بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

 
بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت
برای آموزش آلمانی در رشت باید به بهترین موسسه زبان آلمانی مراجعه کرده تا بتوانید با کمک بهترین اساتید رشت و استان گیلان، خود را برای آزمون های بین المللی مثل ecl آماده کنید.

علت یادگرفتن زبان آلمانی

اگر به تازگی تصمیم به آموزش زبان آلمانی گرفته اید، حتما دلیلی برای شروع انجام این کار دارید. شاید این زبان را به دلیل علاقه ای که به آن دارید، می آموزید. یا اینکه تصمیم دارید به یکی از کشور های آلمانی زبان مهاجرت کنید. ممکن است آموزش شما دلایل دیگری نیز داشته باشد اما به هر دلیلی که باشد، هدف همه شما یکی است و آن آموزش زبان آلمانی است.

آموزش زبان آلمانی در رشت

اگر در رشت یا هر یک از شهرستان های استان گیلان زندگی می کنید، می توانید با مراجعه به آکادمی زبان سپانو در رشت، این زبان را به خوبی یاد بگیرید. موسسه زبان آلمانی سپانو در رشت با برگزاری دوره ها و کلاس های متنوع برای انواع زبان ها از جمله زبان آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، ایتالیایی و... آن ها را به شما می آموزد. اما علاوه بر این موارد سپانو ویژپی های دیگری نیز دارد که شما را به آموزش آلمانی مشتاق می کند.

آموزش زبان آلمانی آسان

دوره های آموزش آلمانی در رشت

کلاس ها و دوره های آموزش زبان آلمانی در سپانو به سه صورت فشرده، ترمیک، خصوصی برگزار می شود. و شما میتوانید هر کدام این دوره ها را نیز به سه صورت آنلاین، حضوری و هیبرید پشت سر بگذارید. خوب است بدانید که شما علاوه بر زبان آلمانی می توانید، زبان های دیگری را نیز در سپانو بیاموزید. علاوه بر این موسسه سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران است و با برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس « ماک» شما را برای آزمون اصلی آیلتس آماده می کند. در این آموزشگاه دوره های آمادگی آزمون آیلتس برگزار می شود که شما می توانید بعد از شرکت در تعیین سطح،در این دوره ها به آموزش بپردازید.

بهترین اساتید رشت در سپانو

اگر دنبال مدرس و استاد خوب برای یادگرفتن زبان آلمانی هستید، آموزشگاه سپانو در اختیار شماست. بهترین اساتید زبان آلمانی در رشت در سپانو تدریس می کنند و شما میتوانید با شرکت در یکی از دوره های سپانو، از آموزش توسط آن ها بهره مند شوید. علت این امر بر می گردد به اینکه اساتید سپانو، تجربه بالایی در این زمینه دارند و علاوه بر این از منابع درست و صحیح آموزشی استفاده می کنند.

منابع آموزش زبان آلمانی

در سپانو زبان آلمانی به مدت بیشتر از 10 سال تدریس می شود. و در این مدت، انواع روش های آموزشی و نحوه تدریس و همچنین استفاده از کتاب های آموزشی بررسی شده اند و از بین آن ها بهترین ها برای آموزش به شما انتخاب شده است. یکی از کتاب هایی که در سپانو توسط اساتید تدریس میشود، کتاب Sicher «زیشر» است. این کتاب مانند کتاب starten wir برای آموزش در دوره های مختلف مانند فشرده و ترمیک و خصوصی طراحی شده است و شما می توانید از آن بهره مند شوید. اما در آموزشگاه سپانو شما برای آموزش در سطوح A1 و A2 و B1 از کتاب اشتارتن ویا و برای سطح B2 از کتاب زیشر استفاده می کند.

کتاب اشتارتن ویا

دوره های آمادگی آزمون آلمانی

بعد از اینکه زبان آلمانی را یاد گرفتید، لازم است تا مدرکی برای تایید آموخته هایتان داشته باشید. برای دریافت مدرک باید در یکی از ازمون های آلمانی شرکت کنید و در آن ها نمره خوبی به دست آورید. تا زمانی که نمره حد نصاب را در امتحانات بین المللی به دست نیاورید، مدرک زبان آلمانی برای شما صادر نخواهد شد. پس اگر می خواهید که در آزمون ها نمره خوبی کسب کنید، باید به مطالب زبان آلمانی مسلط باشید. برای انجام این کار می توانید بعد از آموزش و تمرین به اندازه کافی، در دوره های آمادگی آزمون های آلمانی شرکت کرده و خود را به صورت تخصصی برای دریافت نمره مد نظرتان آماده کنید.

برگزاری آزمون آلمانی ECL در ایران

اگر قصد دریافت مدرک آلمانی را دارید، لازم است بدانید که این آزمون برای اولین با در ایران وسط آموزشگاه آلمانی سپانو برگزار میشود. این آزمون، بین المللی بوده و مدرک آن برای ارائه به سفارت ها و مراکز کاری و تحصیلی نظیر دانشگاه ها معتبر است. برای شرکت در آزمون، وارد سایت سپانو شوید و اطلاعات خود را وارد کنید.

اگر قبل از ثبت نام در دوره ها و کلاس های سپانو یا برای شرکت در آزمون ECL آلمانی، سوالی دارید، میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید و با ما صحبت کنید. 

  33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ ما پیام دهید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ موسسه سپانو صحبت کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر اینستاگرام آکادمی، توییتر سپانو را دنبال کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید