تقلب در آزمون دولینگو

 
تقلب در آزمون دولینگو
شرایط و قوانین آزمون دولینگو چست؟ تقلب در این آزمون چگونه صورت میگیرد؟ فایده های آزمون دولینگو چیست؟ چگونه بدون تقلب در این آزمون موفق شوم؟

در آزمون دولینگو موفق شوید.

در شرایط اوج گیری کرونا که تمامی آزمون ها اعم از آیلتس و تافل لغو شد، نام آزمون دولینگو بیش از پیش بر سر زبان ها افتاد. همانطور که میدانید این آزمون، به صورت آنلاین برگزار میشود. شما در خانه خودتان یا حتی قله قاف هم که باشید میتوانید در این آزمون شرکت کنید. فقط کافی است که به اینترنت متصل باشید و تمرکز کافی برای آزمون را داشته باشید.

تقلب که کاری ندارد !!!

با شرح این قضایع حتما با خودتان فکر میکنید که تقلب در این آزمون کار راحتی است و هرکسی میتواند تقلب کند بدون آنکه کسی متوجه شود. اما باید بگویم که اصلا اینطور نیست. چون این آزمون قوانین مخصوصی دارد که تقلب در این آزمون را حتی سخت تر از آزمون های حضوری میکند. باور نمی کنید؟ ادامه این مطلب را بخوانید تا چند مورد از قوانین این آزمون را برایتان بگویم:

قوانین آزمون دولینگو:

تنها در اتاقی ساکت و آرام:

شما باید در یک اتاق ساکت، تنها و آرام تنها باشید و به هیچ عنوان نباید با شخص دیگری ارتباط برقرار کنید. ناظران این آزمون باید اطمینان حاصل کنند که شما هیچ کمکی از فرد دیگری دریافت نمی کنید. در تمام مدت آزمون دوربین شما باید روشن باشد و اگر حضور فرد دیگری تشخیص داده شود، آزمون شما قابل قبول نخواهد بود.

داشتن مدارک الزامی است.

شما باید مدارک لازم مانند پاسپورت، شناسنامه، گواهی نامه یا هر مدرک شناسایی عکس‌داری که مورد تایید دولت باشد را به همراه داشته باشید. در غیر این صورت مجاز به شرکت در آزمون نیستید.

چهره شما باید مشخص باشد.

چهره شما باید در تمام طول آزمون روبه روی صفحه نمایشگر باشد. اگر مدت زمان طولانی از صفحه نمایشگر فاصله بگیرید، آزمون شما خود به خود به اتمام میرسد.

گوش و چشمتان باید معلوم باشد.

در مدت آزمون گوش شما نباید توسط مو یا هر وسیله دیگری مثل کلاه پوشیده شده باشد. همچنین اگر به چشم خود عینک آفتابی زده باشید تقلب محسوب خواهد شد. استفاده از هدفون و هندزفری نیز غیر قانونی و خلاف مقررات این آزمون است.

تقلب در آزمون دولینگو ممکن است؟
در مدت آزمون چهره شما باید کاملا مشخص و رو به روی صفحه نمایشگر باشد.

آیینه جادویی:

در طول مدت آزمون یک آینه باید در پشت شما قرار بگیرد تا تمام آنچه در روبه روی تان میگذرد را نمایش دهد. یعنی دولینگو باید دید 360 درجه نسبت به شما داشته باشد.

سایر قوانین:

علاوه بر این قوانین، موارد دیگری نیز وجود دارد که شما مستلزم رعایت آن ها هستید تا در آزمون پذیرفته شوید. لازم است بدانید در صورت مشخص شدن تقلب، ممکن است از شرکت در آزمون های بعدی نیز محروم شوید.

  • استفاده از قلم و کاغذ ممنوع است.
  • یادداشت ‌برداری غیرمجاز است.
  • اتاق باید کاملا پرنور باشد.
  • استفاده از تلفن یا گوشی موبایل آیپد، تبلت و دیگر دستگاه های هوشمند، غیرمجاز است.

نگران نباشید.

اگر حین آزمون اینترنت شما قطع شود یا سیستم تان مشکل فنی پیدا کند، داوطلب می تواند در زمان دیگری در آزمون شرکت کند و آزمون اول حساب نخواهد شد. این تنها موردی است که به منزله تقلب محاسبه نمیشود.

تقلب در آزمون دولینگو چگونه ممکن است؟

حتما از خودتان می پرسید که :« با همه این قوانین مگه باز هم میشه تقلب کرد؟ » جواب « بله » است. افراد زیادی هستند که با دریافت پول از شما به راحتی این آزمون را با تقلب میگذرانند. آن ها حسابی در این قضیه خبره هستند و تمام قوانین را زیر پا میگذارند.

اما در 90 درصد مواقع این کار صورت نمیگیرد. چون آزمون دولینگو توسط هوش مصنوعی ارزیابی می شود و هرمورد مشکوکی باعث رد شدن یا حتی مسدود شدن حساب کاربری فرد می شود. مثلا در خیلی از موارد پیش می آید که حساب کاربری داوطلبان به دلیل داشتن گوشی در محیط آزمون به صورت دائمی مسدود میشود.

در حین آزمون تمام پورت های ورودی و خروجی سیستم شما چک می شوند. به همین دلیل، داوطلبانی که به افرادسوجو اعتماد کرده اند و در آزمون از آنها کمک گرفته اند، دولینگو پیامی اینچنینی به آن ها می دهد: « فردی که پاسخ ها را تایپ کرده است، شما نیستید. شما در حل این آزمون از دیگران کمک گرفته اید. حساب کاربری شما به صورت دائمی مسدود شده هست.» همانطور که می دانید وقتی داوطلب قوانین را رعایت نکند، بلاک می شود. در این صورت امکان ساخت اکانت دیگری وجود ندارد و داوطلب برای همیشه فرصت شرکت در آزمون دولینگو را از دست می دهد.

پس باید چه کار کنیم؟

تنها کاری که برای موفق شدن در این آزمون و یا هر آزمون دیگری لازم است، استفاده از راه مستقیم یعنی تلاش و مطالعه است. چون در صورت بلاک شدن توسط دولینگو شما هرگز فرصت شرکت در این آزمون را ندارید و شانس خود را میسوزانید. پس باید قبل از شرکت در این آزمون زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و آماده دریافت نمره خوب شوید.

تقلب در آزمون دولینگو
تنها راه موفق شدن در آزمون دولینگو تلاش کردن است.

برای تقویت و افزایش سطح زبان خود لازم است تا در خانه به اندازه کافی تمرین کنید. علاوه بر این باید در کلاس های زبان انگلیسی نیز شرکت کنید تا توسط اساتید، نکات مهم مرتبط با این آزمون را کاملا یاد بگیرید. زمانی که خودتان شروع به یادگیری در خانه می کنید یادگرفتن این زبان تازه برایتان کسل کننده خواهد شد. همچنین مدت زمان یادگیری شما بسیار طولانی می شود و شما نمیتوانید به تمام نکات این آزمون مسلط شوید. اما این مسیر با شرکت در کلاس های آموزش زبان بسیار هموار و آسان تر خواهد شد. ما برای انجام این کار آموزشگاه سپانو را به شما معرفی میکنیم.

سپانو کجاست؟

سپانو آموزشگاهی در استان گیلان و شهر رشت است که به شما در آموزش زبان کمک میکند. شما درآموزشگاه سپانو میتوانید انواع زبان ها اعم از زبان فرانسوی، آلمانی، انگلیسی، روسی، ترکی استانبولی و زبان های دیگر را آموزش ببینید و از یادگرفتن زبان لذت ببرید. همچنین سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش است وشما میتوانید برای شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس به ما مراجعه کنید. اگر قبل از ثبت نام اگر سوالی در مورد چگونگی برگزاری کلاس ها دارید میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید