تدریس زبان ترکی استانبولی در رشت

 
تدریس زبان ترکی استانبولی در رشت
آموزشگاه سپانو بهترین موسسه آموزش زبان ترکی استانبولی در رشت هستش. این موسسه به تدریس زبان ترکی و آموزش ترکی استانبولی می پردازد.

آموزش ترکی استانبولی در رشت

 

ترکیه یکی از کشور های همسایه ماست و به علت همین نزدیک بودن مسیر، خیلی از افراد مهاجرت به این کشور رو انتخاب میکنن. رفت و آمد سریع، شباهت های فرهنگی زیاد و دانشگاه ها و محل کار های منحصر به فرد و عالی باعث میشه که این کشور مقصد مهاجرت های کاری و تحصیلی خیلی از افراد باشه. حالا که داری این مطلب رو میخونی، یعنی تو هم به فکر یادگرفتن زبان ترکی استانبولی هستی و حتما دلیل خودت رو برای آموزش داری.

ممکنه این زبان رو به خاطر علاقه ای که داری، یاد بگیری، یا برای مهاجرت کاری یا تحصیلی بخوای ترکی استانبولی رو آموزش ببینی و یا هر علت دیگه ای. اما اگه قصد مهاجرت داشته باشی، حتما میدونی که باید مدرک این زبان رو بگیری. برای دریافت مدرک هم باید یه نمره عالی در آزمون به دست بیاری و موفق بشی. 

ترکی استانبولی، زبانی جالب

 زبان ترکی استانبولی ویژگی های جالبی داره اما این موارد زمانی برات جلوه داره که تو خودت به این موضوع پی ببری. اگه زبان ترکی استانبولی رو یاد بگیری، میتونی در حال اینکه از آموزش و خوندن و نوشتن لذت میبری، به این زبان مسلط بشی. یکی از ویژگی های جالب این زبان اینه که شباهت زیادی به زبان انگیسی داره. و همین موضوع باعث میشه که افرادی که کمی از زبان انگلیسی رو بلد باشن، بتونن به راحتی زبان ترکی رو هم یاد بگیرن. البته شرط مسلط شدن به یه زبان جدید، تمرین و تکرار بعد از آموزشه.

تدریس زبان ترکی استانبولی در رشت

موفقیت در آزمون زبان ترکی استانبولی

برای موفق شدن و گرفتن یه نمره خوب در ازمون های ترکی استانبولی مثل آزمون تومر باید به طور کامل به همه مهارت های زبان آلمانی مسلط بشی. داشتن تسلط به مطالب هم راهی جز تمرین و تکرار نداره. اما قبل از تمرین باید به آموزش بپردازی. چون تا زمانی که مطلبی رو یاد نگرفته باشی، نمیتونی اون رو تمرین کنی. پس به عنوان قدم اول: زبان ترکی استانبولی در سپانو رو یاد بگیر. بعد از آموزش باید چند تا ترفند ساده رو به کار ببری تا بتونی زبان ترکی رو راحت یاد بگیری.

یادگرفتن زبان ترکی در رشت

سپانو آموزشگاهی در شهر رشت هستش که بساری از زبان های خارجه رو مثل ترکی، فرانسوی، روسی، اسپانیایی، کره ای، چینی و ... رو در دوره های مختلف به افراد علاقه مند آموزش میده. علاوه بر این سپانو تخصص ویژه ای در آموزش زبان آلمانی داره و بسیاری از افرادی که در سپانو، آلمانی یاد گرفتن، در حال حاضر در یکی از کشور های آلمانی زبان زندگی میکنن. پس هر زمان که دوست داشتی هر زبانی رو یاد بگیری، به سپانو بیا. علاوه بر این آموزشگاه سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران هستش و آزمون های آزمایشی آیلتس « ماک» رو به صورت دوره ای برگزار میکنه.

آموز ترکی استانبولی در گیلان

اگه در شهرستان های دیگه استان گیلان زندگی میکنی و احساس میکنی که این موضوع برات یه محدودیت هستش و نمیتونی زبان ترکی یاد بگیری، اشتباه میکنی. چون افراد مختلفی در سپانو در حال تحصیل زبان ترکی استانبولی هستن که از شهر های دیگه ای غیر از رشت به سپانو میان. راستی اگه رفت و آمد هم برات سخته نگران نباش. چون سپانو با برگزاری دوره های مختلف به صورت حضوری، آنلاین و هیبرید (نیمه حضوری) مشکل افراد رو حل کرده.

دوره های آنلاین ترکی استانبولی در رشت در سپانو

تو بعد از ثبت نام در دوره های آنلاین ترکی استانبولی در سپانو میتونی به راحتی در خونه خودت باشی و به آموزش زبان ترکی استانبولی توسط اساتید کاردرست سپانو بپردازی. علاوه بر این با شرکت در دوره های هیبرید میتونی بعد از اتمام هر جلسه برای نحوه برگزاری جلسه بعدت تصمیم بگیری.

لوگوی سپانو

ثبت نام در بهترین موسسه زبان ترکی استانبولی سپانو

برای ثبت نام در یکی از دوره های زبان ترکی استانبولی در سپانو و آموزش این زبان و یا هر زبان دیگه ای فقط کافیه هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی به سپانو مراجعه کنی. علاوه بر این میتونی وارد http:سایت سپانو بشی و ثبت نام کنی. اگه دوست داری میتونی با ما به شماره های زیر تماس بگیری تا از ما کمک بگیری و در دوره ای که مناسبته، ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید