تدریس خصوصی آلمانی در رشت

 
تدریس خصوصی آلمانی در رشت
برای یادگرفتن زبان آلمانی می توانید در دوره های آموزش آلمانی در رشت شرکت کرده و خود را برای انواع آزمون های بین المللی آماده کنید._ برگزاری آزمون ecl آلمانی در رشت

شرکت در دوره های آموزش آلمانی

یادگرفتن زبان آلمانی بسیار شیرین و لذت بخش است اما باید این زبان را درست و صحیح بیاموزید. در غیر این صورت هم ممکن است آن را صحیح یاد نگیرید و قادر به ادامه دادن آن نباشید و هم از آموزش آن لذت نخواهید برد. شما در این مطلب می توانید راهی مناسب برای یادگرفتن آلمانی و دیگر زبان ها بیاموزید و سپس آموزش را شروع کنید.

روش های آموزش زبان آلمانی

برای یاد‌گرفتن زبان آلمانی روش های متنوعی وجود دارد. برای مثال می توانید این زبان را با کمک کتاب‌های خود آموز یا نرم افزار های آلمانی‌زبان یاد بگیرید. اما قطعا بهترین روش برای آموزش این است که از اساتید آلمانی کمک بگیرید و با شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی به یاد‌گرفتن آلمانی بپردازید. اما حالا نکته مهم اینجاست که چنین اساتیدی کجا هستند؟

آموزش آلمانی در گیلان

یادگرفتن آلمانی در سپانو در رشت

اگر ساکن شهر رشت یا یکی از شهرستان های استان گیلان هستید، به شما موسسه زبان آلمانی سپانو را معرفی میکنم. سپانو، بهترین موسسه آلمانی استان گیلان و شهر رشت است که میتواند با برگزاری دوره ها و کلاس های متنوع آلمانی، شرایط آموزش را برای افراد فراهم کند. لازم است بدانید که بهترین اساتید آلمانی شهر رشت در سپانو در حال تدریس هستند و این موضوع خیال شما را از بابت آموزش همه جانبه راحت می کند.

دوره های خصوصی آلمانی سپانو در رشت

سپانو برای آموزش آلمانی دوره های متنوعی برگزار می کند. شما بعد از شرکت در تعیین سطح آلمانی سپانو می توانید در یکی از دوره های ترمیک، خصوصی و یا فشرده شرکت کرده و تصمیم بگیرید که می خواهید این دوره ها برای شما در قالب آنلاین، حضوری یا هیبرید (آنلاین و حضوری) برگزار شود. یکی از دوره هایی مهمی که در سپانو برگزار می شود و مورد استقبال افراد زیادی قرار میگیرد، کلاس های خصوصی آلمانی سپانو است.

مزایای شرکت در کلاس های خصوصی سپانو

در دوره های خصوصی روز و ساعت کلاس های شما بر اساس تایم آزاد خودتان و اساتید تنظیم می شود. این در حالی است که در کلاس های ترمیک شما باید تایم خودتان را با روز و ساعتی که موسسه برای شما در نظر میگیرد، تنظیم کنید. بنابراین اگر به دلیلی مشغله های کاری و تحصیلی قادر به شرکت در دوره های ترمیک نیستید میتوانید در دوره های خصوصی شرکت کنید.

آلمانی را در سپانو بیاموزید.

علاوه بر این در دوره های خصوصی شما مطالب را بسیار سریع تر از دوره های دیگر می آموزید و به خاطر می سپارید. پس اگر به هر دلیلی مثل مهاجرت برای دریافت مدرک زبان آلمانی خود عجله دارید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید و خود را برای هدف تان آماده کنید. علت پیشرفت سریع تر شما در دوره های خصوصی این است که تعداد شما در کلاس بسیار کمتر از دیگر دوره هاست. علاوه بر این اگر مطلبی را قبلا آموخته اید و مسلط هستید، می توانید از استاد خواهش کنید تا از آن عبور کند و یا اگر مطلبی را متوجه نشدید، از استادتان بخواهید تا آن را چندین دفعه برای شما شرح دهد. در واقع این توضیحات بدان معناست که شما با شرکت در دوره های خصوصی آلمانی سپانو، میتوانید آموزشی با کیفیت را تجربه کرده و پشت سر بگذارید.

دریافت مدرک آلمانی و مهاجرت

اگر زبان آلمانی را یادگرفته اید، باید مدرکی برای آموخته هایتان داشته باشید. برای دریافت مدرک زبان آلمانی باید در یکی از آزمون های بین المللی مانند ECL شرکت کرده و نمره خوبی به دست آورید. اما برای دریافت نمره خوب لازم است تا آلمانی را به صورت تخصصی یاد بگیرید. برای مثال باید به واژگان آلمانی کاملا مسلط باشید تا بتوانید به سوالات آزمون پاسخ درست دهید.

برگزاری آزمون بین المللی آلمانی در رشت

سپانو برای اولین بار در ایران امتحان بین المللی زبان آلمانی ECL را برگزار می کند. این آزمون توسط موسسه سپانو و با همکاری کنسرسیوم زبان آلمانی ecl در رشت برگزار می شود. بنابراین شما می توانید در این آزمون شرکت کرده و مدرک خود را دریافت کنید. لازم است بدانید از آنجا که ecl آزمونی بین المللی است، مدرک آن بسیار معتبر بوده و شما می توانید این مدرک را به سفارت و همچنین موسسات کاری و تحصیلی زبان آلمانی ارائه دهید و هدف خود را نهایی کنید. شما می توانید قبل از شرکت در آزمون وارد سایت سپانو شده و برای مشاوره ecl ثبت نام کنید. اگر سوالی درمورد آزمون ecl یا هر کدام از دوره های سپانو دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ موسسه صحبت کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید