آموزش زبان آلمانی در لاهیجان

 
آموزش زبان آلمانی در لاهیجان
بهترین دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت در سپانو، برگزار می‌شود و شما میتوانید از شهرستان های مختلف مانند انزلی، صومعه سرا و شفت، آستانه و ... به صورت حضوری یا آنلاین در این دوره ها شرکت کنید.

  بهترین موسسه آموزش زبان آلمانی رشت

اگر قصد یادگرفتن زبان آلمانی را دارید، بهتر است آموزشگاه معتبر و مناسب را برای انجام این کار انتخاب کنید. برای یادگرفتن روش های متعدی وجود دارد که می‌توانید از آن ها کمک بگیرید اما قطعا بهترین روش، شرکت در دوره های آموزشی یک موسسه زبان است. زیرا در این صورت، ملزم به یادگرفتن این زبان شده و می‌توانید زبان را با کیفیت بیاموزید.

آموزشگاه برتر آلمانی رشت، سپانو

سپانو بهترین آموزشگاه رشت برای یادگرفتن زبان آلمانی است. این موسسه با برگزاری دوره ها و کلاس های متنوع به صورت حضوری و آنلاین، افراد را برای آموزش زبان آلمانی آماده می‌کند. علاوه بر این اساتید برتر زبان آلمانی رشت در سپانو حضور دارند که با به کار گیری روش های متنوع آموزشی، شما را به یادگرفتن آلمانی مشتاق می‌کنند. پس اگر میخواهید که آلمانی را توسط اساتید مجرب و مسلطی بیاموزید، سپانو را برای آموزش انتخاب کنید.

یادگیری زبان آلمانی در رشت

دوره های آموزشی آلمانی سپانو

آموزشگاه آلمانی سپانو برای افزایش کیفیت آموزش کلاس و دوره های مختلفی را برای افراد برگزار می‌کند. در این صورت افراد علاقه مند به زبان با توجه به شرایطی مثل داشتن محدودیت زمانی، فرصت کافی برای آموزش و خیلی موارد دیگر تصمیم می‌گیرند که چه دوره ای برایشان مناسب تر است و باید در کدام دوره ثبت نام کنند. شما می توانید قبل از ثبت نام در دوره ها با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا بهترین دوره با توجه به شرایط شما پیشنهاد شود و بتوانید آموزشی صحیح و باکیفیت را تجربه کنید.

آلمانی در دروه ترمیک

یکی از دوره های آموزش زبان آلمانی، ترمیک است. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان آلمانی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید و شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان آلمانی را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان آلمانی برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید.



بهترین اساتید آلمانی رشت در سپانو

کلاس فشرده آلمانی در رشت

در سپانو دوره های فشرده زبان آلمانی نیز برگزار می‌شود تا افراد علاقه مند، این زبان را در مدت کوتاه تری بیاموزند و خود را برای شرکت در آزمون ها و دریافت مدرک آماده کنند. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. هر سطح از زبان آلمانی در دوره فشرده سه ماه آموزشی طول می‌کشد و شما می‌توانید بعد از شرکت در آزمون جامع آلمانی سپانو، به دوره بعدی راه پیدا کنید.

زبان آلمانی خصوصی در سپانو

 اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یاحتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی در گیلان

برای شرکت در هر کدام از این دوره ها به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع دوره ها باشید. شما با شرکت در دوره های آموزشی می توانید از مزیت های کانون آلمانی سپانو استفاده کرده و با کمک بهترین اساتید زبان آلمانی رشت، خود را برای آزمون های بین المللی آماده کرده و مدرک دریافت کنید. لازم است بدانید که دوره های سپانو هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می‌شود. بنابراین اگر با مشکل دوری مسافت یا عدم توانایی شرکت در کلاس های حضوری رو به رو هستید، می‌توانید با شرکت در دوره های آنلاین نیز، آلمانی را یاد بگیرید. کیفیت کلاس های آنلاین در سپانو مانند کلاس های حضوری است پس از این بابت نگران نباشید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس های سپانو دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013 

شما همچنین می‌توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کرده و به واتس اپ سپانو پیام دهید. 09215231719 و یا با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع باشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید