شرکت در آزمون آنلاین دولینگو

 
شرکت در آزمون آنلاین دولینگو
آزمون دولینگو، آزمونی به زبان انگلیسی است که سطح زبان شما را می‌سنجد. برای دریافت مدرک، باید در این آزمون آنلاین شرکت کرده و نمره خوبی به دست آورید.

دریافت مدرک زبان انگلیسی دولینگو

اگر در این فکر هستید تا مدرک زبان انگلیسی دریافت کنید اما به هر دلیلی تا امروز قادر به انجام آن نبودید، لازم است بدانید که آزمون دولینگو کار را برای شما تا مقدار زیادی راحت تر کرده است. از آنجا که آزمون دولینگو به صورت آنلاین برگزار می‌شود، ثبت نام، شرکت در آزمون و بسیاری از موارد دیگر را برای شما راحت تر کرده است و می توانید با حضور در خانه و اتاق خود در این آزمون شرکت کرده و مدرک زبان انگلیسی خود را دریافت کنید.

آزمون دولینگو چیست؟

 آزمون دولینگو Duolingo English test یک آزمون آنلاین برای سنجش مهارت دانشجویان و دانش آموزان در سطح بین المللی است. این آزمون به راحتی میتواند سطح زبان انگلیسی شما را بسنجد. اما مشکل بسیاری از داوطلبان عدم داشتن اطلاعات کافی در مورد آزمون دولینگو است، که آن­ها را بسیار سردرگم کرده است. اما نگران نباشید چون شما در این مطلب میتوانید به طور کامل درمورد این آزمون بخوانید. پس با ما همراه باشید.

سنجش مهارت های زبان انگلیسی در آزمون دولینگو

قبل از هر چیز لازم است بدانید که امتحان انگلیسی دولینگو، تا حد زیادی مشابه آزمون تافل و آیلتس است. پس بدیهی است که تمامی مهارت های زبان انگلیسی از شما سنجیده شود. ازریابی مهارت های Listening ، Speaking، reading ، Writing در آزمون دولینگو، همگی به صورت آنلاین می‌باشد و به همین خاطر تنها شرایطی که برای آزمون لازم است داشته باشید، یک اتاق ساکت و تا حد زیادی دانش زبان آلمانی است. البته از آنجا این آزمون، بسیار معتبر و مدرک آن نیز بین المللی است، پس برای شرکت در آن به مدارم و لوازم دیگری نیز نیاز خواهید داشت.

 شباهت به زبان انگلیسی

مدارک لازم برای آزمون دولینگو

اولین وسیله لازم برای شرکت در آزمون، یک کارت اعتباری برای پرداخت مبلغ آزمون است. سپس باید مکانی ساکت، پرنور و مناسب آزمون را انتخاب کنید تا بتوانید به سوالات با تمرکز کامل پاسخ دهید. علاوه بر ین موارد، باید به نکات دیگری نیز دقت کنید تا بتوانید آزمون خود را به راحتی و بدون رخ دادن هر گونه مشکلی پشت سر بگذارید.

  • داشتن پاسپورت یا شناسنامه در زمان آزمون الزامی است.
  • شما برای حل سوالات آزمون ۶۰ دقیقه زمان لازم دارید.
  • اینترنت مطمئن و پرسرعت نقشی اساسی در آزمون شما خواهد داشت.
  • حتما باید یک دستگاه کامپیوتر یا لپ‌تاپ مجهز به دوربین جلو، میکروفون و مرورگر «Chrome» یا «Opera» داشته باشید تا با کمک آن در آزمون شرکت کنید.

قوانین شرکت در آزمون دولینگو آنلاین

از آنجا که دولینگو آزمونی آنلاین است، احتمال تقلب در آن بسیار افزایش می‌یابد. اما لازم است بدانید که مرکز برگزاری آزمون قوانینی را برای آن وضع کرده است هرگونه تقلب در آزمون دولینگو و سوءاستفاه را به حداقل برساند. شما می‌توانید چند مورد از این قوانین را بخوانید تا اشتباها دچار مشکل نشوید و تقلب برای شما لحاظ نشود. اگر قصد شرکت در آزمون را دارید، حتما به شما توصیه می شود که این نکات را به خوبی انجام دهید تا بتوانید آزمون خود را به راحتی پشت سر بگذارید.

  • هنگام آزمون، به‌هیچ‌وجه از تلفن همراه خود یا هر وسیله دیگری که مشابه آن باشد، استفاده نکنید. استفاده از این وسایل تقلب محسوب خواهد شد و در صورت مشخص شدن تقلب از شما، حق شرکت مجدد در آزمون را نخواهید داشت.
  • فضای اتاق شما باید کاملاً روشن و ساکت باشد و با هیچ شخص دیگری در ارتباط نباشید.
  • چهره شما باید بدون هیچ نوع پوششی مقابل دوربین بالای مانیتور قرار بگیرد.
  • از هدفون و ایرپاد نمی‌توانید استفاده کنید. استفاده از این وسایل به منزله تقلب شماست.
  • به‌ هیچ عنوان چشم از صفحه کامپیوتر برندارید و به اطراف نگاه نکنید. فقط موقع تایپ کردن اجازه دارید که به صفحه کی‌بورد خود نگاه کنید. اگر چشم شما مدام در حال گردش در فضای اطراف اتاق باشد، تقلب برای شما لحاظ خواهد شد.
  • همان‌طور که اشاره شد، شما فقط مجاز به استفاده از مرورگرهای «Chrome» و «Opera» هستید. بنابراین، استفاده از مرورگرهای دیگر در آزمون مجاز نیست.
  • اگر قصد داريد که مجددا در آزمون دولینگو شرکت کنید، لازم است یک ماه بعد نسبت به انجام آن اقدام کنید.

 تقویت مهارت نوشتاری آیلتس در رشت

نمره دهی در آزمون دولینگو

نمره نهایی آزمون دولینگو به‌طور جداگانه برای هر مهارت محاسبه می‌شود و به‌صورت محدوده امتیازاتی از ۱۰ تا ۱۶۰ در پنج قسمت طبقه‌بندی شده است و به شما اعلام می‌شود. نمرات این آزمون در مدت زمان کوتاه تری از دیگر آزمون ها به شما اعلام می‌شود و لازم نیست از این بابت نگران باشید.

موفقیت در آزمون دولینگو انگلیسی

برای موفق شدن در آزمون زبان انگلیسی دولینگو لازم است سطح زبان انگلیسی خود را تا حد زیادی بالا ببرید تا بتوانید نمره خوبی در آزمون به دست آورید. برای افزایش سطح مهارت های زبان انگلیسی خود باید در آموزشگاه مناسبی ثبت نام کنید. اگر در رشت و یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما،  شرکت در دوره های آموزشی زبان انگلیسی سپانو در رشت است. از آنجا که سپانو نماینده خانه آیلتس آفرینش تهران است، می‌تواند با برگزاری دوره ها و کلاس های زبان انگلیسی و همچنین آمادگی آیلتس، به افراد برای موفقیت در آزمون اصلی آیلتس و همچنین آزمون های نظیر دولینگو و... کمک می‌کند.

لازم است بدانید که سپانو با برگزاری آزمون های آزمایشی آیلتس یعنی ماک، افراد متقاضی آزمون آیلتس را برای آزمون آماده می‌کند. بنابراین اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس یا دیگر آزمون های انگلیسی را دارید، در دوره هاو کلاس های سپانو ثبت نام کنید.

اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید و یا با ما در واتس اپ در ارتباط باشید.

33330595_013

32330596-7_013


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید