بهترین کلاس های آلمانی رشت در سپانو

 
بهترین کلاس های آلمانی رشت در سپانو
برای شرکت در بهترین و با کیفیت ترین کلاس های آموزش زبان آلمانی در سپانو، ثبت نام کرده و بعد از انجام تعیین سطح، آموزش خود را ادامه دهید. شما میتوانید بعد از یادگیری زبان آلمانی، در آزمون ecl شرکت کرده و مدرک دریافت کنید.

برگزاری کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

در شهرستان رشت آموزشگاهی به نام سپانو قرار دارد که بهترین خدمات را در زمینه آموزش انواع زبان ها مخصوصا آلمانی به شما ارائه می کند. شما در موسسه سپانو می توانید انواع زبان های خارجه اعم از آلمانی ، ترکی استانبولی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی و بسیاری از زبان های دیگر را بیاموزید. اما لازم است بدانید که سپانو تجربه زیاد و تخصص ویژه ای در آموزش آلمانی به زبان‌آموزان علاقه‌مند دارد. اما این موضوع، تنها یکی از مواردی است که نشان می دهد باید آلمانی را در سپانو بیاموزید.

آموزش زبان آلمانی در سپانو

آکادمی زبان آلمانی سپانو با بیشتر از 10 سال تجربه موفق در زمینه آموزش زبان آلمانی کمک بسیار زیادی به شما در یادگرفتن این زبان می کند. علاوه بر این بهترین اساتید استان گیلان در سپانو، این زبان را به شما تدریس می کنند. پس اگر می خواهید که زبان آلمانی خود را توسط اساتید حرفه ای آموزش ببینید و خیال خود را از بابت مدرسین راحت کنید، در دوره های سپانو شرکت کنید.

برگزاری دوره فشرده آلمانی در رشت در سپانو

دوره های آلمانی در سپانو

 برای یادگرفتن زبان آلمانی می توانید در یکی از دوره های آلمانی شرکت کنید. اگر در شهرستان های نزدیک رشت ساکن هستید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی، ترمیک یا فشرده آلمانی به صورت حضوری، از آموزش بهره مند شوید. اما اگر به هر دلیلی مانند دور بودن مسیرتان از ما، قادر به شرکت در دوره های حضوری نیستید، می توانید هر کدام از دوره های نام برده را به صورت آنلاین پشت سر بگذارید. لازم است بدانید که کلاس های آنلاین سپانو به دلیل اینکه در فضای اسکای روم برگزار می شود، از کیفیت بالایی برخوردار است و اساتید در این کلاس ها سعی می کنند تا آن را بسیار مشابه دوره های حضوری برگزار کنند.

علاوه بر این دوره ها شما می توانید آموزش خود را با شرکت در دوره های هیبرید سپری کنید. دوره های هیبرید هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار میشود. شما بعد از ثبت نام در این دوره ها می توانید تصمیم بگیرید که هر جلسه از آموزش خود را به چه صورتی سپری کنید. بدین صورت که بعد از اتمام هر جلسه، تصمیم خود را مبنی بر نوع آموزش جلسه بعدی (آنلاین یا حضوری) می گیرید. این بدان معناست که شما با شرکت در این دوره ها هم از آموزش آنلاین و هم حضوری بهره مند خواهید شد.

بهترین آموزشگاه آلمانی رشت در سپانو

موفقیت زبان آموزان سپانو در رشت

از دیگر دلایلی که به شما ثابت می کند باید زبان آلمانی خود را در سپانو بیاموزید، موفقیت زبان آموزان ماست. اکثر زبان آموزانی که در سپانو آلمانی اموخته اند یا در حال حاضر به یکی از کشور های آلمانی‌زبان مهاجرت کرده اند یا در دیگر آموزشگاه های رشت در حال تدریس آلمانی هستند. در واقع این موضوع نشان می دهد که این افراد تنها با یادگرفتن زبان توانسته اند کسب درآمد کرده و مشغول به کار شوند و در هر صورت آینده ای روشن را برای خود رقم بزنند.

برگزاری آزمون تعیین سطح قبل از شروع دوره

اگر تصمیم به ادامه آموزش خود در سپانو دارید، باید قبل از ورود به کلاس ها در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سطح خود را مشخص کنید. سپس با توجه به آموخته های قبلی خود، ادامه مطالب را یاد بگیرید. در این صورت مطالب تکراری برای شما تدریس نخوهد شد تا وقت و هزینه بیشتری از شما تلف شود و هم مطالب اضافه تری از سطح شما برایتان در نظر گرفته نمیشود تا از آلمانی خسته و زده شوید.

امتحانات بین المللی زبان آلمانی

آزمون جامع در انتهای هر سطح

در انتهای هر سطح از آموزش آلمانی ( انتهای سطوح a1 و a2 و ... ) آزمون جامع از شما گرفته می شود تا از آموخته هایتان اطمینان حاصل شود و بتوانید با خیال راحت آموزش خود را ادامه دهید. این آزمون جامع مزیت های دیگری نیز دارد که می توانید در مطلب «آزمون جامع دقیق آلمانی در رشت» بخوانید.

برای ثبت نام در سپانو به موسسه مراجعه کرده و در صورت بروز هر گونه سوال و مشکلی با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید با کلیک بر روی لینک روبه رو با ما در واتس اپ صحبت کنید.    ورود به واتس اپ موسسه سپانو

فراموش نکنید که ما را در  توییتر سپانو، اینستاگرام آکادمی دنبال کنید. 

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید