درمورد آزمون ecl چه میدانید؟_ آموزش آلمانی در رشت

 
درمورد آزمون ecl چه میدانید؟_ آموزش آلمانی در رشت
آزمون زبان آلمانی ecl برای دریافت مدرک زبان آلمانی و ارائه آن به موسسات مربوطه لازم است. موفقیت در آزمون ECL در رشت را از سپانو بخواهید.

همه چیز درمورد آزمونecl


آزمون ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های متفاوتی برگزار می گردد. ECL به معنی کنسرسیوم اروپایی برای گواهی دستیابی به زبان های مدرن می باشد. سیستم امتحان زبان ECL تست های تک زبانه را ارائه می دهد. این آزمون برای آزمایش مهارت های شفاهی و نوشتاری داوطلبان در موقعیت های مختلف روزمره و همچنین در موقعیت های حرفه ای، مرتبط با کار و یا شرایط دانشگاهی طراحی شده است. به همین خاطر در این آزمون ها انواع مهارت ها اعم از ارتباط شفاهی، درک شنیداری، ارتباط نوشتاری و درک مطلب آزمایش می شود.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

زبان آزمون ecl

آزمون ECL به 15زبان زنده دنیا برگزار می شود. هر 15 زبان این آزمون، تابع استاندارد های کیفی سختگیرانه است و این اطمینان را به افراد و موسسات می دهد که قابل اعتماد، معتبر و قابل مقایسه با بقیه آزمون هاست. این آزمون به زبان های مختلفی برگزار می شود. این زبان ها شامل: آلمانی ، انگلیسی، بلغاری، کرواتی، چک، فرانسوی، عبری، مجارستانی، ایتالیایی، اسپانیایی، لهستانی، رومانیایی، روسی، صربی و اسلواکی می باشد. اما یکی از مهم ترین و کاربردی ترین زبان هایی که در این آزمون مورد توجه افراد است، زبان آلمانی است.

شرکت در آزمون زبان آلمانی ECL

همانطور که می دانید آزمون های مختلفی برای سنجش زبان آلمانی وجود دارند که در کل دنیا معتبر هستند. بنابراین ممکن است از خودتان بپرسید که چرا باید در آزمون ECL شرکت کنم؟ در جواب باید بگویم که آزمون ECL نیز مانند دیگر آزمون های زبان آلمانی نظیر آزمون گوته، DSH ، TestDaf و .. بسیار معتبر است. و شما می توانید از هر کدام از مدرک های نام برده شده برای ارائه به موسسات مختلف استفاده کنید.

بخش های مختلف آزمون ای سی ال

آزمون زبان آلمانی ECL بخش های مختلفی را شامل می شود که می تواند به صورت دقیق سطح زبان آلمانی هر فرد را در هر مهارت مورد بررسی قرار دهد. جالب است بدانید هر کدام از این بخش ها یک جنبه عملی نیز دارد که باعث می شود تا آزمون ECL به یک آزمون کاربردی برای افراد تبدیل شود. وجود این جنبه های عملی در آزمون به سهولت پاسخ به قسمت های مختلف آزمون هم کمک زیادی می کند.

آزمون ECL

هزینه آزمون ECL

یکی از بیشترین سوالاتی که افراد درمورد این آزمون می پرسند، هزینه آزمون است.  اما باید به شما بگویم که متاسفانه ما نمیتوانیم عدد مشخصی را برای مبلغ آزمون شناسایی و به شما ارائه کنیم. زیرا هزینه آزمون ECL توسط سازمان های مربوطه مشخص می شود و شما برای اطلاع از این مبلغ باید با دفتر محلی CareLend تماس بگیرید.

موفقیت در آزمون ecl

برای موفقیت در هر کاری تمرین و تکرار لازم است چون با تمرین کردن به تسلط کافی در آن کار می رسید و می توانید آن را در مدت زمان کمتر و با دقت بیشتری انجام دهید. برای موفقیت در آزمون ECL نیز تنها یک شرط وجود دارد. و آن شرط هم مسلط بودن به زبان آلمانی است. برای تسلط یافتن به مطالب هم دو قدم را باید طی کنید. قدم اول آموزش و قدم دوم تمرین است. چون همانطور که می دانید، قبل از آموزش نمی توانید به تمرین بپردازید. این موضوع اهمیت آموزش درست و با کیفیت را برای شما مشخص می کند.

آموزش زبان آلمانی در رشت

اگر در رشت و یا حتی استان گیلان ساکن هستید، نگران یادگرفتن زبان آلمانی تان نباشید. چون آموزشگاه سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت می باشد. علاوه بر این، سپانو انواع زبان های خارجه مثل روسی ، ترکی استانبولی، فرانسوی و خیلی از زبان های دیگر را هم به افراد علاقه مند آموزش میده. سپانو در زمینه آموزش آلمانی بسیار متخصصانه عملکرده است. برای اثبات این امر لازم است بدانید که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده اند و در آن ساکن هستند. همچنین تعداد زیادی از  زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستند.

ثبت نام در دوره های زبان آلمانی در سپانو

علاو بر همه این ها، آموزشگاه سپانو بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش آلمانی تجربه داره. این یعنی حداقل 10 سال انواع کتاب ها، استاد ها، نحوه تدریس، چگونگی قبولی در آزمون های بین المللی و ... را مورد بررسی قرار داده است. سپس بهترین دوره ها، کلاس ها و اساتید را برای آموزش این زبان جالب به شما برگزیده است.

 سپانو دوره های خصوصی، فشرده و ترمیک را برای شما مهیا کرده است. علاوه بر این شما میتوانید هر کدام از این دوره ها را به صورت  آنلاین، حضوری و هیبرید ( تلفیقی از آنلاین و حضوری ) بگذرانید. این یعنی شما با هر شرایطی می توانید به آزموش زبان آلمانی بپردازید و آموزش لذت ببرید.

برای ثبت نام در آموزشگاه سپانو می توانید وارد سایت سپانو شوید یا به موسسه سپانو مراجعه کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید