در دوره های آموزشگاه زبان آلمانی سپانو در رشت، از بهترین خدمات آموزی بهره مند شوید. بهترین اساتید آلمانی در رشت در سپانو به شما در آموزش آلمانی کمک می کند.

آموزش زبان آلمانی از سطح مبتدی تا پیشرفته

اگر به هر دلیلی مایل هستید تا زبان آلمانی بیاموزید، یا زبان آلمانی را تا حدی آموخته اید و قصد ادامه دادن آن را دارید، بهترین روش این است که به یک موسسه زبان آلمانی مراجعه کنید. در این صورت می توانید بعد از ثبت نام، یادگیری خود را شروع کنید و روز به روز پیشرفت کنید. اما شرط انجام دادن این کار این است که بهترین موسسه المانی را برای شروع یا ادامه دادن آموزش خود انتخاب کنید.

بهترین کانون زبان آلمانی در رشت

در شهر رشت آموزشگاهی قرار دارد که در بین آموزشگاه های دیگر سرآمد است. این موسسه تخصص ویژه ای در آموزش زبان آلمانی به علاقه مندان دارد. پس اگر در شهر رشت یا استان گیلان ساکن هستید و قصد آموزش زبان آلمانی را دارید، حتما اسم آکادمی زبان سپانو را شنیده اید. این آموزشگاه با بیشتر از 10 سال تجربه در زمینه آموزش آلمانی به شما کمک می کند تا در این زبان به تسلط کافی برسید و هدف خود را از آموزش پیش بگیرید.

بهترین اساتید آلمانی رشت در سپانو

 مدرسین زبان آلمانی در سپانو، از بهترین اساتید این زبان در رشت هستند و می توانند با به کار گیری روش های آموزشی، آلمانی را به شما آموزش دهند. بنابراین اگر تصمیم دارید تا زبان آلمانی را تحت نظر بهترین اساتید بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید و از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشید. علاوه بر این اساتید سپانو توانایی تدریس درانواع دوره ها و همچنین سطوح مختلف را دارند و کمک زیادی به شما در مسلط شدن به این زبان و آماده شدن در آزمون های آلمانی می کند.

آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره های آموزش آلمانی در رشت

سپانو با برگزاری دوره های متنوع زبان آلمانی به افراد کمک می کند تا این زبان را در مدت زمان مد نظرشان یادگرفته و به هدف خود برسند. اگر قبلا زبان آلمانی را تا حدی آموخته اید و حالا تصمیم به ادامه آن در آموزشگاه سپانو گرفته اید، باید در آزمون تعیین سطح ما شرکت کنید تا دانسته های خود را از زبان آلمانی بسنجید و ادامه مطالب آموخته را آموزش ببینید.

کلاس خصوصی آلمانی

اگر تمایل دارید که در کلاس تمام تمرکز استاد فقط به شما باشد و بتوانید سوالات خود را بدون کمبود وقت از استاد بپرسید، کلاس های خصوصی زبان آلمانی برای شماست. کلاس های خصوصی در سپانو معمولا 2 روز در هفته برگزار می شود و هر کلاس حدود 1 ساعت و 20 دقیقه به طول می انجامد. لازم است بدانید که اگر به خاطر شرایط کاری یا تحصیلی وقت آزاد ندارید و فکر می کنیدکه قادر به آموزش آلمانی نیستید، نگران نباشید. چون کلاس های خصوص بر اساس تایم های آزاد شما و استاد تنظیم خواهد شد و این موضوع تا حد قابل توجهی برای شما برطرف می شود. همچنین شما می توانید در این دوره ها در زمان کوتاهی مطالب را آموزش دیده و سطوح را پشت سر بگذارید.

مکالمه زبان آلمانی

دوره ترمیک آلمانی در رشت

پژوهش ها نشان می دهد که افراد در جمع های خودمانی و چند نفره آموزش با کیفیت تری را تجربه میکنند. پس اگر با محدودیت های زمانی روبه رو نیستید، می توانید با شرکت در دوره های ترمیک آلمانی سپانو، به صورت پیوسته زبان بیاموزید. هر جلسه از کلاس ترمیک در سپانو 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 روز در هفته برگزار خواهد شد. این دوره هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان مناسب است و در آموزشگاه سپانو برگزار می شود.

آموزش آلمانی در کلاس فشرده

در دوره های فشرده شما می توانید در کوتاه ترین زمان، مطالب بیشتری را بیاموزید و سریعا آلمانی را تا سطح دلخواهتان بیاموزید. این دوره ها برای افرادی مناسب است که قصد دریافت مدرک خود را در مدت کوتاهی دارند و باید در مدت زمان خاصی به سطحی برسند.

شرکت در دوره های آلمانی سپانو در رشت

برای شرکت در دوره های سپانو لازم است ابتدا ثبت نام کنید و بعد از مشاوره در کلاسی که مناسب خودتان است ثبت نام کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس های آموزشی آلمانی سپانو دارید، می توانید با شماره های زیر تماس گرفته یا به واتس اپ آموزشگاه وارد شوید و سوالات خود را به صورت تایپ شده از ما بپرسید.

 33330595_013

32330596-7_013

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد سپانو، وارد اینستاگرام آموزشگاه  شوید و ما را دنبال کنید.

اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید