برای تقویت مهارت شنیداری آزمون آیلتس فیلم ببین.

 
برای تقویت مهارت شنیداری آزمون آیلتس فیلم ببین.
یکی از بهترین راهکار ها برای تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی و موفقیت در آزمون آیلتس فیلم دیدن به این زبانه. چون باعث میشه این مهارت رو برای چند دقیقه یا چند ساعت تمرین کنی و بهش عادت کنی.

برای موفقیت در آیلتس فیلم ببین.

 

حتما برات پیش اومده که موقع گوش دادن به پادکست ها یا موزیک های زبان انگلیسی، چیزی متوجه نشی. این یعنی تو در مهارت شنیداری ضعیف هستی و باید برای موفق شدن در آزمون آیلتس این مهارت رو در خودت تقویت کنی. اما چطوری؟

راه هایی برای تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی برای موفقیت در آزمون آیلتس :

برای تقویت یه مهارت بهترین راهکار تمرین و تکرار کردن اون مهارته. پس برای تقویت listening زبان انگلیسی باید زیاد بشنوی. شاید این جمله برات خنده دار به نظر برسه اما منظور من این جمله این بود که از پادکست ها، موزیک یا هر چیز دیگه ای برای تمرین شنیدن استفاد کنی. یادت باشه که موقع شنیدن باید به یه سری نکات توجه کنی. اگه دوست داری چند تا راه حل ساده برای تقویت این مهارت یاد بگیری و بدونی که حین تمرین هم باید از چه ترفند هایی استفاده کنی، مطلب «ترفند های آموزش » رو بخون.

یه راه حل دیگه ....

قطعا برای انجام دادن کاری، فقط یه راه حل وجود نداره. حالا که اون مطلب رو خوندی بیا اینجا تا یه راه حل دیگه بهت بگم. انجام دادن این کاری که میخوام بهت بگم هم، تاثیر زیادی روی تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی ات میذاره و کمکت میکنه تا در این بخش از آزمون آیلتس نمره عالی بگیری.

فیلم ببین. نمره خوب بگیر.

تو با فیلم دیدن به صورت مستمر میتونی کاربرد جمله ها و کلمات رو در موقعیت های مختلف بررسی میکنی و کم کم گوشت رو به شنیدن عادت میدی. با تکرار کردن این کار، میتونی پیشرفت خودت رو در مهارت شنیداری و عمیق تر متوجه شدن پادکست ها ببینی. اگه دوست داری بدونی چه فیلم هایی برای تقویت این مهارت خوبه، ادامه این مطلب رو بخون. چون میخوام بهت چند تا فیلم معرفی کنم تا با دیدن شون هم لذت ببری و هم زبان یاد بگیری.

فیلم به زبان انگلیسی

فیلم هایی برای تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی:

Clueless ( بی خبر)

اگه نوجوان هستی و عاشق فیلم دیدن، این فیلم مناسب تویه. چون هم محتوای سرگرم‌کننده و عاشقانه داره و هم بستر مناسبی برای یادگیری اصطلاحات و عبارات عامیانه زبان انگلیسی برات فراهم میکنه. در این فیلم چون نوجوانان با زبان رسمی صحبت نمیکنن، تو میتونی با دیدنش، با نحوه بیان عامیانه آمریکایی بیشتر آشنا بشی.

The King’s Speech ( سخنرانی پادشاه)

برای تقویت مهارت شنیداری چه فیلمی بهتر از این؟؟؟ میدونی چرا؟ چون این فیلم داستان فردی رو نشون میده که میخواد لکنت زبانش رو درمان کنه. این فیلم از یه داستان واقعیه بر اساس زندگی شاه جورج (پدر ملکه الیزابت فعلی) هستش که سعی داره تا به لکنت زبانش غلبه کنه. با دیدن این فیلم میتونی با لهجه بریتیش بیشتر آشنا بشی و گوشت رو حسابی به این لهجه عادت بدی.

500 Days of Summer ( پونصد روز از تابستان)

اگه به دیدن فیلم های کمدی علاقه داری، این فیلم رو ببین تا هم آموزش ببینی و تمرین کنی و هم لذت ببری. هیجانات ناشی از روابط عاشقانه بین شخصیت‌ها به همراه طنز موجود در داستان در این فیلم باعث شده تا تماشای این فیلم‌ها لذت بسیاری داشته باشه. تو میتونی صفت‌ها و واژگان متعددی رو از طریق مونولوگ‌ شخصیت اصلی یاد بگیری و یا از طریق توجه به زبان بدن و لحن شخصیت‌ها در مکالمات به تقویت مهارت شنیداری ات بپردازی.

The Social Network (شبکه اجتماعی)

با دیدن این فیلم با یکی از پدیده های دنیای امروزه به نام فیسبوک بیشتر آشنا میشی. این فیلم شخصیت مارک زاکربرگ رو بیشتر برات معرفی می کنه. زبان کلی فیلم در عین استفاده از لغات تخصصی مربوط به تکنولوژی، عامیانه اس و همزمان تو رو با واژه های تخصصی و هم جملات عامیانه و روزمره آشنا میکنه. این فیلم منبع خوبی برای یادگرفتن اصطلاحاتی هستش که ممکنه موقع گوش دادن پادکست ها با اون رو به رو بشی.

Notting Hill

حتما خبر داری که دونستن لهجه های مختلف چقدر در آموزش زبان مهمه. این فیلم تو رو با لهجه های مختلف مخصوصا لهجه آمریکایی و بریتانیایی آشنا میکنه. در این فیلم میتونی تفاوت های این دو لهجه رو به راحتی متوجه بشی چون داستان به این صورته که بازیگری آمریکایی به لندن میره و با یه کتابفروش انگلیسی آشنا میشه.

فیلم دیدن به زبان انگلیسی

برای مسلط شدن به این مهارت باید چی کار کنم؟

حتما این رو میدونی که با فیلم دیدن شاید بتونی این مهارت رو در خودت تقویت کنی اما نمیتونی بهش مسلط بشی. چون برای تسلط روی زبان انگلیسی باید دوره های مختلفی رو بگذرونی تا در آزمون آیلتس موفق بشی. برای شرکت در این دوره ها باید در یه آموزشگاه معتبر ثبت نام کنی و زیر نظر اساتید مسلط به آموزش و زبان انگلیسی مطالب رو یاد بگیری و بعد تمرین کنی.

به سپانو مراجعه کن.

اگه میخوای آموزشگاهی رو انتخاب کنی، باید به نکات زیادی توجه کنی. اما بررسی کردن همه موارد برای پیدا کردن جایی برای آموزش، وقت زیادی رو ازت میگیره. اما نگران نباش چون ما در سریع ترین زمان ممکن یه آموزشگاه مناسب با اساتید و دوره های مناسب بهت معرفی می کنیم. برای شرکت در کلاس های زبان انگلیسی یا هر زبان خارجه دیگه ای مثل آلمانی، ترکی استانبولی، فرانسوی، روسی و .... به سپانو مراجعه کن. تو میتونی آموزشت رو در دوره های مختلف ( ترمیک، فشرده یا خصوصی) بگذرونی. راستی میتونی انتخاب کنی که هر کدوم از این دوره ها رو به صورت آنلاین یا حضوری بگذرونی.

همچنین سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران هسش. پس میتونه به شما در موفق شدن در آزمون آیلتس کمک کنه چون کلاس های آمادگی آیلتس رو با کیفیت بالایی برای افرادی مثل تو برگزار میکنه. فقط کافیه هر زمانی که تصمیم به ثبت نام گرفتی، به سپانو مراجعه کنی و یا با این شماره تماس بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید