ثبت نام در دوره های آلمانی در رشت

 
ثبت نام در دوره های آلمانی در رشت
برای ثبت نام در دوره ها و کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت لازم است تا به بهترین آموزشگاه آلمانی، سپانو مراجعه کرده و برای آزمون های بین المللی آلمانی مراجعه کنید.

شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی

ممکن است به فکر مهاجرت باشید و تصمیم خود را مبنی بر کار، تحصیل و یا زندگی در یکی از کشور های آلمانی زبان گرفته باشید. اما حتما می‌دانید که شرط اصلی برای انجام این کار، داشتن مدارک لازم است. یکی از مهم ترین مدارک، مدرک زبان آلمانی است که ثابت می‌کند شما این زبان یاد گرفته اید و می‌توانید از آن در موقعیت های روزمره و زمان های حساس استفاده کنید.

دریافت مدرک زبان آلمانی در رشت

برای اینکه مدرک زبان آلمانی دریافت کنید، باید در یکی از آزمون های بین المللی زبان آلمانی شرکت کنید. در این صورت اگر بتوانید نمره حد نصاب را به دست آورید، مدرک به شما داده خواهد شد و می‌توانید هدف خود را دنبال کنید. اما دریافت نمره حد نصاب آنقدر ها هم آسان نیست... البته تا زمانی که با سپانو آشنا نشده اید.

بهترین موسسه زبان آلمانی رشت، سپانو

سپانو، با توجه به تجربه و ویژگی هایی که در زمینه آموزش آلمانی دارد، می‌تواند تا حد زیادی به زبان آموزان علاقه مند به شرکت در آزمون کمک کند تا در آزمون مربوطه نمره خوبی به دست آورند. البته ذکر این نکته ضروری است که تلاش و تمرین شما در کنار آموزش در موسسه سپانو نتیجه بخش خواهد بود. و اگر تصمیم دارید برای یادگرفتن تلاش نکنید، دوره های کاربردی سپانو تاثیری برای شما نخواهد داشت و موفقیت شما را تضمین نمی‌کند.

پس اگر قصد آموزش زبان آلمانی را دارید، ادامه این مطلب را بخوانید و سپس به خانواده بزرگ سپانو بپیونید.


دوره های آموزش آلمانی رشت در سپانو

موفقیت زبان آموزان سپانو

   قبل از شروع آموزش در سپانو لازم است بدانید که تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

افراد موفق در زبان آلمانی، با شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو، این زبان را آموخته اند و سپس برای آماده شدن در آزمون های آلمانی در کلاس های آمادگی آزمون شرکت کرده اند. لازم است بدانید که سپانو اولین نماینده برگزارکننده آزمون ecl آلمانی در ایران است بنابراین شما بعد از آموزش این زبان می‌توانید با شرکت در این آزمون بین المللی، مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید.

برگزاری آزمون ecl آلمانی در ایران

سپانو نماینده برگزاری آزمون ecl در ایران است و شما می‌توانید از این پس بدون هیچگونه زحمتی و بدون سفر به کشور های برگزار کننده این آزمون، در ایران در این امتحان بین المللی شرکت کرده و مدرک آن را دریافت کنید. این آزمون ویژگی های مثبتی دارد که دریافت نمره حد نصاب را برای آزمون دهندگان راحت تر می‌کند. برای مثال برای پرسش سوالات آزمون، سعی کرده است تا از کاربرد زبان آلمانی در زندگی روزمره استفاده بیشتری داشته باشد و افراد را برای زندگی، کار و گاهی تحصیل در یکی از کشور های آلمانی‌زبان آماده کند.

 

بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت

برای یادگرفتن زبان آلمانی اولین کار این است که در یکی از دوره های آموزشی در موسسه ای مناسب ثبت نام کنید. سپانو برای آموزش آلمانی به زبان آموزان، دوره های متنوعی برگزار می‌کند تا تمامی افراد بتوانند بدون هر گونه مشکلی در دوره ها شرکت کنند. دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی از این دوره ها هستند. اگر قبلا زبان آلمانی را خوانده اید و حالا قصد ادامه دادن آموخته هایتان را دارید، لازم است ابتدا در آزمون تعیین سطح آلمانی سپانو شرکت کرده و سپس به یکی از دوره های ما ورود کنید.

لازم است بدانید که بعد از تعیین سطح، می توانید با مشاور تخصصی آموزشگاه صحبت کنید. مشاور می‌تواند با توجه به شرایط شما، بهترین دوره را به شما معرفی و پیشنهاد کند.

اگر قصد شرکت در دوره ها را دارید، به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام سوالی در مورد دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس گرفته یا با ما  در واتس اپ  سپانو صحبت کنید.

   33330595_013

32330596-7_013

فراموش نکنید که به اینستاگرام سپانو سر بزنید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید