بهترین روش آموزش آلمانی

 
بهترین روش آموزش آلمانی
برای بادگرفتن زبان جدید، باید بهترین روش را انتخاب کنید. بهترین راه آموزش زبان آلمانی، شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی است. شما با مراجعه به بهترین آموزشگاه رشت، سپانو میتوانید در آزمون های آلمانی موفق شوید.

یادگرفتن زبان آلمانی به روش های مختلف

برای یادگرفتن زبان آلمانی روش های متفاوتی وجود دارد. شما با پیش گرفتن هر روشی می‌توانید این زبان را بیاموزید و از آموزش لذت ببرید. اما لازم است بدانید که استفاده کردن از روش های نامناسب برای آموزش که در مورد آن ها در ادامه مطلب می‌خوانید، ممکن است نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد و بسیار زیاد تر از حد معمول طول بکشد. در این صورت شما از یادگرفتن خسته خواهید شد و نمی‌توانید هدف خود را دنبال کنید. پس بهتر است، از ابتدا روشی مناسب را انتخاب کرده و آن را تا انتها ادامه دهید.

آموزش با کمک کتاب German Demystified آلمانی

یکی از روش های آموزش آلمانی این است که آن را از کتاب های خودآموز مانند  کتاب German Demystified بیاموزید. البته کتاب های دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که می‌تواند به شما در آموزش کمک کند. این کتاب شامل 20 بخش مختلف است تا مطالب مربوط به گرامر زبان آلمانی را به صورت دسته بندی شده به شما آموزش دهد. در این کتاب واژگان ضروری، صفت های مفید و قواعد و حتی راه درست برای پرسیدن سوالات به شما آموزش داده خواهد شد. در واقع این نوع از آموزش باعث می‌شود تا یادگرفتن زبان آلمانی به صورت ساده و سرگرم کننده برای زبان‌آموزان صورت گیرد. در انتهای هر فصل از این کتاب، سوالاتی وجود دراد که شما می‌توانید با استفاده از آن ها، خودتان را برای تقویت زبان آلمانی تست کنید. بعد از تمرین درک مطلب و نوشتن در انتهای هر فصل می‌توانید با سرعت مسیر آموزش خود را ادامه دهید. اما این روش نمی‌تواند روشی قطعی برای آموزش باشد.

کتاب خوندن به آلمانی

یادگرفتن آلمانی در بهترین آموزشگاه زبان رشت

بهترین روش برای یادگرفتن زبان آلمانی این است که به موسسات زبان آلمانی مراجعه کرده و با شرکت در دوره های آموزشی آن، آموزش را شروع کنید. پس قدم مهمی که باید در این مسیر بردارید، این است که بهترین آموزشگاه شهر یا استان خود را پیدا کرده و به آن مراجعه کنید.

اگر در رشت یا شهرستان های نزدیک آن ساکن هستید، به بهترین موسسه زبان آلمانی رشت یعنی سپانو مراجعه کنید. این موسسه با برگزاری دوره های مختلف به شما در آموزش کمک می‌کند.

دوره های آلمانی در رشت

یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش آلمانی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره های دیگری در نظر گرفته شده است.

برای مثال گاهی افراد مجبور هستند تا زبان آلمانی را در مدت محدودی بیاموزند، تا برای دریافت مدرک آلمانی و مهاجرت حاضر شوند. در این صورت دوره های فشرده در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات هم افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند. در این صورت کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود.

آموزش آلمانی در بهترین موسسه زبان رشت

برگزاری آزمون تعیین سطح

اگر قبل از مراجعه به سپانو، زبان آلمانی را آموخته اید، باید ابتدا در آزمون تعیین سطح شرکت کنید. در این صورت آموزشگاه از سطح زبان آلمانی شما آگاه خواهد شد و شما بعد از مشاوره شدن، در بهترین دوره مناسب با شرایط تان قرار خواهید گرفت و آموزش را شروع می‌کنید.

در انتهای هر سطح از آموزش ( انتهای سطحa1 و a2 و... ) باید در آزمون جامع شرکت کنید. دریافت نمره حد‌نصاب در این آزمون نشان دهنده این است که شما، مطالب را به خوبی آموخته اید و می‌توانید آموزش خود را دامه دهید. اما اگر نمره مطلوب را به دست نیاورید، یا باید مجدد در آزمون شرکت کنید و یا در صورتی که نمره شما از نمره حد نصاب بسیار پایین تر باشد، باید سطح گذشته را دوباره بگذرانید و یا طی چند جلسه مطالب را مرور کنید و دوباره آزمون دهید.

شرکت در کلاس های سپانو

برای اینکه در کلاس ها و دوره های زبان آلمانی سپانو شرکت کنید، باید با مراجعه به مرکز مشاوره ثبت نام کرده و تا شروع کلاس ها منتظر بمانید. اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس های ما دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما می‌توانید سوالات خود را به صورت تایپ شده در واتس اپ نیز از ما بپرسید و همچنین به شماره 09215231719 به واتس اپ ما پیام دهید.

فراموش نکنید که اینستاگرام آکادمی زبان سپانو را نیز دنبال کنید.

لوگوی سپانو

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید