آزمون dsh زبان آلمانی برای مهاجرت تحصیلی به آلمان

 
آزمون dsh زبان آلمانی برای مهاجرت تحصیلی به آلمان
برای اینکه مدرک زبان آلمانی خود را به دست آورید و به مقصد مورد نظرتان مهاجرت کنید، باید در یکی از آزمون های زبان المانی شرکت کرده و نمره خوبی دریافت کنید. مدت اعتبار مدرک DSH دو ساله است پس میتوانید در این مدت، مدرک خود را به موسسات ارائه دهید.

مهاجرت به آلمان

در صورتی که قصد مهاجرت به یکی از کشور های آلمانی زبان را دارید و می خواهید در کشور مد نظرتان به کار یا تحصیل بپردازید، باید مدرک داشته باشید. برای دریافت مدرک زبان آلمانی باید در یکی آزمون های زبان آلمانی نظیر آزمون گوته، ecl، تست داف و... شرکت کرده و خود را برای آن آماده کنید. اما قبل از آن لازم است تا اطلاعات خود را نسبت به هر کدام از این آزمون ها تکمیل کنید.

شرکت در آزمون زبان آلمانی dsh

امتحان بین المللی dsh زبان آلمانی تنها در کشور های آلمانی زبان برگزار می شود. این آزمون در هیچ کشوری دیگری برگزار نخواهد شد و شما برای شرکت در این امتحان بین المللی باید حتما به آلمان سفر کنید. اما باید این را هم بدانید که برای ورود به دانشگاه های معتبر در سراسر کشور، داشتن این مدرک کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

دریافت مدرک DSH زبان آلمانی

 اگر می خواهید که مدرک این آزمون بین المللی را دریافت کنید، باید نمره خوبی در آن به دست آورید. نمره شما در هر مهارت به صورت 1 تا 3 ارائه می شود. بدین صورت که نمره 3 بالاترین نمره است اما شما برای پذیرفته شدن باید حداقل نمره 2 را دریافت کنید. در این امتحان بین المللی ابتدا آزمون کتبی و سپس شفاهی از شما سنجیده می شود. برای اطلاع از سنجش مهارت های مختلف در آزمون مطلب « بخش های مختلف dsh آلمانی » را بخوانید.

 آزمون DSH

نمرات آزمون dsh بین المللی

مدتی بعد از اتمام آزمون، نمره شما اعلام خواهد شد. اگر می خواهید نمره خوبی در این آزمون به دست آورید باید به مطالب آلمانی کاملا مسلط باشید. برای مسلط شدن به مطالب می توانید در کلاس ها و دوره های آموزش زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید. سپانو با برگزاری دوره ها و کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده، ترمیک و خصوصی به شما کمک می کند تا این زبان را به خوبی یادگرفته و بتوانید به راحتی تمرین کنید. لازم است بدانید که تمامی دوره های نام برده شده به صورت حضوری، آنلاین و همچنین هیبرید ( تلفیقی از آنلاین و حضوری) در سپانو برگزار می شود. و شما میتوانید با توجه به شرایط مخصوص خودتان در هر کدام از این دوره ها ثبت نام کرده و شرکت کنید.

تمرین زبان آلمانی

مرحله بعدی برای مسلط شدن به زبان آلمانی این است که به اندازه کافی تمرین کنید. تمرین شما باید در راستای آموزش زبان آلمانی تان باشد. در غیر این صورت به نتیجه مطلوبی نمی رسید. برای تمرین، رعایت دو شرط لازم است. اول اینکه مطالب آموخته را باید تمرین کند، مسلط شوید و سپس به سراغ آموزش مطالب بعدی بروید. و نکته دوم اینکه باید هر روز تمرین کنید. بدین صورت که مطالب هر روز باید روز بعد از آموزش، سپس 3 روز بعد و بعد 7 روز بعد تکرار شود تا به طور کامل در ذهن شما ثبت شود.

شرکت در دوره های آمادگی آزمون آلمانی

برای اینکه نمره خوبی در آزمون های زبان آلمانی به دست بیاورید، می توانید با شرکت در دوره های آمادگی آزمون مطالب رو چندین و چند دفعه تمرین کنید و با نحوه پاسخ دادن به سوالات آشنا شوید. شما در این دوره ها در کنار اساتید مجرب سپانو آموزش می بینید تا چطور در آزمون های آلمانی نمرات خوبی به دست آورید و در نهایت مدرک خود را دریافت کرده و هدف خود را نهایی کنید.

برای شرکت در هر کدام از دوره های زبان آلمانی در سپانو، میتوانید به صورت حضوری ثبت نام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت اکادمی سپانو شوید. اگر سوالی درمورد این دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

  33330595_013

32330596-7_013 

شما میتوانید این شماره را نیز در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام دهید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ سپانو صحبت کنید.

فراموش نکنید که ما را در فضای مجازی نیز دنبال کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید